• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławMarketingMarketingHead of Marketing
    Head of Marketing
    new
    Marketing
    kicket.com

    Head of Marketing

    kicket.com

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Manager/C-level
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    brand marketing

    Performance Marketing

    PR/public relations

    social media

    Content Marketing

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    O kicket.com


    Jesteśmy wiodącym w Polsce portalem dystrybuującym bilety na różnego rodzaju wydarzenia kulturalne i sportowe — współpracujemy z ponad tysiącem Organizatorów wydarzeń: teatrami, festiwalami, promotorami, muzeami, domami kultury oraz klubami muzycznymi w całej Polsce. 


    Na wiosnę 2024 roku połączyliśmy się z portalem Biletomat.pl oraz GoOut.pl, dołączając do międzynarodowej firmy Piletilevi Group, która jest regionalnym championem w ticketingu na 7 rynkach Europy Środkowej: Estonii, Łotwie, Litwie, Polsce, Czechach, Słowacji i Rumunii. Po połączeniu z Biletomat.pl w naszym ekosystemie znajdują się również jedne z najpopularniejszych tematycznych portali mediowych w Polsce: muno.pl (o muzyce elektronicznej), ftb.pl (o muzyce klubowej), glamrap.pl (o rapie), rytmy.pl (o trendach w muzyce i lifestyle'u).


    Nie spoczywamy jednak na laurach, wciąż rozwijamy się i mamy głowy pełne pomysłów, a to oznacza tylko jedno — potrzebujemy coraz więcej genialnych osób do pracy, które będą tworzyć z nami kolejną, jeszcze bardziej ekscytującą część naszej historii. 


    🔔 JOB ALERT: Head of Marketing


    Poszukujemy obecnie najważniejszej osoby w dziale marketingu, pracującej bezpośrednio z C-levelem firmy (i jej założycielami) i kilkunastoosobowym zespołem specjalistów w różnych obszarach Marketingu. Jeżeli jesteś osobą, która potrafi zaopiekować się danym projektem od A do Z, od fazy koncepcyjnej, przez planowanie aż po egzekucję, to będziesz się czuć jak w domu. Szukamy osoby, która rozumie wiele sfer marketingu: Brand Marketing, Performance Marketing, Media & Content Marketing, Marketing Automation, Product Marketing, PR & CSR. Rola wymagać będzie również pracy w języku angielskim, a także kilkudniowych zagranicznych wyjazdów służbowych (2-3 razy w roku).


    🧑‍💻Czym się będziesz zajmować:


    1. Rozwój strategii marketingowej i budowa świadomości marki

    • Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii marketingowej zgodnej z celami biznesowymi.
    • Analiza rynku, analiza konkurencji, segmentacja bazy klientów.
    • Zapewnienie spójnego wizerunku marki we wszystkich kanałach marketingowych.


    2. Digital Marketing

    • Wykorzystywanie mediów społecznościowych, PPC, e-mail marketingu wraz z marketing automation i innych kanałów cyfrowych.
    • Praca z analityką marketingową w celu oceny skuteczności kampanii względem postawionych KPI.


    3. Tworzenie kreatywnych kampanii marketingowych

    • Kreowanie i wdrażanie wielokanałowych kampanii w celu przyciągnięcia potencjalnych klientów i budowania wizerunku Marki.
    • Zapewnienie jak najszerszego zasięgu dla działań kreatywnych, w szczególności poprzez skuteczny PR.
    • Pozyskiwanie Sponsorów, Partnerów do akcji wizerunkowo-kreatywnej w postaci dużych Marek.


    4. Content Marketing

    • Planowanie i koordynowanie produkcji treści (artykuły, blogi, materiały video, itp.)
    • Zapewnienie SEO i analizy treści w celu zwiększenia widoczności.


    5. Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem i rozwój

    • Prowadzenie rozmów 1-1 z istniejącym zespołem, zatrudnianie nowych członków zespołu oraz wdrażanie wskaźników KPI i celów, aby upewnić się, że zespół marketingowy jest wydajny.
    • Codzienna współpraca ze specjalistami w swoich dziedzinach: Copywriterami i Content Creatorami, eksperatmi od PPC, analityki, SEO oraz Marketing Automation.
    • Bycie mentorem i wsparciem dla swojego zespołu.


    6. Dalszy rozwój podejścia opartego na danych

    • Regularne analizowanie ROI z działań marketingowych.
    • Kierowanie się podejściem opartym na danych w zespole marketingowym.
    • Regularne raportowanie do CEO osiągnięć i planowanie przyszłych kroków.


