Na stanowisko Media Assistant poszukujemy studentów uczących się w trybie zaocznym, lubiących pracować z liczbami i bazami danych oraz chcących nabyć wiedzę z zakresu szeroko pojętego rynku mediów i reklamy (w szczególności planowania i zakupu kampanii reklamowych).
Pracujemy w modelu hybrydowym (5 dni home office w miesiącu) z biura w Warszawie.
Opis stanowiska
Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało:
- współpraca przy tworzeniu kampanii reklamowych (na poziomie planowania i zakupu mediów) we wszystkich typach mediów, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji online
- pomoc w bieżącej pracy działu, przygotowywanie analiz i zestawień
- monitorowanie kampanii oraz realizacji założonych wskaźników (KPI)
- śledzenie trendów rynkowych
- nabywanie umiejętności planowania i zakupu mediów oraz obsługi wielu narzędzi/systemów reklamowych
Wymagania:
- umiejętność pracy z liczbami i obszernymi zbiorami danych
- użyteczna znajomość matematyki pozwalająca na swobodną pracę ze wskaźnikami mediowymi
- „otwarta głowa” i rozumienie procesów komunikacji marketingowej
- zainteresowanie światem reklamy, w szczególności internetowej
- dokładność, odpowiedzialność, chęć rozwoju i zaangażowanie
- studenci studiów wyższych (tryb zaoczny)
- wysoka kultura osobista
- dobra znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość programów Excel oraz Power Point
Oferujemy:
- pracę w nowym i komfortowym biurze wraz z możliwością częściowej pracy zdalnej
- możliwość rozwoju i zdobycia wielu umiejętności z zakresu komunikacji marketingowej
- możliwość pracy dla znanych i cenionych marek
- indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
- bardzo dobrą atmosferę w pracy
- atrakcyjny pakiet benefitów w tym m.in.: opieka medyczna, karta sportowa, lekcje angielskiego