Dołącz do naszego zespołu w Krakowie jako Marketing Director ✨
Poszukujemy osoby, która wzniesie nasze działania marketingowe na wyższy poziom.
W Luxum zrealizujesz swoje pomysły i wykorzystasz nieskończone pokłady kreatywności. Liczymy na osobę zaangażowaną, która śledzi trendy i potrafi przekuć swoje pomysły w sukces. 📈Chcemy w pełni polegać na Twoim doświadczeniu. W komunikacji w zespole stawiamy na szczerość. W firmie wszyscy jesteśmy na “Ty”.
Kilka słów o nas:
Luxum to producent luksusowego wyposażenia wnętrz z Krakowa. Realizujemy indywidualne projekty we współpracy z architektami. Zajmujemy się zamówieniami specjalnymi, nieszablonowymi i rzadko spotykanymi. Na swoją pozycję na rynku pracujemy od 1999 roku.
Co będziesz robić na tym stanowisku?
➡️ Koordynować wszystkie działania marketingowe w firmie.
➡️ Aktualizować oraz realizować strategię marketingową - chcemy polegać na Twoim doświadczeniu.
➡️ Rozwijać platformę e-commerce.
➡️ Planować i prowadzić kampanie reklamowe online ze wsparciem zewnętrznej agencji (Google Ads i Meta Ads).
➡️ Prowadzić działań e-mail marketingowe.
➡️ Zarządzać treściami na stronach internetowych we współpracy z copywriterem.
➡️ Przygotowywać angażujący content w mediach społecznościowych we współpracy z grafikiem.
➡️ Planować i realizować treści video, rolki.
➡️ Koordynować działania SEO we współpracy z zewnętrzną agencją.
➡️ Poszukiwać influencerów do współpracy z marką.
➡️ Analizować i raportować wyniki.
➡️Opracowaniem strategii wprowadzenia marki na rynku zagraniczne.
Prześlij swoje CV i zadanie rekrutacyjne, jeśli pasujesz do profilu idealnego kandydata (lub kandydatki 💁♀️):
● Masz minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
● Google Analytics, Google Ads, Meta Ads Manager nie mają przed Tobą tajemnic.
● Z sukcesem prowadzisz media społecznościowe dla marek premium.
● Swobodnie korzystasz z narzędzi AI, a przede wszystkim ChatGPT.
● Masz podstawową znajomość WordPress’a.
● Posiadasz umiejętność pracy z tworzeniem i edycją video.
● Tworzysz angażujące treści marketingowe.
Oferujemy:
💸 Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
🎓 Dostęp do szkoleń
☕ Nielimitowane przerwy
💰 Udział w premii od zysku firmy
💻 Praca hybrydowa
⏰ Elastyczne godziny pracy (głównie pracujemy w godzinach 9:00-17:00)
🌴 Dodatkowe 2 dni urlopu (poza urlopem ustawowym)
📄 Możliwość skorzystania z różnych form zatrudnienia (umowa zlecenie, umowa o pracę, B2B)
Jeśli czujesz, że chcesz z nami pracować - prześlij CV wraz z zadaniem rekrutacyjnym.
Zadanie rekrutacyjne polega na wskazaniu 3 inspirujących treści w internecie o tematyce wyposażenia wnętrz. To może być wpis blogowy, TikTok, całe konto marki na Instagramie lub cokolwiek, co uznasz za wartościowe.
Dodatkowo, opisz krótko, dlaczego uważasz, że taka treść może być inspiracją w naszej komunikacji.
Jak wygląda rekrutacja?
Jeśli masz jakiekolwiek pytania - feel free to ask!
Jak się z nami skontaktować?
rekrutację prowadzi Agata Bednarczyk
+48 602 102 420
Dowolna
Sprawdź podobne oferty pracy