Hej! Szukamy Key Account Managera do naszej ekipy Optimakers!
Opis roli
Masz doświadczenie w budowaniu relacji z kluczowymi klientami? Potrafisz rozwijać i zarządzać strategicznymi partnerstwami? W takim razie szukamy właśnie Ciebie!
Twoim zadaniem będzie dbanie o to, by nasi klienci byli zawsze zadowoleni z naszych usług. Na co dzień będziesz raportować bezpośrednio do Prezesa i współpracować z zespołami developerskimi, konsultacyjnymi oraz dosprzedaży. Praca zdalna? Jasne, że tak!
O nas
Może kilka słów o nas, żeby ułatwić sprawę. Jesteśmy firmą, która stworzyła systemy do zarządzania produkcją i magazynem od Optimakers. Oprogramowanie to służyć ma nie tylko zarządzaniu wszystkimi procesami w jednym miejscu, ale przede wszystkim ma pomóc zoptymalizować czas pracy, a także zredukować koszty. To pozwala zachować w portfelach naszych klientów pokaźne sumki. Stawiamy na przyjazną atmosferę pracy, gdzie każdy czuje się częścią czegoś większego. Działamy szybko, ale zawsze z głową!
Byłoby super, gdybyś posiadał już jakieś doświadczenie w obszarze oprogramowania do zarządzania produkcją, magazynem, planowania produkcji itp. (koniecznie sprawdź czym się zajmujemy).
Co musisz potrafić?
-
Budowanie relacji. Jesteś mistrzem w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu długotrwałych, strategicznych relacji z kluczowymi klientami.
-
Negocjacje. Potrafisz prowadzić skuteczne negocjacje, które przynoszą korzyści obu stronom.
-
Wysoki poziom wiedzy technologicznej. Potrafisz efektywnie współpracować z zespołem technicznym.
-
Komunikatywność. Potrafisz skutecznie komunikować się na różnych poziomach organizacyjnych, zarówno wewnątrz firmy, jak i zewnętrznie.
-
Sprzedaż B2B. Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B, szczególnie w branży ERP, WMS, MES.
-
Realizacja celów sprzedażowych. Skutecznie realizujesz cele sprzedażowe i strategię rozwoju firmy.
-
Analiza danych. Potrafisz analizować dane sprzedażowe, identyfikować trendy rynkowe i dostosowywać strategię do dynamicznie zmieniającego się otoczenia.
-
Doświadczenie z CRM. Znajomość zaawansowanych systemów CRM, takich jak HubSpot.
-
Znajomość branży. Doświadczenie w sprzedaży licencji i usług z zakresu ERP będzie mile widziane.
-
Szkolenia. Mile widziane są szkolenia z zakresu sprzedaży (np. Sandler, Customer Centric Selling).
Co oferujemy:
-
Stałe wynagrodzenie co miesiąc na Twoim koncie (bez opóźnień) - stałe 10.000 zł + premie (łącznie zakładamy widełki do 20.000 zł netto) na fakturze (umowa B2B bez okresu próbnego!)
- Pracę zdalną. Zawsze.
- Oczywiście narzędzia potrzebne do pracy, takie jak telefon, komputer czy słuchawki. Powiedz czego potrzebujesz, a Cię wyposażymy!
-
Budżet benefitowy, byś sam zdecydował co będzie Cię cieszyć.
-
Nieograniczony budżet edukacyjny zgodny z ustaloną ścieżką rozwoju.
- Spotkania na zjazdach integracyjnych (w różnych miejscach w Polsce) oraz imprezach firmowych.
-
Wsparcie w dojazdach. Pokrywamy koszty podróży do klientów.
Proces rekrutacji:
1. Wstępnie zweryfikujemy przesłane zgłoszenie w ciągu kilku dni.
2. Wybrane grono kandydatów zaprosimy na zdalną rozmowę z Martą, by sprawdzić vibe.
3. Zaprosimy Cię na spotkanie z Prezesem i dookreślenie roli i kompetencji.
4. Otrzymasz od nas wstępne zadanie rekrutacyjne.
5. Zaprosimy Cię do badania Harrison Assessment, w celu sprawdzenia dopasowania do roli.
6. Finał – oferta i podpisanie umowy 🙂
Jeśli uważasz, że ta rola jest stworzona właśnie dla Ciebie, aplikuj już teraz! Czekamy na Twoje zgłoszenie!