• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławSprzedażSprzedażBusiness Development Specialist
    Business Development Specialist
    Sprzedaż
    Grupa VIST Roczniak S.K.A.

    Business Development Specialist

    Grupa VIST Roczniak S.K.A.

    Wrocław
    1 556 - 2 074 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    skuteczna komunikacja

    Google Analytics

    Microsoft Office Excel

    digital marketing

    UX/UI

    Mile widziane

    HubSpot

    SalesManago

    Edrone

    język angielski

    clickup

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Cześć!

     

    Jeśli: analizując swoje motywacje Twoim motorem jest rozwój Klientów. Umiesz przedstawiać wyniki działań i raporty tak efektownie, że Klienci kupują bilety na spotkania z Tobą. Masz świadomość, że rola ta to współplanowanie strategii marketingu, a ostatecznie w ramach rozwoju obecnej bazy Klientów potrafisz stworzyć atrakcyjne oferty i zrobić deal. To usiądź wygodnie i czytaj dalej.

     

    Twoja rola w organizacji:

    Szukamy frontmana / frontwoman z pasją do strategii i obsługi Klienta w segmencie średnich i dużych firm/portfeli marketingowych. Kogoś, kto zna narzędzia reklamowe i potrafi się w nich poruszać, a jednocześnie uwielbia planować działania digital marketingowe od strony strategicznej. Co istotne nie poprzestaje na tym. Kiedy ta część się zakończy, przechodzi do „egzekucji” wewnętrznej, by obietnicę sukcesu dla Klienta dotrzymać. Wszystko to w doskonałej relacji i kontakcie z Klientem.

     

    Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

    • Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz Klientów.
    • Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych.
    • Życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności.
    • Potrafisz łączyć analitykę i planowanie z ciekawym, jasnym i zrozumiałym prezentowaniem wyników.
    • Organizacja – nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię.
    • Jesteś pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.

     

    Twój zakres obowiązków:

    • Współprzygotowywanie strategii dla Klientów: od ofert, przez media plany i budżety mediowe po optymalizacje cykliczne, ekspansje (SEO, Paid, Analityka, UX, SM, content, budowanie stron/IT ) – aby specjaliści mogli przełożyć je na działania.
    • Organizacja Kickoffów projektowych po przejęciu Klienta od New Businessów.
    • Opieka nad Klientami z budowaniem trwałych i dobrych relacji.
    • Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla Klientów.
    • Monitorowanie wyników, omawianie ich z zespołem projektowym.
    • Prezentowanie wyników Klientowi i pełnienie roli partnera, eksperta.
    • Rozwój klientów poprzez dosprzedaż usług (cross i up sell).
    • Tłumaczenie języka eksperckiego na kliencki i odwrotnie.
    • Analiza działań konkurencji Klienta.
    • Opieka nad sytuacjami kryzysowymi i reklamacjami.
    • Nieustanny proces pogłębiania swojej wiedzy produktowej i umiejętności.
    • Wprowadzenie do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy.


    Nasze wymagania:

    • MINIMUM 3 lata pracy w agencji na podobnym stanowisku. Warunek konieczny.
    • Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż, by efektywnie dostarczać wartość z digital marketingu.
    • Wyborna komunikacja: aktywne słuchanie, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
    • Rozwaga i przewidywanie, co może się nie udać, jak omijać możliwe przeszkody.
    • Szeroka wiedza z marketingu i reklamy od tworzenia strategii, umiejętność oceny efektywności reklam, po raportowanie.
    • Analiza danych marketingowych (Google Analytics 4), interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków w tym skuteczna analiza działań konkurencji.
    • Znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX) do analizy efektywności procesów na stronie i poprawa tej efektywności we wstępnych ocenach – optymalizacji UX przy współpracy z Klientem oraz naszymi specjalistami, by podnosić skuteczność reklam.
    • Wiedza jak konstruować lejek/flywheel marketingowy B2B, B2C dla usług i dla e-commerce.
    • Ocena efektywności akcji sprzedażowych po stronie Klienta – czy inwestycja przynosi zysk?
    • Bardzo dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
    • Umiejętna, jasna i ciekawa prezentacja danych wraz z argumentacją.
    • Podstawowa znajomość programów/narzędzi: Google Ads+Google Merchant Center, Looker Studio, Google Search Console, Allegro, Bing, TikTok, Meta, Linkedin Ads.
    • Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
    • Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.
    • Asertywność wobec Klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów. 
    • Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza.


    Mile widziane:

    • Masz wiedzę z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
    • Pracowałeś/aś w ClickUp.


    Oferujemy:

    • Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji.
    • Wynagrodzenie B2B: 6 000 – 8 000 zł netto + premia naliczana indywidualnie w zależności od wyników sprzedaży w danym miesiącu.


    Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!


    • Mamy dla Ciebie również coś ekstra: Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.
    • Praca hybrydowa lub w pełni zdalna;
    • Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 – 9, a kończymy 15 – 17.

     

    Proces rekrutacji:

     

    Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Zadanie rekrutacyjne – Ocena zadania – Rozmowa II – Decyzja

    1 556 - 2 074 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Przedstawiciel Handlowy (branża reklamowa)

    Przedstawiciel Handlowy (branża reklamowa)

    Nowa
    Growton Group
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    sprzedaż
    Nowa
    Przedstawiciel handlowy

    Przedstawiciel handlowy

    Nowa
    2 075 - 3 112 usd
    Phono Media
    Szczecin
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    prawo jazdy kat. B
    Microsoft Office
    język angielski
    Nowa
    Sales Specialist

    Sales Specialist

    Nowa
    2 594 - 5 187 usd
    Closers.pl
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    dobra organizacja pracy
    sprzedaż
    odpowiedzialność
    Nowa
    Przedstawiciel Handlowy

    Przedstawiciel Handlowy

    Nowa
    Niczuk
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    prawo jazdy kat. B
    dobra organizacja pracy
    zaangażowanie
    Nowa
    Regionalny Przedstawiciel Handlowy

    Regionalny Przedstawiciel Handlowy

    Nowa
    Polenergia Fotowoltaika
    Dąbrowa Tarnowska
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    prawo jazdy kat. B
    sprzedaż
    Nowa