Hej, jesteśmy Q&A Comms i od ponad 20 lat zajmujemy się kreatywną komunikacją w zakresie PR, digitalu i marketingu, często łącząc te obszary. W naszym portfolio znajdują się m.in. takie marki jak Lirene, Ahmad Tea, Galeria Sfera, Amica czy EDPR. Kulturę organizacyjną opieramy na szacunku, odpowiedzialności, współpracy oraz odwadze, a kierunek naszego rozwoju zawsze wyznacza troska o ludzi oraz środowisko. Od 12 lat prowadzimy spotkania dla branży reklamowej, znane jako Cannes Lions Creative Comms Meeting.
Obecnie do zespołu szukamy:
Social Media Ads Specialist
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- tworzenie kampanii płatnych (głównie wizerunkowych) dla klientów z branży beauty, FMCG czy retail
- przygotowywanie strategii reklamowych oraz estymacji wyników
- monitoring kampanii, optymalizacja zgodna z celami oraz wdrażanie nowych działań
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi wspierającymi działania performance i digital
- analiza wskaźników efektywności kampanii (KPI, ROAS, ROI)
- raportowanie wyników z wykorzystaniem narzędzi takich jak Looker Studio, Supermetrics czy Sotrender
- rozpoznawanie i ocena trendów na rynku social mediów
Kogo z chęcią zaprosimy do współpracy?
- specjalistę(-tkę)_, który(-a) bez problemu stworzy kampanie, w takich systemach reklamowych jak: Meta Ads, LinkedIn Ads (TikTok Ads/Google Ads/Pinterest Ads – mile widziane)
- osobę dociekliwą z umiejętnością strategicznego myślenia i analityki danych
- pasjonata(-tkę) social mediów, który(-a) ma doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum dwa lata)
- osobę, która wie, co w trawie piszczy odnośnie najnowszych trendów
- analityka(-czkę), który(-a) swobodnie porusza się w świecie cyfr i liczb
- kogoś, kto potrafi skonfigurować Piksela Meta oraz korzystać z innych narzędzi analitycznych (Pixel TikTok, LinkedIn Insight Tag, Google Tag Manager, GA4)
Czego możesz oczekiwać w zamian?
- wynagrodzenia adekwatnego do doświadczenia
- atmosfery opartej na poczuciu humoru i wzajemnym wsparciu
- mentoringu i wsparciu doświadczonych specjalistów (nie tylko od social media, ale również od PR, marketingu, designu)
- okazji do pracy z klientami, którzy są liderami swoich branż
- szansy na szybki rozwój umiejętności
- szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych