Jako Marketing Manager w naszej firmie, będziesz odgrywać kluczową rolę w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji marketingowej dla sektora B2B.
Wachlarz Twoich codziennych zadań będzie rozległy – od zadań strategicznych, po operacyjne. Wśród nich znajdziesz:
- tworzenie i optymalizację kampanii marketingowych we współpracy z zarządem,
- ścisłą współpracę z działem sprzedaży w celu generowania leadów,
- tworzenie contentu marketingowego,
- przygotowywanie i publikację treści na profile w mediach społecznościowych (np. LinkedIn, Facebook),
- udział w promowaniu produktów z portfolio spółki - takich jak studia podyplomowe, konferencje oraz inne wydarzenia biznesowe,
- odpowiedzialność za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną.
Oczekiwania:
- minimum 2-3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w branży usług dla biznesu – warunek konieczny,
- doświadczenie w konwertowaniu leadów z marketingu na sprzedaż i praca ze wskaźnikami, np. CTR, CPC, ROAS – warunek konieczny,
- praktyczna znajomość narzędzi marketingowych (Google Ads, SEM, SEO, LinkedIn, Meta Ads, Canva, Catch Up, Adobe, obsługa Landing Pages),
- orientacja biznesowa i umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność tworzenia adekwatnych i angażujących treści marketingowych dla dedykowanych grup docelowych,
- chęć wykonywania zadań o różnym poziomie złożoności i odpowiedzialności.
W zamian za zaangażowanie oferujemy:
- realny wpływ na własny zakres zadań oraz strategię komunikacji marketingowej firmy,
- płaską strukturę oraz brak korporacyjnej atmosfery w firmie,
- możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej, Multikafeterii, ubezpieczeń firmowych,
- współpracę/ pracę w systemie hybrydowym,
- preferowaną przez kandydata formę współpracy.