• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportMł. Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży
    Mł. Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży
    Support
    Katalogmarzeń.pl

    Mł. Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Katalogmarzeń.pl

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UZ
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office Excel
    analiza
    skuteczna komunikacja
    odpowiedzialność

    Opis stanowiska

    Cześć!

    Lubisz spełniać marzenia? My tak :) Nasi klienci również! Jest ich zresztą coraz więcej, dlatego powiększamy nasz Dream Team. Potrzebujemy Twojego wsparcia, by dotrzeć do wszystkich w tym kraju i pomóc spełniać marzenia o lataniu, relaksie i adrenalinie. Dołącz do naszego zespołu!


    Obecnie szukamy Młodszego Specjalisty/ki ds. Oferty

     

    Jakie będą Twoje zadania?

    • Wprowadzanie nowych produktów na stronę oraz dbanie o ich atrakcyjny wygląd i opis
    • Optymalizacja istniejących produktów, aby zwiększyć ich wartość i atrakcyjność dla Klientów
    • Utrzymywanie kontaktu z Partnerami (firmami świadczącymi usługi) w celu doprecyzowania i uaktualnienia ofert dostępnych na stronie
    • Tworzenie nowych kategorii produktowych na stronie oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie już istniejących
    • Przygotowywanie i wprowadzanie aneksów do umów z Partnerami, dotyczących modyfikacji w ofercie produktowej


    Czego oczekujemy?

    • Chęci do nauki nowych rzeczy i narzędzi
    • Rzetelności i skupieniu na detalu w zakresie powierzonych Ci zadań
    • Samodzielności w poszukiwaniu odpowiedzi i rozwiązań, wykazywania inicjatywy.
    • Odpowiedzialności za zadania, których się podejmiesz
    • Komunikatywności i umiejętności budowania relacji z Partnerami
    • Znajomości Excela na poziomie średniozaawansowanym 
    • Mile widziane pierwsze doświadczenie w pracy w zespołach wsparcia sprzedaży/zarządzania ofertą/obsługi klienta  


    Co możemy Ci zaoferować?

    • Zdobycie cennego doświadczenia w branży e-commerce i pracę z wieloma różnorodnymi produktami.
    • Możliwość pracy z wieloma branżami – nasi Partnerzy to m.in. hotele, restauracje, SPA, aerokluby, strzelnice i wiele innych (mamy ponad 1000 Partnerów).
    • Pracę w systemie hybrydowym (1 dzień w biurze w Warszawie i 4 dni zdalnie).
    • Sympatyczną atmosferę, która sprawia, że ludzie doświadczają pozytywnych emocji
    • 21 dni płatnego urlopu
    • 6 dodatkowych płatnych dni, które możesz wykorzystać na działania dobroczynne (zapraszamy na www.marzycielepomagaja.pl)
    • Dodatkowe dni urlopu oraz dofinansowanie do spełnienia swoich prywatnych marzeń w ramach rocznicy zatrudnienia (świętujemy 1,3,5,7,10,15 rok pracy w Katalogu)
    • Rozwój: szkolenia wraz z możliwością aplikowania na wybraną przez siebie formę rozwojową (szkolenia stacjonarne i online, konferencje, książki, etc).
    • Stypendia pracownicze w ramach projektu Dream&Do - już 8 naszych pracowników spełniło swoje marzenia o m.in. zdobyciu Kilimandżaro, Mont Blanc, przejściu Głównego Szlaku Beskidzkiego czy oddaniu samodzielnego skoku ze spadochronem.
    • Dodatkowe pół dnia urlopu z okazji urodzin + prezent niespodzianka :)
    • Udział w cyklicznym losowaniu atrakcji z naszego katalogu, śniadań z CEO/COO, lunchu z osobą z sąsiedniego działu
    • Pakiet opieki medycznej oraz kartę sportową Multisport
    • Biuro przyjazne pupilom



    Jak wygląda proces rekrutacji? 

    1. Wyślij CV - z chęcią się z nim zapoznamy [zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami] 
    2. Screening telefoniczny - nasza People&Culture Manager, Ania Sudomir, zadzwoni do Ciebie na krótką telefoniczną rozmowę.  Przybliży Ci rolę oraz poruszy kwestie Twojej dostępności, oczekiwań finansowych i kolejnych etapów. 
    3. Spotkanie rekrutacyjne - poznajmy jeszcze się lepiej na rozmowie, w którym weźmie udział ponownie Ani oraz Patrycja - Senior Business Analyst. Chcemy zobaczyć czy Twoje potrzeby i nasze są ze sobą zbieżne. Odpowiemy też na wszelkie Twoje pytania. Spotkanie możliwe w biurze oraz online (ok. 30-40 minutowe)
    4. II spotkanie rekrutacyjne - 20 minutowe spotkanie z Julitą Rudolf - naszą COO, która na co dzień zarządza obszarem m.in. sprzedaży i rozwoju oferty. 
    5. Decyzja - wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną bez względu na wynik rekrutacji. 


    Rekrutacje planujemy zakończyć końcem września/maksymalnie początkiem października. 




    Sprawdź podobne oferty pracy

    Junior Customer Care Specialist (German Speaking Required)

    Junior Customer Care Specialist (German Speaking Required)

    Nowa
    1 818 - 2 467 usd
    GoFundMe
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Angielski
    German
    Nowa
    Catalog Specialist - Poland Marketplace, Marketplace Expansion

    Catalog Specialist - Poland Marketplace, Marketplace Expansion

    Nowa
    Amazon
    Pruszków
    skuteczna komunikacja
    Angielski
    support
    Nowa
    Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Nowa
    BN Consulting
    Gdańsk
    google
    asana
    Draw.io
    Nowa
    Lead Collector [niepełny etat]

    Lead Collector [niepełny etat]

    Nowa
    779 - 1 247 usd
    Infinity
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    kreatywność
    skuteczna komunikacja
    sprzedaż
    Nowa
    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Nowa
    1 117 - 1 688 usd
    AleBilet
    Warszawa
    analiza
    dobra organizacja pracy
    samodzielność
    Nowa