Przejrzałeś już wszystkie oferty pracy z Google / Facebook Ads, wysłałeś CV, ta jest następna w kolejce, więc w sumie co szkodzi wysłać jeszcze jedno CV? Może się wstrzymaj i przeczytaj to ogłoszenie do końca.
Jesteśmy butikiem mediowym kupującym media 360, specjalizującym się w planowaniu digital, który realizuje złożone strategicznie zadania reklamowe dla naszych klientów. Zobacz jakim wyzwaniom stawiamy czoła:
➡ Byliśmy odpowiedzialni za prowadzenie reklam we wszystkich Social Media dla Żabka / Berlinki / Pringles.
➡ Odpowiadamy za zwiększenie sprzedaży ecommerce VOX w Meksyku oraz promocję salonów VOX w Polsce.
➡ Wprowadziliśmy na rynek nową kategorię produktową: brain drink Brainer. Kampania prowadzona była w 11 kanałach online i offline.
➡ Wspieramy w rozwoju startup Petsy.
➡ Wdrażamy nietypowe formaty reklamowe, jak bannery z wbudowanym silnikiem Google Maps, rejestrujących konwersje przyjścia do punktów stacjonarnych.
➡ Wspieramy siłownie CityFit w działaniach sprzedażowych.
Klienci, z którymi pracowaliśmy: żabka / vox / cityfit / berlinki / pringles / x-kom / veet / szkoły żak / lidia kalita / ekstraklasa / tchibo / lionelo / resi4rent / arbiton / dekoracjadomu.pl / accenture / panattoni / semcore / zeegma / overmax
Pracujemy w systemie 4-dniowego tygodnia pracy: od poniedziałku do czwartku 9-16, a w piątki do 15 :)
❗Dodatkowo pracujemy ramię w ramię, ze świetnymi agencjami strategicznymi / komunikacyjnymi, takimi jak: ThinkECO, CUKIER, WellWell, VMR i więcej.
Kampanie realizowane we współpracy z nimi, pozwalają połączyć działania w wielu kanałach, by zrealizować założone cele.
Szukamy więc osoby, z którą dobrze będzie się nam, i naszym partnerom, pracowało. Osoby, która chce zweryfikować swoje umiejętności na dużych budżetach i realnych case’ach, które zmieniają postrzeganie marek i wpływają na decyzje zakupowe użytkowników.
Jeśli chcesz pracować w agencji, w której obsługujesz 20 klientów, na każdego poświęcasz 2h w tygodniu, jeśli nie chcesz się angażować w biznes klienta, czy rekomendować i testować nowych działań, to nie wysyłaj CV. Jeśli jednak chcesz przejść przyspieszony kurs planowania i realizacji kampanii, skupić się w całości na działaniach dla kilku klientów, to zapoznaj się z procesem rekrutacyjnym*:
Natomiast jeśli nie masz zamiaru przechodzić w pełni przez proces i robić zadań rekrutacyjnych, nie traćmy swojego czasu — zawsze możesz polecić kogoś kto to zrobi. Za polecenie osoby, która sprawdzi się na okresie próbnym zapłacę 2 000 zł.
Zakres obowiązków:
Czego oczekujemy:
Co mogą Ci zaoferować:
Sprawdź podobne oferty pracy