    7. Budżetowanie i zarządzanie zasobami

    • Przygotowywanie i kontrolowanie budżetu marketingowego.
    • Zarządzanie zespołem marketingowym i zewnętrznymi wykonawcami.


    🫵O Tobie:


    • Masz co najmniej 8 lat doświadczenia w Marketingu, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w roli managerskiej.
    • W przeszłości pracowałaś/-eś w różnych obszarach Marketingu, więc znasz zarówno specyfikę pracy w Performance Marketingu, Brand Marketingu, Content Marketingu i Product Marketingu.
    • Masz kilkuletnie doświadczenie zarówno agencyjne, jak i w pracy bezpośrednio z Marką (szybko rozwijającym się startupie czy dojrzałej firmie z obszaru technologii / ecommerce).
    • Masz talent do rozwiązywania problemów inastawienie ownera projektu.
    • Masz ponadprzeciętne umiejętności strategiczne oraz opracowywania i wdrażania narzędzi ułatwiających codzienną pracę w sposób zorganizowany.
    • Masz silne umiejętności liderskie zarządzania zespołem.
    • Posiadasz wyjątkowe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
    • Biegle wykorzystujesz dane do podejmowania decyzji i mierzenia sukcesu działań marketingowych.
    • Masz dogłębną wiedzę na temat najlepszych praktyk, narzędzi i technologii wykorzystywanych w nowoczesnym marketingu.
    • Pasjonujesz się niestandardowymi pomysłami na akcje marketingowe i lubisz czytać o kreatywnych kampaniach marketingowych innych Marek.
    • Bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie.


    🚀 Co oferujemy:


    • Dołączenie do najfajniejszej społeczności ludzi dążących do wspólnego celuktórzy kochają to, co robią i są gotowi zmienić branżę kultury dzięki kreatywnym i innowacyjnym decyzjom.
    • Zostanie częścią Leadership Teamu, złożonego z 6 osób - Liderów obszarów: Technologii, Business Developmentu, Obsługi Klienta, Operacji, Finansów i Ciebie - Marketingu, współpracujących na co dzień z CEO firmy.
    • Możliwość osobistego wpływania na procesy w firmie, w celu ich usprawnienia.
    • Nieograniczone możliwości rozwoju zawodowego.
    • Praktycznie nieograniczony dostęp do biletów na wydarzenia kulturalne.
    • Benefity w postaci ubezpieczenia zdrowotnego, karty sportowej, kursy i szkolenia rozwojowe, team events
    • Służbowy laptop i inne niezbędne do pracy narzędzia
    • Pracę z naszego biura na warszawskim Powiślu, z pełną lodówką i brakiem dress-code
    • Last but not least, wynagradzamy naprawdę atrakcyjnie naszych członków zespołu 


    🔀Proces rekrutacyjny:


    Widzisz w tym siebie? Świetnie! Wyślij nam swoje CV i kilka zdań o tym, dlaczego chcesz do nas dołączyć. W kolejnym kroku rekrutacji porozmawiasz z HR Manager oraz Agnieszką, naszą COO. Czeka Cię też rozmowa z naszymi Liderami Content & Media Marketing i Performance Marketing. Na koniec spotkasz się z Maćkiem, naszym CEO.


    📩 Nie możemy się doczekać aby Cię poznać, więc podeślij nam swoje CV na adres: rekrutacja@kicket.com lub poprzez formularz zgłoszeniowy.



    Sprawdź podobne oferty pracy

    ✨ Specjalista ds. marketingu ✨

    ✨ Specjalista ds. marketingu ✨

    Nowa
    AIC S.A.
    Gdańsk
    Adobe Suite
    język angielski
    marketing
    Nowa
    Marketing Manager - Team Leader - Praca Zdalna

    Marketing Manager - Team Leader - Praca Zdalna

    Nowa
    2 208 - 3 376 usd
    digitalk
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    marketing
    odpowiedzialność
    PPC
    Nowa
    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Nowa
    1 117 - 1 688 usd
    AleBilet
    Warszawa
    samodzielność
    dobra organizacja pracy
    analiza
    Nowa
    PR Executive

    PR Executive

    Nowa
    24/7 Communication
    Pruszków
    copywriting
    PR/public relations
    public relation
    Nowa
    Marketing Account Manager

    Marketing Account Manager

    Nowa
    Answear.com S.A.
    Rzeszów
    język angielski
    skuteczna komunikacja
    dobra organizacja pracy
    Nowa