👉 Labify to nowy, pionierski brand założycieli Kliniki Sports Med, której celem jest kompleksowa pomoc wszystkim dbającym o energię, zdrowie, wygląd i dobre samopoczucie. Znakomicie rozumiemy naszych konsumentów, umiemy słuchać potrzeb ich ciała i umysłu. Stąd wziął się pomysł na stworzenie i dostarczenie najskuteczniejszych produktów do codziennej pielęgnacji zdrowia. Labify, to start-up na rynku suplementów, działający z pasją, w oparciu o wiedzę ekspertów i korzystający z nowoczesnych technologii.
Jesteśmy grupą pasjonatów, których bardzo kręci to, czym się zajmujemy. W tej wczesnej fazie rozwoju firmy (start-up) to właśnie Ty możesz mieć duży wpływ na nasze działania i pozycję na rynku.
Poszukujemy SOCIAL MEDIA MANAGER 💪
(Trójmiasto)
10 000 – 25 000 brutto + premia
Twój Zakres Obowiązków:
- Projektowanie i wdrażanie strategii marketingowych dla Spółki oferującej suplementy diety; współpraca ze spółkami powiązanymi,
- Całościowe zarządzanie kampaniami marketingowymi - od koncepcji do realizacji, tradycyjne działania marketingowe + kampanie cyfrowe, social media, e-mail marketing, marketing treści,
- Analiza danych i zmiany strategii marketingowych w celu zwiększenia rozpoznawalności i wzrostu sprzedaży,
- Koordynowanie działań zespołu marketingowego oraz podmiotów współpracujących, Wyznaczanie zadań, monitoring wyników,
- Monitorowanie i raportowanie skuteczności kampanii marketingowych,
- Zarządzanie działaniami SEO,
- Zarządzanie budżetem marketingowym i optymalizacja wydatków,
- Inicjowanie procesów innowacyjnych w firmie, rozwijanie nowych produktów i modyfikacja już istniejących,
- Budowanie świadomości marki,
- Analiza rynku i konkurencji.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych,
- Doświadczenia w kompleksowym zarządzaniu projektami (marketing tradycyjny i cyfrowy), w tym przede wszystkim wprowadzania produktów na rynek,
- Doskonałej organizacji pracy własnej i podległego zespołu,
- Znajomości narzędzi marketingu i marketingu cyfrowego (śledzenie, tworzenia reklam, SEO, email automation).
- Umiejętności zarządzania produktem i znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych i wykorzystywania automatyzacji,
- Zdolności analitycznego myślenia, planowania i podejmowania decyzji na podstawie danych,
- Chęci rozwoju, nastawienia na cel, kreatywności,
- Samodzielności i skuteczności w działaniu.
Twoim atutem będzie na pewno:
- Znajomość branży dietetycznej/zdrowego odżywiania/suplementów lub doświadczenie w takich projektach.
Co oferujemy?
- Atrakcyjne wynagrodzenie (umowa zlecenie lub B2B) w zależności od Twojego doświadczenia,
- Partnerskie relacje,
- Elastyczny czas pracy,
- Narzędzia do pracy,
- Bezpośredni wpływ na realizowane projekty,
- Szkolenia rozwijające kompetencje.