Czym się zajmujemy?
Jesteśmy firmą IT z branży fintech (financial technology), tworzącą technologie dla Brokerów Forex. Stworzyliśmy środowisko technologiczne, wraz z silnikiem transakcyjnym, na którym zbudowaliśmy własną platformę tradingową (Match-Trader) dla firm świadczących usługi finansowe na całym świecie. Posiadamy biura w Polsce (Warszawie i Poznaniu), na Cyprze (Limassol i Nikozji) a także w Dubaju. Szukamy osoby, która wesprze zespół marketingu odpowiedzialnego za globalną komunikację, w roli
Senior Marketing Expert/ Brand Manager (IT)
Miejsce pracy: Warszawa, praca stacjonarna
Wymagania
Poszukujemy osoby wszechstronnej, zainteresowanej wdrażaniem aktywności z zakresu marketingu 360 dla branży B2B z rynku Fintech. Zaawansowana znajomość języka angielskiego pozwalająca na sprawną komunikację oraz tworzenie treści marketingowych jest warunkiem sine qua non ponieważ firma działa na rynku globalnym i posiada międzynarodowy zespół, a wszystkie materiały przygotowywane są w języku angielskim.
Jeśli posiadasz te cechy i chcesz dołączyć do naszego dynamicznego zespołu, aplikuj już dziś!
Nasze oczekiwania względem Kandydatów:
- Ponad 5 lat doświadczenia w pracy w dziale marketingu dla branży B2B;
- Doskonała znajomość języka angielskiego (min C1);
- Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- Gotowość do kreowania komunikacji produktu z uwzględnieniem celów sprzedażowych
- Znajomość e-marketingu oraz praktycznego zastosowania narzędzi typu CMS, CRM oraz Google (Analytics, GAds, GSC) na potrzeby weryfikacji skuteczności prowadzonych działań
- Sprawne poruszanie się po rynku nowych technologii;
- Dobre zrozumienie najlepszych praktyk marketingu B2B;
- Bardzo duża samodzielność i poczucie odpowiedzialności za przygotowywanie treści oraz prowadzone działania;
- Dbałość o szczegóły, bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość, zaangażowanie i chęć uczenia się nowych rzeczy, proaktywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań;
Mile widziane:
- Znajomość branży Fintech;
- Samodzielne prowadzenie/ zarządzanie projektami oraz organizacja eventów;
- Obsługa takich narzędzi jak: Jira, Figma, Slack.
Obowiązki
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
- Wyznaczanie kierunków komunikacji podległego brandu (we współpracy z BDM oraz Head of marketing) oraz dobór kanałów komunikacji i narzędzi, które zapewnią osiągnięcie wyznaczonego celu;
- Samodzielne realizowanie działań z zakresu content marketingu i PR – współpraca z partnerami mediowymi oraz klientami – dla budowania eksperckiego wizerunku oraz organicznego pozyskiwania leadów sprzedażowych;
- Wsparcie w tworzeniu treści merytorycznych do publikacji mediowych/ wystąpień na targach przy współpracy z działem Sales i Business Development;
- Opracowywanie treści materiałów promocyjnych/ produktowych na potrzeby sprzedaży;
- Współpraca przy planowaniu i tworzeniu budżetu działań marketingowych (współpraca z mediami, kampanie, eventy);
- Nadzór nad kampaniami performance GAds, Linkedin Ads; wykorzystanie płatnej ekspozycji w mediach oraz kampanii zasięgowych (kampanie bannerowe);
- Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, w tym raportów kwartalnych i podsumowania rocznego uwzględniającego analizę efektów oraz wnioski wraz z rekomendacjami zmian/ podjęcia nowych działań.
Oferujemy
Dlaczego warto z Nami pracować?
- Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku);
- Oferujemy atrakcyjne premiowanie na poziomie 2 - 4 pensji rocznych rozliczanych w systemie kwartalnym
- Pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach;
- Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
- Pracujemy stacjonarnie ze względu na dynamikę zmian w branży i konieczność szybkiego reagowania, dlatego wspieramy relokację do Warszawy kandydatów z całej Polski;
- Oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport;
- Choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów;
- Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
- Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych;
- Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma;
- Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować;
- Mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne;
- Nie mamy dress code'u;
- Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.;
- Dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie;
- Lubimy sport, dlatego zebraliśmy drużynę piłkarską i gramy w Elit Lidze (https://elitliga.pl/druzyna/292).
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV wraz z portfolio - chętnie Cię poznamy!
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match.
- Odbędziemy krótką, ok. 15 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną.
- Wybrane osoby spotkają się z Deputy Head of Marketing, z którym będą bezpośrednio współpracować.
- Opcjonalnie spotkanie z Head of Marketing.
- Decyzja o zatrudnieniu i oferta lub informacja zwrotna.