👉 Labify to nowy, pionierski brand założycieli Kliniki Sports Med, której celem jest kompleksowa pomoc wszystkim dbającym o energię, zdrowie, wygląd i dobre samopoczucie. Znakomicie rozumiemy naszych konsumentów, umiemy słuchać potrzeb ich ciała i umysłu. Stąd wziął się pomysł na stworzenie i dostarczenie najskuteczniejszych produktów do codziennej pielęgnacji zdrowia. Labify, to start-up na rynku suplementów, działający z pasją, w oparciu o wiedzę ekspertów i korzystający z nowoczesnych technologii.
Jesteśmy grupą pasjonatów, których bardzo kręci to, czym się zajmujemy. W tej wczesnej fazie rozwoju firmy (start-up) to właśnie Ty możesz mieć duży wpływ na nasze działania i pozycję na rynku.
Poszukujemy SOCIAL MEDIA MANAGER 💪
(Trójmiasto, Warszawa, Poznań, Wrocław)
4500 – 8000 brutto + premia
Twój Zakres Obowiązków
- Prowadzenie i koordynacja działań w mediach społecznościowych (FB, Instagram, Tik Tok, You Tube, itp.) wspierających strategię marki takich (odpisywanie na wiadomości, komentarze, wrzucanie relacji, tworzenie postów itp.),
- Zarządzanie "szufladkami" (komentarze, wiadomości),
- Praca nad relacjami sprzedażowymi (leady),
- Wdrażanie długofalowej strategii dla rozwoju kanałów marki,
- Monitorowanie zachowań i preferencji grupy docelowej,
- Analiza trendów w social media, bycie na bieżąco z trendami i nowinkami,
- Szybkie reagowanie na zmiany i dostosowywanie contentu do potrzeb rynkowych,
- Monitorowanie, analiza i optymalizacja działań w mediach społecznościowych,
- Praca na KPI (audyt, tworzenie raportów),
- Nadzór nad tworzeniem treści oraz publikacją contentu,
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami i podwykonawcami,
- Wysyłka emaili i SMS,
- Obsługa takich narzędzi do śledzenia, tworzenia reklam, SEO, email automation.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Doskonałej, praktycznej znajomości narzędzi, trendów i specyfiki występujących na każdym portalu społecznościowym (Facebook, Instagram, YouTube, Tik-Tok),
- Kreatywności i "lekkiego pióra",
- Umiejętności dopasowania tworzonych treści do specyfiki mediów,
- Zaangażowanie w prowadzone projekty,
- Umiejętność współpracy projektowej z innymi osobami,
- Samodzielność w działaniu oraz umiejętność planowania pracy własnej (terminowość),
- Znajomość Google Analytics w stopniu podstawowym,
- Odpowiedzialność za powierzone zadania i ich realizację,
- Chęć rozwoju, nastawienie na cel, kreatywność i miłość do social media.
Twoim atutem będzie na pewno
- Znajomość branży dietetycznej/zdrowego odżywiania/suplementów lub doświadczenie w takich projektach,
- Znajomość narzędzi do śledzenia, tworzenia reklam, SEO, email automation.
Co oferujemy?
- Atrakcyjne wynagrodzenie (umowa zlecenie lub B2B) w zależności od Twojego doświadczenia,
- Partnerskie relacje,
- Elastyczny czas pracy,
- Narzędzia do pracy,
- Bezpośredni wpływ na realizowane projekty,
- Szkolenia rozwijające kompetencje.