• Oferty
  • Wszystkie ofertyGdańskSupportCustomer Service Manager
    Customer Service Manager
    Support
    FootballTeamGame

    Customer Service Manager

    FootballTeamGame

    1 556 - 2 074 USDNetto miesięcznie - Dowolna
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    skuteczna komunikacja

    analityczne myślene

    język angielski

    Mile widziane

    gaming

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    ✋🏻 Poznaj nas!

    Jesteśmy firmą działającą w branży gier komputerowych. Naszym głównym produktem jest gra przeglądarkowa w formie menadżera piłkarskiego - FootballTeam. Dowiedz się więcej o nas i naszej grze na FootballTeam.


    ⚽️ Do naszego zespołu szukamy osoby, która potrafi skutecznie zarządzać zespołem oraz wprowadzać usprawnienia w procesach wsparcia gracza. Osoba na tym stanowisku powinna wyróżniać się doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i interpersonalnymi, a także zdolnością do pracy pod presją oraz analitycznym podejściem do rozwiązywania problemów. Pasja do gier oraz zainteresowanie nowymi technologiami będą dodatkowymi atutami, umożliwiającymi lepsze zrozumienie potrzeb użytkowników i dostosowanie strategii wsparcia graczy do dynamicznie zmieniającego się rynku gier online.


    💪🏻 Zakres obowiązków:

    • Analiza i modyfikacja istniejących procedur supportu w grze FootballTeam.
    • Tworzenie i implementacja nowych procedur oraz strategii wsparcia technicznego.
    • Koordynacja i zarządzanie zespołem supportu, w tym szkolenie i rozwój pracowników.
    • Monitorowanie i analiza wskaźników wydajności zespołu wsparcia.
    • Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji użytkowników poprzez szybkie i efektywne rozwiązywanie problemów.
    • Współpraca z innymi działami w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów oraz wprowadzania usprawnień.
    • Przygotowywanie raportów dotyczących działalności supportu oraz propozycji usprawnień.
    • Zarządzanie działem Community - komunikacja z graczami na Discordzie i na Supporcie.


    👉🏻 Wymagania:

    • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem customer service;
    • Doświadczenie w branży gier online będzie dodatkowym atutem;
    • Znajomość narzędzi i systemów do zarządzania wsparciem technicznym;
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym;
    • Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.


    💸 Oferujemy:

    • Elastyczne godziny pracy oraz pracę zdalną.
    • Pracę w międzynarodowym zespole;
    • Niekorporacyjna atmosfera w zespole;
    • Możliwość rozwoju zawodowego oraz udział w innowacyjnych projektach.
    • Działania na rynkach zagranicznych.



    Jeśli jesteś gotowy na nowe wyzwania i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku, prześlij swoje CV. 

    Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności w fascynującym świecie gamingu!


    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    1 556 - 2 074 USD

    Dowolna

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Nowa
    Bean&Buddies Sp. z o.o.
    Warszawa
    Ownership
    sprzedaż i rozwój biznesu
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Nowa
    1 297 - 1 790 usd
    Car Lease Polska sp. z o.o.
    Gdynia
    manager
    praca w grupie
    design
    Nowa
    IT Partnership Headhunter

    IT Partnership Headhunter

    Nowa
    1 686 - 2 853 usd
    iTeamly
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    relacje
    sprzedaż
    język angielski
    Nowa
    Client Partner

    Client Partner

    Nowa
    Assembly Digital Commerce
    Pruszków
    obsługa klienta
    znajomość branży
    język angielski
    Nowa
    Pracownik produkcji i magazynu

    Pracownik produkcji i magazynu

    Nowa
    BP2 SP. Z O.O.
    Dąbrowa Górnicza
    obsługa komputera
    produkcja
    samodzielność
    Nowa