#JesteśmyOBI czyli międzynarodową firmą o 50-letniej tradycji w branży DIY. W Europie zarządzamy łącznie 660 marketami, w tym w Polsce jest ich 60, zlokalizowanych w 41 miastach. Jako lider rynku artykułów budowlanych, swój sukces zawdzięczamy przede wszystkim ludziom tworzącym OBI. To dzięki nim możemy pochwalić się stałym rozwojem firmy, zorientowanym na potrzeby Klientów, w zakresie asortymentu i usług dla domu i ogrodu. W naszych marketach pomagamy Klientom w realizacji marzeń o zaprojektowaniu, wybudowaniu i urządzeniu wymarzonego miejsca. Od projektu i listy zakupów, po dekoracyjne dodatki. Wspieramy tworzenie domów, wyposażenie mieszkań, aranżację ogrodów i balkonów, pamiętając jednocześnie, że dom to nie tylko cztery ściany, ale również rodzina, bezpieczeństwo i wygoda.
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
· zapewnianie profesjonalnej obsługi Klientów w sklepie
· aktywne doradztwo i pomoc Klientowi w zakupach
· dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI
· utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI.
Nasze wymagania:
· komunikatywność oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem
· dobra organizacja pracy, odpowiedzialność
· inicjatywa i zaangażowanie w pracę
· umiejętność pracy w zespole
· mile widziane doświadczenie w pracy w bezpośredniej obsłudze Klienta
· znajomość asortymentu OBI będzie dodatkowym atutem
· umiejętność obsługi komputera min. na poziomie podstawowym.
Oferujemy:
· stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
· atrakcyjne wynagrodzenie + realna premia
· przewidywalny i elastyczny grafik pracy
· prywatną opieka medyczna
· ubezpieczenie grupowe
· kartę MultiSport
· wyprawki szkolne dla dzieci
· pakiet szkoleń i certyfikaty
· dofinansowanie do wakacji
· zniżki na produkty firmowe
· świetną atmosferę i dobre warunki pracy.
Sprawdź podobne oferty pracy