minimum rok doświadczenia w prowadzeniu kampanii w systemie reklamowym Google Ads,
pracowałaś/eś na narzędziach: Google Analytics 4, Google Merchant Center, Google Tag Manager, Google Ads Editor oraz Looker Studio,
potrafisz wytłumaczyć pojęcia: CPA, ROAS, konwersja, dopasowanie przybliżone językiem zrozumiałym dla klienta,
posiadasz doświadczenie w prowadzeniu kampanii Ads dla domen e-commerce oraz domen usługowych, również dla mikro budżetów reklamowych,
posiadasz doświadczenie w pracy na popularnych platformach CMS pod kątem konfiguracji kampanii Ads,
wyciąganie wniosków i podejmowanie decyzji na podstawie analizy liczb nie jest dla Ciebie kłopotem,
pracowałeś/aś mając bezpośredni kontakt z klientem,
znajomość systemu reklamowego Facebook Ads będzie dodatkowym atutem,
znajomość pracy na Asanie będzie dodatkowym atutem.
Zakres obowiązków:
praca związana z realizacją kampanii Google Ads na każdym etapie ich życia: tworzenie kont i zasobów, konfiguracja konwersji, podejmowanie decyzji na temat strategii działań dla danego klienta, budowa odpowiedniej struktury konta reklamowego, bieżąca optymalizacja kampanii oraz wprowadzanie zmian i testów rozwojowych,
bezpośrednia współpraca z działem obsługi klienta na Asanie, w sprawach dotyczących klientów pod Twoją opieką,
doraźny kontakt mailowy/telefoniczny/meet bezpośrednio z klientem, którego jesteś opiekunem,
raportowanie postępów prac u Twoich klientów w firmowym CRM,
tworzenie raportów dla Twoich klientów w Looker Studio.
Oferujemy:
możliwość pracy zdalnej,
formę współpracy zlecenie/B2B
dostęp do firmowej biblioteczki z kursami,
możliwość pracy przy wielu różnorodnych projektach,
wszystkie niezbędne narzędzia do pracy,
dofinansowanie do karty MultiSport,
opiekę medyczną,
Sprawdź podobne oferty pracy
Performance Specialist (Google Ads & Meta Ads) - praca zdalna