Współtworzenie strategii, w tym strategii SEM, w celu maksymalizacji widoczności i pozycji w wyszukiwarkach internetowych
Prowadzenie działań dla wszystkich kanałów sprzedażowych firmy
Zarządzanie i monitorowanie kampanii na różnych platformach reklamowych, m.in. Google Ads, FB, LinkedIn
Zarządzanie budżetami reklamowymi i optymalizacja wydatków, mająca wpływ na konwersję i wzrosty sprzedaży
Działania mające na celu generowanie leadów
Praca na narzędziach analitycznych, umiejętność konfiguracji i implementacji narzędzi, stałe śledzenie konwersji i atrybucji oraz proponowanie rozwiązań, m.in. Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console
Działania analityczne, przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, analizowanie wyników oraz rekomendowanie dalszych kroków
Identyfikacja trendów i wzorców w danych marketingowych, analiza konkurencji oraz formułowanie rekomendacji na ich podstawie
Ścisła współpraca z wieloma działami w firmie oraz agencjami zewnętrznymi
Nasze wymagania
Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEM
Doświadczenie w zarządzaniu dużą ilością kont oraz wieloma stronami na wielu rynkach
Umiejętność analitycznego myślenia i analizy efektywności działań
Komunikatywność, nastawienie na rozwiązywanie problemów i umiejętność pracy zespołowej
Umiejętność organizacji stanowiska pracy, ustalania priorytetów i działania pod presją czasu
Mile widziane
Doświadczenie z klientem B2B oraz wiedza branżowa
Dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi do automatyzacji marketingu i wiedza na temat działań w obszarze SEO
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie- szukamy pracownika na lata – w oparciu o umowę o pracę
Model pracy hybrydowej po etapie wdrożenia
Pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie
Dofinansowanie karty sportowej
Narzędzia niezbędne do pracy
Darmowy parking
Płatny program poleceń pracowniczych
Sprawdź podobne oferty pracy
Koordynator / Koordynatorka ds. Employer Brandingu