⛵️ O nas:
Jako Focus Telecom Polska jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą technologiczną, specjalizującą się w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań contact center w chmurze. Nasze systemy wspierają firmy w skutecznym zarządzaniu komunikacją z klientami na każdym etapie kontaktu, oferując wielokanałową obsługę klienta. Już od ponad 15 lat pomagamy przedsiębiorstwom z różnych branż zwiększać sprzedaż, poprawiać satysfakcję klientów oraz podnosić standardy customer experience.
Obecnie poszukujemy kreatywnej i energicznej osoby na stanowisko Digital Marketing Specialist, która dołączy do naszego zespołu Product & Marketing. W codziennych działaniach będzie wspierać Cię Natalia Hajdus - Head of Product & Marketing. Więcej o Natalii możesz dowiedzieć się z jej profilu na LinkedIn - https://www.linkedin.com/in/nataliahajdus/.
🔵 Zakres obowiązków:
-
Tworzenie i zarządzanie stronami internetowymi: m.in. Obsługa i tworzenie landing pages na platformie WordPress.
-
SEO i SEM: Wprowadzanie słów kluczowych, dodawanie meta tagów, przygotowanie opisów nagłówków zgodnie z zasadami SEO.
-
Strategia SEO: Planowanie i wdrażanie strategii SEO, w tym przenoszenie contentu między stronami w kontekście rebrandingu.
-
Kampanie reklamowe: Praca z Google Ads, Google Search Console, Google Tag Manager, Hotjar, Screaming Frog lub podobnymi narzędziami.
-
Testowanie i analiza: Przeprowadzanie testów i analiza wyników pod kątem UX, Customer Journey i efektywności kampanii.
-
Wdrażanie nowych stron: Nadzór nad wdrażaniem nowej strony internetowej we współpracy z agencją zewnętrzną.
-
Analityka i rekomendacje: Dzielenie się wiedzą i prezentacja wniosków/raportów z prowadzonych działań marketingowych.
-
Automatyzacja marketingu: Projektowanie i wdrażanie lejków marketingowych w narzędziach takich jak SALESmanago, GetResponse, YouLead oraz automatyzacja mailingu.
-
Nowe narzędzia: Testowanie i wdrażanie nowych narzędzi oraz rozwiązań automatyzujących.
🔵 Co jest dla nas ważne:
- Doświadczenie i umiejętności techniczne:
- Znajomość WordPress i podstaw kodowania.
- Praktyczna wiedza na temat SEO i SEM.
- Doświadczenie w pracy z narzędziami: Ahrefs, SEMrush, Google Ads, Google Search Console, Google Tag Manager, Hotjar, Screaming Frog.
- Umiejętność tworzenia treści wideo i ich optymalizacji pod SEO.
- Doświadczenie w analizie i optymalizacji kampanii marketingowych.
- Umiejętności miękkie:
- Zdolność ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów.
- Wielozadaniowość, samodzielność, proaktywność i zorientowanie na cel.
- Kreatywność i gotowość do testowania nowych rozwiązań.
- Umiejętność wykorzystywania AI w codziennej pracy.
- Samodzielność w prowadzeniu kampanii i podejmowaniu decyzji.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
🔵 Oferujemy:
- elastyczny tryb i czas pracy, zależny od twoich aktywności w danym dniu. Pracujemy w modelu hybrydowym lub stacjonarnym,
- szkolenia i warsztaty wprowadzające, które pomogą Ci lepiej zrozumieć produkt i specyfikę naszej branży, a co za tym idzie indywidualne wsparcie w trakcie wdrożenia i dalszej pracy
- przejrzysta komunikacja w zespole, pracujemy w kulturze feedbacku i dbamy o jasny przepływ informacji w całej organizacji,
- zwinne i wspierające środowisko pracy; dajemy ci pełne wsparcie, a przy tym możliwość na realizację Twoich pomysłów - masz wpływ na produkt,
- subskrypcje do aplikacji i systemów, które będą dla ciebie niezbędne
- klasycznie oferujemy kartę multisport, prywatną opiekę medyczną oraz owocowe wtorki