• Oferty
  • Wszystkie ofertyJózefówSupportKierownik/czka Biura Obsługi Klienta
    Kierownik/czka Biura Obsługi Klienta
    new
    Support
    Lite e-Commerce

    Kierownik/czka Biura Obsługi Klienta

    Lite e-Commerce

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    zarządzanie zespołem

    obsługa klienta

    język angielski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Jesteśmy polskim start-upem działającym w ramach Grupy Żabka od 2021 roku. Działamy w branży e-commerce, która jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów na świecie 🚀


    Obecnie pomagamy jednej z firm w Grupie Żabka w prowadzeniu procesu rekrutacji.


    Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik/czka Biura Obsługi Klienta, która dołączy do naszych bohaterek i bohaterów w misji technologicznego rozwoju świata! 🦸💙


    📍Lokalizacja: Baniocha, powiat piaseczyński, okolice Warszawy


    🎯 Będziesz odpowiadać za:

    • wsparcie w zarządzaniu zespołem około 10 osób oraz identyfikowanie jego potrzeb;
    • obsługę reklamacji - zapewnienie wsparcia zespołowi w rozwiązywaniu trudnych przypadków;
    • nadzór nad ciągłością procedur formalnych związanych z zespołem;
    • komunikacja z kontrahentami, przewoźnikami oraz kurierami;
    • raportowanie codziennej terminowości oraz zdarzeń;
    • wyjaśnianie niezgodności w dostawach;
    • kategoryzację reklamacji;
    • współpracę i koordynację działań związanych z reklamacjami zgłaszanych przez klientów i kontrahentów; 
    • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, opartej na analizie istniejących wskaźników;
    • raportowanie KPI (Key Performance Indicators) zespołu;
    • wdrażanie nowych członków dynamicznie powiększającego się zespołu.


    ✅ Zaaplikuj do nas, jeśli:

    • posiadasz doświadczenie w dziale obsługi klienta i/lub w dziale dyspozytorów;
    • masz minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
    • jesteś dyspozycyjny/a 40 godzin tygodniowo w godzinach 5:00-12:00 i możesz pracować również w soboty;
    • potrafisz wyznaczać cele i rozwijać umiejętności członków zespołu;
    • nie przerażają Cię dane oraz aktywnie je wykorzystujesz do wnioskowania i planowania dalszych działań;
    • szybko i skutecznie rozwiązujesz zarówno problemy klientów, jak i zespołu;
    • potrafisz oszacować potrzebne zasoby i skutecznie delegować zadania;
    • swobodnie posługujesz się językiem angielskim (poziom B2).

    💪 Mile widziane:

    • znajomość narzędzi, takich jak: Jira, Slack, Freshdesk.


    🎁 Zapewniamy:

    • umowę o pracę/kontrakt B2B ⮕ możesz zdecydować, który rodzaj umowy będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni;
    • hybrydowy model pracy (4 dni w biurze i 1 dzień pracy zdalnej);
    • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie zajęć sportowych oraz zniżki na firmowe produkty i usługi;
    • możliwość udziału w innowacyjnym projekcie i transformacji obszaru logistyki w Polsce;
    • sprzęt i narzędzia niezbędne do pracy, a także samochód służbowy.


    🙌 A oprócz tego:

    • pracę z ekspertami z topowych sieci spożywczych, e-commerce i firm technologicznych 🌐
    • świetną i przyjazną atmosferę 🫂
    • pomocną dłoń w każdej sytuacji 🤝💙
    • brak oficjalnego dress code’u 💼🚫


    Sprawdź, jak wygląda nasz proces rekrutacyjny:

    📩 Przesyłasz nam swoje CV, a my analizujemy dokumenty, które od Ciebie otrzymaliśmy.

    📲 Jeśli wpiszesz się w nasze wymagania zaprosimy Cię na pierwszą rozmowę rekrutacyjną - rozmowę telefoniczną z Hanią - Recruitment & HR Specialist. 

    💻 W następnym kroku czeka Cię rozmowa online z Anią - Head of Real Time Operations.

    👉 Ostatnim etapem będzie porozmawiasz Denisem - COO (rozmowa będzie w całości w języku angielskim 🇬🇧).

    🎉 Jeśli wszystko pójdzie dobrze - witamy na pokładzie!


    Poznaj nas bliżej! 💙

    👉 https://linktr.ee/lite_ecommerce

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim i Angielskim

    Specjalista ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim i Angielskim

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Poznań
    język niemiecki
    język angielski
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    New Business Account Manager

    New Business Account Manager

    Nowa
    1 914 - 2 730 usd
    Bluerank
    Łódź
    B2B
    social media
    display ads
    Nowa
    📞 Konsultant Call Center

    📞 Konsultant Call Center

    Nowa
    1 297 - 1 815 usd
    Biliti
    Pabianice
    sumienność
    komunikatywność
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Specjalista(-ka) ds. Relacji z Użytkownikami

    Specjalista(-ka) ds. Relacji z Użytkownikami

    Nowa
    1 037 - 3 112 usd
    A&S sp. z o.o.
    Kraków
    dobra organizacja pracy
    Microsoft Office Excel
    CRM
    Nowa
    Trener Jakości Obsługi

    Trener Jakości Obsługi

    Nowa
    Alior Bank SA
    Rzeszów
    Microsoft Office
    obsługa klienta
    Nowa