Oferty
Digital Specialist (Campaign Delivery Specialist)
Marketing

Digital Specialist (Campaign Delivery Specialist)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Biddable Media

Google Ads

DV360

Meta

AdTech marketing

AdOps

język angielski

Opis stanowiska

Jesteśmy GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą agencje należące do WPP – EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację contentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych.


Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych.  

Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Jesteśmy #DIMAQEmployer! Czyli zaufanym partnerem do współpracy w zakresie digital marketingu. Tak więc dołączając do nas, pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są międzynarodowym certyfikatem DIMAQ!


Naszą ambicją jest stałe wzmacnianie profesjonalnych kompetencji, które oferujemy naszym klientom. W związku z tym powołaliśmy Campaign Delivery Team, który pełni rolę naszego wewnętrznego centrum ekspertyzy. CDT na co dzień wspiera zespoły pracujące bezpośrednio z klientami pełniąc role wewnętrznego audytu oraz wsparcia strategicznego.

  

 

 Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:  Digital Specialist (Campaign Delivery Specialist)  

 Obszar Biddable  

 

Zakres obowiązków:  

  • Dostarczanie specjalistycznych danych, w tym wkład w strategię danych i analitykę
  • Umiejętność oceny możliwość realizacji KPI mediowych, benchmarku wydatków
  • ​i oczekiwań klienta.
  • Dostarczanie specjalistycznej wiedzy w kontaktach i na spotkaniach z klientami
  • Współpraca z osobami po stronie Agencji odpowiedzialnymi za klientów/projekty
  • Udział w projektach New Business, cross/up selling, rekomendowanie rozwiązań zgodnie z KPI i priorytetami GroupM i Agencji
  • Współpraca z zespołem Investment w obszarze kontroli kosztów;
  • zapewnianie zgodności z procesami finansowymi, zasadami i procedurami GroupM


Nasze oczekiwania:  

  • Praktyczna wiedza i umiejętności w zakresie Biddable Media (znajomość rynku i dostawców, terminologii, trendów) oraz platform (np. Google Ads, DV360, Meta);
  • wiedza i umiejętności w zakresie narzędzi i technologii AdTech marketing (w tym AdOps);
  • Umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji z kluczowymi partnerami;
  • Umiejętność łączenia danych oraz wyciągania wniosków z danych
  • Wiedza w zakresie strategicznego planowania z uwzględnieniem: celów, kosztów mediowych oraz negocjowania warunków i optymalizowania kampanii;
  • Dobra organizacja własnej pracy;
  • Samodzielność i poczucie odpowiedzialności;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2


Czego możesz się po nas spodziewać:  

  • Jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę;
  • dzielimy się wiedzą;
  • Lubimy pracować na dobrych, dostosowanych do nas narzędziach;
  • Mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych;
  • Kreujemy standardy w branży mediowej;
  • Nie mamy dress codu – ubieramy się jak nam się podoba;
  • Zaprzyjaźniamy się - chodzimy na wspólne śniadania i imprezy;
  • W piątki pracujemy do 15.00.


Oferujemy:  

  • Szybki rozwój kompetencji specjalistycznych, dzięki pracy na różnorodnych projektach i klientach;
  • Realizację projektów dla największych reklamodawców na polskim rynku (topowe marki globalne);
  • Pracę z doświadczonym zespołem - z osobami, które z pasją tworzą i rozwijają rynek reklamy internetowej w Polsce
  • Dużą samodzielność w zakresie realizowanych zadań;
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwój zawodowy w kierunku rozwoju produktów reklamowych;
  • Dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do wykonywania powierzonych obowiązków;
  • Hybrydowy lub zdalny tryb pracy;
  • Nowe i nowoczesne biuro w Campusie Koneser, na warszawskiej Pradze, blisko metra;
  • Kartę Medicover Sport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języka angielskiego oraz opiekę medyczną po 3 miesiącach współpracy.


#digital #online #onlinemedia #reklama #socialmedia #SEM #programmatic



Sprawdź podobne oferty pracy

Google Ads Specialist

Nowa
1 709 - 2 441 usd
Monsoon Sp. z.o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
język angielski
Google Ads
Nowa

Manager ds. Marketingu

Nowa
1 953 - 2 930 usd
4mass S.A.
Wołomin
e-commerce
digital marketing
branża kosmetyczna
Nowa

💥 Specjalista ds. Allegro 💥

Nowa
1 221 - 2 441 usd
Agencja Pirk Spark
Września
umiejętności analityczne
e-commerce
digital marketing
Nowa

Specjalista ds. Google Ads (SEM)

Nowa
1 709 - 2 441 usd
Netmove Sp z o.o.
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Nowa

Specjalista SEO & PPC

Nowa
2 441 - 3 662 usd
RemoDevs
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
branża finansowa
prawo
Google Analytics
Nowa