Miejsce pracy: siedziba firmy w Robakowie lub lokalny oddział Raben (w kraju lub zagranicą)
Poszukujemy osoby pełnej zapału i energii do pracy w centrali działu Part Load (transport międzynarodowy) w Grupie Raben. Co Cię tu czeka? Będziesz odpowiadać za zarządzanie przewoźnikam oraz dbać o zrównoważony rozwój w operacjach transportowych.
- Masz dobre umiejętności negocjacyjne?
- Czy masz DRIVE do budowania strategii współpracy z przewoźnikami?
- Szukasz ciekawych zadań i nowych możliwości rozwoju?
Dołącz do naszego zespołu ekspertów! Realizujemy zadania w wielu krajach europejskich, więc będziesz musiał/a umieć skutecznie komunikować się w języku angielskim (podczas rozmowy kwalifikacyjnej będziemy przez chwilę z Tobą porozmawiać po angielsku). Pracując nad dużymi i skomplikowanymi projektami współpracujemy w zespole i takich umiejętności oczekujemy również od Ciebie.
Opis stanowiska
- Stworzenie i wdrożenie strategii współpracy z przewoźnikami (transport międzynarodowy) w Grupie Raben
- Wypracowanie wysokich standardów współpracy w zakresie zarządzania przewoźnikami
- Pozyskanie przewoźników z rynku i dbanie o dobre relacje z nim w ramach wypracowanych standardów współpracy
- Efektywne zarządzanie kontaktami z przewoźnikami (budowanie długotrwałych relacji, utrzymywanie i aktywne budowanie bazy przewoźników etc.)
- Tworzenie rozwiązań w obszarze zarządzania relacjami z przewoźnikami
- Pełnienie funkcji przedstawiciela firmy w stosunku do rynku transportowym
Wymagania
- Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość specyfiki współpracy z przewoźnikami (obszar transportu międzynarodowego)
- Doświadczenie w tworzeniu strategii współpracy z przewoźnikami będzie dużym atutem
- Dobre kompetencje analityczne umożliwiające analizę danych i procesów biznesowych oraz proponowanie rozwiązań optymalizacyjnych dla nich
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
- Umiejętność współpracy z ludźmi z innych działów, komunikacja na wysokim poziomie, zorientowanie na cel i proaktywne podejście do pojawiających się przeszkód, elastyczność i determinacja w działaniu.
Oferujemy
- Samodzielne stanowisko pracy z przestrzenią do podejmowania decyzji i możliwości rozwoju w strukturach Grupy Raben
- Kompleksowy program wdrożenia na stanowisko, dostosowany do indywidualnych potrzeb
- Codzienna praca w międzynarodowym środowisku pracy
- Możliwość rozwoju w wybranym przez siebie kierunku poprzez m.in. ścieżki rozwoju, szkolenia, awanse i awanse międzydziałowe
- Szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych, m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, karta MyBenefit – dostęp do szerokiego wachlarza benefitów związanych z turystyką, rekreacją i sportem
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Pracę w wysokiej kulturze organizacyjnej i wiele innych
Mamy DRIVE do rozwoju!
I dlatego jako Raben Management Services wypracowujemy optymalne i nowoczesne rozwiązania wspierające wszystkie spółki Grupy Raben. Jesteśmy po to, aby rozwijać i doskonalić nasz biznes. Tworzymy zgrany zespół złożony z najlepszych ekspertów wielu specjalizacji. Są wśród nas mistrzowie logistyki, pasjonaci transportu, cyfrowi magicy w dziale IT, specjaliści do spraw finansów, eksperci w zakresie audytu wewnętrznego, łowcy talentów w dziale HR i wirtuozi sprzedaży.
A czego u nas nie ma? Nudy! Każdy dzień to dla nas nowa przygoda i możliwości.
Dla Ciebie też? Fantastycznie! W takim razie czekamy właśnie na Ciebie!