Oferty
Media Planner Buyer (Direct)
Media

Media Planner Buyer (Direct)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

media planning

digital marketing

Windows

AdOps

digital

Microsoft Office

platform brand safety

Opis stanowiska

Jesteśmy GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą agencje należące do WPP – MediaCom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację contentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych.


Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych.


Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Media Planner Buyer (Direct)

 

Twoim zadaniem będzie:

  • realizacja zakupu kampanii reklamowej metodą direct - tradycyjny zakup kampanii reklamowych
  • aktywne identyfikowanie możliwości optymalizacji kampanii oraz rekomendowanie rozwiązań 
  • selekcja ofert pod kątem KPI klienta oraz efektywności kosztowej / priorytetów Agencji i Grupy
  • negocjowanie i optymalizowanie warunków kampanii z dostawcami
  • współpraca z zespołem Trading GroupM
  • rozwijanie relacji ​z dostawcami mediowymi oraz doskonała wiedza nt. bieżącej oferty produktowej
  • rozwijanie wiedzy w obszarze nowych trendów i technologii w celu dostarczania innowacyjnych rozwiązań dla klientów w obszarze Biddible Media


Zaaplikuj jeśli posiadasz:

  • min. rok doświadczenia w digitalu
  • znajomość narzędzi digital media planning/buying (Mediapanel, TGI, AdReal, AdServer, 3rd party (IAS itp.),narzedzia Google i inne)
  • wiedzę z zakresu platform brand safety (IAS, DV 360, Moat)
  • wiedzę z zakresu procesów AdOps
  • umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji z kluczowymi partnerami
  • ekspertyzę w zakresie planowania kosztów mediowych oraz negocjowania i optymalizowania warunków kampanii
  • praktyczną znajomość pakietu MS Office i środowiska Windows (Word, Excel, PowerPoint, Teams, SharePoint, Outlook)


Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w trybie hybrydowym
  • pracę w największej grupie mediowej w Polsce
  • pozytywną i wspierającą atmosferę w zespole
  • uczciwego, pozytywnego i słuchającego szefa
  • udział w szkoleniach
  • kartę Medicover Sport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języka angielskiego oraz opiekę medyczną po 3 miesiącach współpracy


O nas:

  • jesteśmy dużą, dynamiczną firmą, która ceni sobie kreatywność, zaangażowanie i pozytywną atmosferę w biurze
  • stawiamy na otwartą komunikację i dojrzałość biznesową
  • jesteśmy organizacją uczącą się oraz stawiającą na rozwój pracowników
  • nie mamy dress codu, ważne żeby każdy czuł się u nas swobodnie i komfortowo
  • mamy nowe biuro blisko stacji metra Dworzec Wileński, w Campusie Koneser, na warszawskiej Pradze
  • w piątki pracujemy do 15.00


Sprawdź podobne oferty pracy

Digital Planner

Nowa
1 953 - 2 197 usd
Optineo
Warszawa
media planning
media online
język angielski
Nowa

Junior Media Planner

Nowa
EssenceMediacom
Warszawa
myslenie analityczne
Microsoft Office Excel
media
Nowa

Digital Video Specialist

Nowa
Space of Ad
Poznań
youtube
Cap Cut
TikTok
Nowa

Montażysta materiałów wideo 🎥

Nowa
Klient Rocket Jobs
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
programy montażowe
YouTube Studio
montaż materiałów wideo
Nowa

Media Digital Planner

Nowa
Mastermind
Warszawa
media
digital marketing
Microsoft Office Excel
Nowa