• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańLogistykaAdministracjaMłodszy specjalista/ Młodsza specjalistka ds. administracji
    Młodszy specjalista/ Młodsza specjalistka ds. administracji
    new
    Logistyka
    PragmatIQ Kancelaria Prawna Szymkowiak S.K.A.

    Młodszy specjalista/ Młodsza specjalistka ds. administracji

    PragmatIQ Kancelaria Prawna Szymkowiak S.K.A.

    Poznań
    1 115 - 1 556 USDBrutto miesięcznie - UZ
    1 115 - 1 556 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UZ, B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    priorytetyzacja

    Opis stanowiska

    KOGO SZUKAMY? 

    Szukamy osoby, która będzie bezpośrednio współpracowała z managerką administracji, realizowała zlecone przez nią zadania oraz wspierała osobę na stanowisku sekretarskim.  

     

    Co to oznacza dla Ciebie?  

     

    Zakres prac na tym stanowisku jest szeroki - szukamy osoby, która odnajdzie się zarówno w koordynacji prac sklepu internetowego, operacyjnie wesprze nasz zespół w organizacji eventów i spotkań, a jednocześnie rozumiejącej, że prace związane z utrzymaniem biura, dbałością o sprzęty biurowe czy nasze firmowe rośliny przekładają się na budowanie komfortu pracy w PragmatIQ.  

     

    W administracji nacisk kładziemy na odpowiedzialność za powierzone zadania, pracę zespołową, samodzielność w planowaniu swojej pracy oraz wielozadaniowość i umiejętność prowadzenia kilku projektów równocześnie.  


    Twój zakres obowiązków:

    • Organizacja biura:dbanie o stan techniczny urządzeń, samochodów służbowych, 
    • zlecanie i koordynacja prac związanych z technicznym utrzymaniem 3 budynków,
    • planowanie i zamawianie zakupów, 
    • wykonywanie drobnych prac porządkowych (np.: podlewanie kwiatów, czyszczenie ekspresu), 
    • wyznaczanie i monitoring zadań zleconych firmom zewnętrznym.
    • Prace administracyjne:zarządzanie dokumentami (sporządzanie i prowadzenie ewidencji, zestawień),
    • pomoc w pracy sekretariatu (kontakt z klientami, zarządzanie korespondencją),
    • wsparcie w innych zadaniach biurowych zleconych przez zespół Kancelarii. 
    • Pomoc przy organizacji eventów oraz spotkań.


    Aplikuj jeśli:

    • Posiadasz min. 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji.
    • Jesteś zorientowany na realizację zdań i celów.
    • Pakiet MSC Office obsługujesz na poziomie min. średnio zaawansowanym. 
    • Masz praktyczne doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych. 
    • Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.
    • Wykazujesz się odpornością na stres i wielozadaniowością. 
    • Wykazujesz się odpowiedzialnością za powierzone zadania. 
    • Jesteś graczem zespołowym potrafiącym planować swoją pracę indywidualną.

     

    A dodatkowo, mile widziane będzie jeśli:

    • Posiadasz doświadczenie związane ze wsparciem działu zakupów, utrzymaniem obiektu lub branży eventowej. 
    • Posiadasz zainteresowania techniczne związane z utrzymaniem budynku.

     

    Dlaczego warto z nami pracować?

    • Dofinansowanie do karty MultiSport.
    • Regularne integracje zespołowe.
    • Firmowa kuchnia z posiłkami przygotowywanymi na miejscu. 


    Nadal masz wątpliwości? Zobacz, z kim będziesz pracować, poznaj nasz zespół


    Co oferujemy?

    • Współpracę opartą o kontrakt B2B (uwzględniający płatne dni wolne) lub umowę zlecenie (przy statusie studenta).
    • Wynagrodzenie w przedziale 4 300 - 6 000 netto (+VAT) lub na UoZ.
    • Dofinansowanie do karty MultiSport.
    • Firmową kuchnię z posiłkami przygotowywanymi na miejscu.
    • Za każde pełne 3 lata współpracy z 1 dodatkowy płatny dzień wolny w roku.


    Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?


    1. Weryfikacja przesłanych CV. Ze względu na okres urlopowy na przesłane aplikacje będziemy odpowiadać od pierwszego tygodnia września.
    2. Wstępna rozmowa na MS Teams (15-30 minut) – to pierwszy kontakt z Tobą 😊. Podczas tej rozmowy chcemy Ci bliżej przedstawić kancelarię, dział i stanowisko, na które aplikujesz. Wspólnie z Tobą potwierdzamy kluczowe kwestie takie jak motywacja do dołączenia do PragmatIQ, oczekiwania dotyczące wynagrodzenia, preferowana forma zatrudnienia i dyspozycyjność. To dla mnie ważny moment, by poznać Ciebie bliżej.
    3. Test online – aby upewnić się, że posiadasz niezbędne dla nas zdolności analityczne, w kolejnym kroku otrzymujesz od nas do wykonania test, który sprawdza umiejętności matematyczne oraz logicznego myślenia.
    4. Spotkanie rekrutacyjne (60-90 minut) – w ostatnim kroku zapraszam Cię na spotkanie rekrutacyjne, na którym oprócz mnie jest jeszcze Supervisor i/lub Team Leader. Celem tego etapu jest wzajemne poznanie się. Chcemy, byś mógł_a zadać nam pytania, które Cię nurtują. My z kolei chcemy dowiedzieć się, co dla Ciebie jest ważne w Twojej karierze zawodowej oraz jakie kwestie merytoryczne są dla Ciebie istotne.
    5. Decyzja i feedback – po przejściu wszystkich etapów podejmujemy decyzję i wracamy z informacją zwrotną do każdego kandydata.  

     

    Czekamy na Twoje CV!

    1 115 - 1 556 USD

    Umowa zlecenia

    1 115 - 1 556 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. administracji

    Specjalista ds. administracji

    Nowa
    Klient Rocketjobs.pl
    Kraków
    dobra organizacja pracy
    dokumentacja
    Microsoft Office Word
    Nowa
    Specjalistka/ta ds. zakupów

    Specjalistka/ta ds. zakupów

    Nowa
    Nice To Fit You
    Ożarów Mazowiecki
    negocjacje
    Microsoft Office Excel
    prawo jazdy kat. B
    Nowa
    Customer Service Supervisor with German

    Customer Service Supervisor with German

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Skawina
    język angielski
    język niemiecki
    good work organization
    Nowa
    Order Entry Specialist with Spanish

    Order Entry Specialist with Spanish

    Nowa
    Mettler-Toledo Sp. z o.o.
    Warszawa
    Microsoft Office
    język angielski
    język hiszpański
    Nowa
    Kupiec

    Kupiec

    Nowa
    FAKRO
    Limanowa
    pozyskiwanie dostawców
    współpraca
    monitorowanie rynku
    Nowa