Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Legionowo
Opis stanowiska:
- Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje)
- Wprowadzanie i obsługa zamówień w systemie SAP
- Stały kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówienia (m.in. potwierdzenie terminu dostawy, dostępności produktów, wysyłka faktur)
- Koordynacja przebiegu dostawy do klienta
- Wyjaśnianie nieprawidłowości i dbanie o porządek w dokumentacji
- Wystawianie faktur oraz faktur korygujących w systemie SAP
- Współpraca z zespołem realizacji zamówień oraz innymi działami.
Wymagania:
- 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z logistyką, dystrybucją, dokumentacją magazynową, spedycją, obsługą zamówień
- Gotowość do pracy w godzinach 8:00-16:00 lub 8:30-16:30
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (także klienci zagraniczni)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność łączenia faktów w procesach logistycznych
- Otwartość, komunikatywność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne, spotkania integracyjne),
- Parking dla pracowników,
- Samodzielną i pełną wyzwań pracę,
- W pełni wyposażoną kuchnię oraz dostęp do automatów vending-owych z obiadami, przekąskami i napojami,
- Świeże pieczywo do porannej kawy i herbaty.