Gawronify - naszą misją jest pomaganie biznesom w osiąganiu ogromnej skali poprzez proste systemy, budując przy tym markę osobistą eksperta oraz tworząc biznes, który służy im, a nie odwrotnie.
Dążąc do tego, aby na zawsze odmienić pozyskiwanie klientów dla biznesów online w Polsce, będąc pierwszym wyborem kiedy ktoś pomyśli o pomocy w rozwoju jego biznesu, poszukujemy pasjonatów, którzy podzielają nasze wartości i zaangażowanie w doskonałość.
KOGO SZUKAMY:
Analitycznego, zorientowanego na dane Menedżera ds. Sukcesu Klienta z wyjątkowymi umiejętnościami rozwiązywania problemów, doskonałą dbałością o szczegóły oraz zdolnością do wielozadaniowości.
Praca z nami wymaga wcześniejszego doświadczenia w prowadzeniu i skalowaniu firm przez reklamy płatne - doświadczenie w pracy w agencji, lub freelance.
Jesteś samodzielnym myślicielem i pracownikiem, ale świetnie prosperujesz, pracując w ZESPOLE i nie preferujesz pracy jako „samotny wilk” czy „freelancer”.
Doświadczony w korzystaniu z ClickUp, Asana lub Monday.com do zarządzania projektami i zadaniami klientów w celu zapewnienia płynnego przebiegu operacji.
Wymagania:
Onboarding klienta: Odpowiedzialność za przejęcie procesu wprowadzenia klienta po zakończeniu sprzedaży przez zespół sprzedaży i wypełnieniu wymaganych dokumentów.
Wsparcie klienta: Po onboardingu jako główny punkt kontaktowy, odpowiedzialność za odpowiadanie na wszystkie pytania klientów i rozwiązywanie wszelkich wątpliwości w sposób efektywny, skoncentrowany na utrzymaniu klienta.
Utrzymanie klienta: Szczególna dbałość o zaangażowanie klienta w proces i dbałość o satysfakcje ze współpracy.
Chcemy, aby klienci czuli, że jesteśmy integralną częścią ich biznesu i wiedzieli, że zawsze o nich myślimy i mamy na uwadze ich cele.
Sukces: Czynne branie udziału w odnoszeniu przez klienta sukcesów dzięki naszemu programowi i usługom - tak by czuł jak bardzo dzięki nami i Tobie wzrósł.
Raportowanie: Wysyłanie regularnych i terminowych raportów do klientów, podkreślając pozytywne aspekty bieżącej pracy. Wszystkie raporty powinny być wysyłane w tym samym formacie, markowane przez firmę, i mogą być używane jako narzędzie do utrzymania klienta i/lub sprzedaży, tam gdzie jest to potrzebne.
Wyszukiwanie dodatkowych możliwości sprzedaży u obecnych klientów: Zdolność do dostrzegania możliwości dodatkowych usług, które pomogą klientowi w rozwoju i realizacji większych celów, oraz komunikowanie tych szans zespołowi sprzedaży podczas przygotowywania raportów.
Rozwijanie i utrzymywanie strategii utrzymania klienta: Współpraca z CSD i zespołem zarządzającym w celu dalszego doskonalenia istniejącej strategii utrzymania klienta. Oznacza to wnoszenie nowych pomysłów na zaplanowane spotkania oraz posiadanie planu wdrożenia nowych strategii i sposobu śledzenia wyników tych działań.
Utrzymywanie systemu poleceń klientów: Współpraca z CSD i zespołem zarządzającym nad dalszym doskonaleniem istniejącego systemu poleceń. Oznacza to wnoszenie nowych pomysłów na spotkaniach oraz posiadanie planu wdrożenia nowych strategii i śledzenia wyników tych działań.
Research i sugestie: Stałe poszukiwanie sposobów na doskonalenie naszych usług.
Zarządzanie zadaniami: Zarządzanie szczegółowymi i zorganizowanymi harmonogramami, programami, zadaniami oraz systemami zarządzania projektami za pomocą ClickUp. Zapewnianie cotygodniowych aktualizacji dotyczących kont klientów oraz comiesięczne i kwartalne raporty dotyczące celów.
Stałe i pewne wynagrodzenie - podstawa (widełki w ogłoszeniu) + do ustalenia bonusy za osiągnie celów
W pełni zdalna rola, pozwalająca na pracę z dowolnego miejsca, gdzie czujesz się najbardziej efektywnie
Ciągła edukacja i możliwości rozwoju osobistego, w tym opłacane kursy, coaching, mastermindy lub wydarzenia
Bonusy i nagrody za osiąganie lub przekraczanie KPI i oczekiwań
Plan szkoleniowy zwiększający Twoją wiedzę i umiejętności
Startupowy klimat z małym, zróżnicowanym, zżytym i współpracującym zespołem
MultiSport
Proces rekrutacji:
B2B
Umowa o pracę
Sprawdź podobne oferty pracy