Romgos Grupa to jedna z najbardziej dynamicznych spółek gazowniczych w kraju. Od lat zajmujemy się kompleksową realizacją inwestycji na rynku budownictwa energetycznego i przemysłowego, aktualnie rozszerzając działalność o budownictwo ogólne oraz odnawialne źródła energii. Aby zapewnić najwyższą jakość realizacji wdrożyliśmy zintegrowany system zarządzania, jednocześnie dokładając wszelkich starań, aby nasze działania wypełniały założenia zasady zrównoważonego rozwoju.
Analityk biznesowy
W związku z intensywnym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowiska:
Analityk biznesowy
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa procesu pozyskiwania finansowania/monitoringu bankowego/ustanawiania zabezpieczeń;
- Bezpośredni kontakt z instytucjami finansowymi – banki, instytucje finansujące, fundusze pożyczkowe, brokerzy, instytucje państwowe;
- Analiza oraz monitorowanie kowenantów umownych wynikających z bieżącego jak i nowego finansowania dla podmiotów wchodzących w skład grupy;
- Współpraca z działem księgowości w celu analizy i weryfikacji sprawozdań finansowych;
- Ocena kompletności, poprawności formalnoprawnej i jakości składanej dokumentacji przygotowanej przez zespół;
- Analiza wyników i rentowności działań realizowanych przez Grupę;
- Przygotowanie prognoz oraz analiza ich wykonania;
- Sporządzanie dokumentacji analizy finansowej i ekonomicznej dla obecnych jak i nowych inwestycji;
- Sporządzanie kompleksowych i tematycznych opracowań dla inwestorów zainteresowanych inwestycjami;
- Wsparcie współpracowników w procesach newralgicznych dla Grupy;
- Dokonywanie analizy opłacalności inwestycji.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe, np. finanse i rachunkowość, ekonomia, bądź zarządzanie;
- Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w dużej firmie lub instytucji finansowej;
- Znajomość zagadnień finansowych: Dogłębna znajomość instrumentów finansowych, rynków finansowych, a także zasad rachunkowości;
- Doświadczenie w analizie finansowej: Umiejętność analizowania sprawozdań finansowych, przygotowywania prognoz i oceny opłacalności inwestycji;
- Umiejętność analizy danych oraz ich graficznego ich przedstawienia;
- Umiejętność tworzenia modeli biznesowych;
- Umiejętność przygotowywania scenariuszy testowych i raportów.
Mile widziane:
- czynne prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy
- elastyczność formy zatrudnienia – w zależności od preferencji Kandydata (umowa o pracę lub współpraca B2B),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- miłą atmosferę pracy w dynamicznej, rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
- ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny, pakiet Multisport.