• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańPMCustomer Success Manager
    Customer Success Manager
    PM
    Papukurier

    Customer Success Manager

    Papukurier

    Poznań
    2 165 - 2 917 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Manager/C-level
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    CRM

    inicjatywa

    Problem-solving

    Microsoft Office

    empatia

    Umiejętność zarządzania

    krytyczne myślenie

    Coaching i szkolenia

    Mile widziane

    Agile

    data analyst

    kreatywność

    skuteczna komunikacja

    priorytetyzacja

    elastyczność

    Jira/Clickup/Redmine

    odpowiedzialność

    Opis stanowiska

    Cześć!


    Nazywamy się PAPU.io. Stworzyliśmy system do zarządzania i automatyzacji procesów w restauracjach oferujących dowóz zamówień własnymi kierowcami. Tak się nawet kiedyś złożyło, że zostaliśmy wymienieni jako jeden z 52 najciekawszych tech-startupów w branży restauracyjnej w całej Europie. Pozyskiwanie Klienta, sprzedaż oraz wdrożenia naszego rozwiązania odbywają się całkowicie zdalnie, a więc działamy jak typowy SaaS.


    Stanowisko: Customer Success Manager Wynagrodzenie:

    podstawa 6000 zł netto na rękę + do 2000 zł netto premii miesięcznej.

    Zapewniamy wszystkie narzędzia - laptop, telefon.

    Praca jest dla osób z Poznania, które szukają stałej pracy na cały etat.

    Nasz zespół pracuje zdalnie, ale ty jako ważne ogniwo kadry managerskiej będziesz pracował z nami w biurze.

    Przejmiesz zarządzanie 10 osobowym zespołem, są to studenci na kierunkach informatycznych / programistycznych.


    Czego oczekujemy od Ciebie?

    • doświadczenia w podnoszeniu jakości obsługi klienta. Musisz być osobą empatyczną, która stara się patrzeć na wszystko z perspektywy klienta dzięki czemu jesteś w stanie rozumieć jego potrzeby, problemy i oczekiwania
    • doświadczenia w zarządzaniu minimum 8 osobowym zespołem (układanie grafików, priorytetyzacja i planowanie zadań, kontrola jakości pracy i prowadzenie systemu premiowego)
    • umiejętności zarządzania i planowania wdrożeń nowych klientów / zarządzania projektami (najlepiej kilkoma jednocześnie)
    • doświadczenia w prowadzeniu szkoleń produktowych, procesowych, jakości obsługi klienta. Musisz umieć jasno i zrozumiale przekazywać najważniejsze informacje członkom zespołu
    • umiejętności budowania i pracy na dokumentacji firmowej (bazie wiedzy)
    • doświadczenia w analizowaniu sytuacji problematycznych / krytycznych w celu znalezienia problemów, które doprowadziły do danej sytuacji i poprawy (udoskonalenia) procesu. Jednym słowem nie mówisz, że “ktoś czegoś nie zrobił” a szukasz przyczyny dlaczego dana rzecz nie została wykonana jak należy i wprowadzasz potrzebne usprawnienia, które mają zapobiec podobnej sytuacji w przyszłości (szukasz problemów a następnie szukasz rozwiązania i je wdrażasz a następnie kontrolujesz ich wykonanie)
    • umiejętności pracy na KPI w firmie. To od nich na koniec miesiąc będą uzależnione Twoje premie
    • wiedzy jak tworzyć raporty i zestawienia przy wykorzystaniu Excela (wystarczy podstawowa znajomość formuł, filtrów i tabel przestawnych)
    • znajomości i umiejętności pracy na systemach do zarządzania projektami / zgłoszeniami typu redmine, clickup, monday, Jira lub inne podobne
    • znajomości języka minimum na poziomie B1 (musisz w razie potrzeby móc komunikować się z klientami nie posługującymi się językiem Polskim)


    Co będzie należało do Twoich obowiązków?

    • Układanie grafiku według potrzeb na podstawie danych o zgłoszeniach z poprzednich dni/tygodni
    • Kontrola jakości pracy zespołu, komunikacji z klientami i jakości realizowanych tasków
    • Kontakt z nowymi klientami i nadzór nad realizacją wdrożeń nowych klientów
    • Odpowiedzialność za gromadzenie bazy wiedzy dla zespołu i klientów
    • Kontrola wiedzy i umiejętności podległego zespołu i dbanie o rozwój w obszarach wymagających poprawy
    • Tworzenie i udoskonalanie procesów wewnątrzoddziałowych
    • Ustalanie wysokości premii podległego zespołu na podstawie jakości pracy
    • Kontrola churnu klientów i wskazywanie restauracji, które mogą odpaść w najbliższym czasie
    • Zatrudnianie nowych pracowników do działu CS
    • Kontrola kosztów działu customer success


    Mile widziane

    • Znajomość branży gastronomicznej (będzie to dodatkowy atut, który zapewni Ci kilka punktów więcej na etapie rekrutacji ;)


    Prośba o przesłanie CV z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

    2 165 - 2 917 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Incentive Project Manager 💼

    Incentive Project Manager 💼

    Nowa
    BFC TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Kraków
    project management
    Microsoft Office
    branża turystyczna
    Nowa
    Product Manager

    Product Manager

    Nowa
    6 484 - 8 559 usd
    Bolt
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    project management
    product management
    user experience
    Nowa
    Sales Manager, Merchant Services

    Sales Manager, Merchant Services

    Nowa
    Amazon
    Mińsk Mazowiecki
    Analysis
    management
    język angielski
    Nowa
    Dyrektor finansowy

    Dyrektor finansowy

    Nowa
    Arche Consulting
    Wrocław
    finanse
    rynek deweloperski
    Nowa
    Kierownik Projektu

    Kierownik Projektu

    Nowa
    4MATS Agregacja
    Warszawa
    Microsoft Office Excel
    analiza
    Nowa