Process Solutions Sp. z o. o. jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmy księgowej, świadczącej kompleksowe usługi outsourcingowe dla Klientów w wielu krajach, zapewniając im wsparcie w zakresie rachunkowości, podatków oraz kadr i płac. Nasze biura zlokalizowane są w 5 państwach Europy Centralnej.
W Polsce obecnie zatrudniamy ponad 100 osób.
Nasi Klienci to firmy z różnych branż, o różnych profilach działalności, stosujący różne rozwiązania softwarowe i komunikujący się w języku polskim lub angielskim. Każdemu Klientowi oferujemy indywidualne podejście, co oznacza ścisłą współpracę, ale również wiele ciekawych wyzwań w codziennej pracy.
Dołącz do naszego Zespołu jako:
Będziesz odgrywać kluczową rolę, odpowiadając za wdrażanie i optymalizację systemu ERP enova365. Poszukujemy osoby z pasją do nowych technologii i gotowej na wyzwania. Jeśli chcesz pracować w inspirującym środowisku i rozwijać swoje umiejętności, ta oferta jest dla Ciebie!
Twój zakres obowiązków:
• bieżące wsparcie użytkowników ERP enova365
• kontakt z dedykowanym zewnętrznym dostawcą rozwiązań ERP enova365
• zbieranie kluczowych informacji i usprawnianie ich obiegu pomiędzy pracownikami a zewnętrznym dostawcą
• sporządzenie i spisanie procedur użytkowania systemu oraz planu awaryjnego funkcjonowania celem zapewnienia ciągłości procesów
• przeprowadzanie cyklicznych audytów funkcjonowania systemu
• szkolenia użytkowników z systemu
• analiza i definiowanie wymagań klienta
• prezentacja systemu w trakcie spotkań z klientami
• konfiguracja systemu w oparciu o specyfikę klienta
• wdrażanie klientów zgodnie z harmonogramem i wymaganiami
• ustalanie i dokumentowanie potrzeb klienta
• wspieranie klienta w procesie adaptacji systemu i rozwiązywanie ewentualnych problemów
• raportowanie postępów i problemów podczas wdrożenia
• utrzymanie i aktualizacja systemu po wdrożeniu
• przygotowywanie dokumentacji powdrożeniowej
Nasze wymagania:
• dobra znajomość zagadnień: finansowo-księgowych lub kadrowo-płacowych
• znajomość systemu enova365 na bardzo dobrym poziomie
• dobra znajomość języka angielskiego (pozwalająca na swobodną komunikację w technicznych aspektach działania enova365)
• dobra znajomości pakietu MS Office, przede wszystkim Excel-a, praca na wielu bazach danych
• umiejętność prowadzenia szkoleń dla użytkowników
• umiejętność pracy z klientem, kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
• umiejętność pracy zespołowej
To oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpraca B2B
• bogaty pakiet opieki medycznej i grupowego ubezpieczenia na życie
• system kafeteryjny
• platforma wellbeingowa
• elastyczny model pracy
• integracje pracownicze
Sprawdź podobne oferty pracy