Irytuje Cię, że klienci nie rozumieją i nie doceniają Twojej pracy oraz bagatelizują jej wpływ na rozwój ich biznesów i chcesz w końcu wykorzystać swoje skille analityczne oraz wiedzę do tego, aby rozwijać ambitne firmy?
Masz dość desperatów, którzy oczekują efektów “na już”, bez czasu na zebranie i analizę danych oraz wyciągnięcie wniosków i marzysz o tym, aby w końcu poprowadzić współprace zgodnie ze swoimi rekomendacjami?
Masz problem z uzyskaniem niezbędnych dostępów, danych lub konkretnych decyzji, ponieważ Twój klient nie traktuje Cię po partnersku i oczekujesz większego zaangażowania i współpracy, w której wszystkim będzie zależeć równie bardzo jak Tobie?
Denerwuje Cię ciągłe odrywanie od pracy i wrzutki, które rozpraszają i chcesz skupić się na analizie i wdrażaniu rekomendacji w życie, bez ciągłego, bezpośredniego kontaktowania się z klientami?
A może po prostu dostrzegasz, że Twoich klientów nie stać na tak dobrą pracę, którą wykonujesz oraz proponowane przez Ciebie rozwiązania i szukasz miejsca, w którym klienci będą chcieli “zapłacić za myślenie”?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej część z tych pytań - czytaj, ponieważ:
🔥 Szukamy holistycznego Analityka Marketingowego 🔥
Ambitnego, ponieważ jesteśmy bardzo nietypową agencją - podchodzimy do marketingu klientów strategicznie, holistycznie i na poważnie: planujemy, proponujemy rozwiązania, a następnie dowozimy. Nie ma więc mowy o bylejakości i wąskim patrzeniu na współpracę.
W wielkim skrócie oznacza to, że (w oparciu o dane) tworzymy dla naszych klientów strategie marketingowe złożone z różnych narzędzi marketingowych, a następnie realizujemy te strategie. Współprace rozpoczynamy od selekcji klientów (pod kątem mentalu i budżetu) i warsztatów strategicznych, na których poznajemy klienta i weryfikujemy jego cele, dzięki czemu zdobędziesz niezbędne informacje, uzyskasz czas niezbędny na zebranie danych i wdrożenie rekomendacji oraz będziesz mieć pewność, że Twoje analityczne podejście zostanie docenione i potraktowane poważnie.
Wszelkie Twoje sugestie i pomysły, które mogą przełożyć się na rozwój biznesów klientów, spotkają się z zainteresowaniem, ponieważ właśnie tego oczekują od nas nasi klienci.
Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️♂️
To ważne, ponieważ będziesz dysponować czasem na to, aby zbierać i analizować dane oraz przygotowywać rekomendacje. Przygotowaniem strategii zajmie się Strateg, prowadzeniem kampanii - ADSowcy, a kontaktem z klientami - PMowie.
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖
Co dostaniesz:
- Samodzielność w działaniu: od Twojej części planu, przez konfigurację analityki, analizę danych, wnioski oraz rekomendacje,
- Otwartość innych działów na współpracę i szukanie rozwiązań,
- Ścisła współpraca z zespołem doświadczonych ADSowców,
- Partnerska współpraca z ambitnymi klientami, z dużymi budżetami, realnymi oczekiwaniami i wartościowymi produktami/usługami,
- Ciągły rozwój poprzez aktywny udział w warsztatach marketingowych z klientami i poznawanie różnych branż,
- Rozwijanie projektów długoterminowych, których efekty będą napawać Cię dumą,
- Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski (mamy klientów niemal z każdej branży),
- Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od umiejętności i doświadczenia),
- Pracę w firmie z swobodną atmosferą oraz równie luźny kontakt z klientami (z wieloma klientami jesteśmy na “Ty” - nieformalna relacja),
- Jasna hierarchia w organizacji oraz proste zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
- Jasno sprecyzowany zakres obowiązków oraz uporządkowaną pracę (pracujemy na Asanie),
- Możliwość budowania oraz eksponowania Twojej marki osobistej,
- Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
- Bardzo wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
- Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
- Spotkania integracyjne,
- Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki i ebooki).
Na czym nam zależy:
- Aktualna wiedza w zakresie analityki marketingowej (internetowej);
- Umiejętność implementacji, konfiguracji oraz optymalizacji kodów śledzących: Google Analytics 4, Google Tag Manager, Piksele, API konwersji dla obszarów: Google ADS, Meta ADS, Tiktok ADS, LinkedIn ADS (znajomość paneli reklamowych tych platform) + gotowość do implementacji konwersji do nowych formatów reklamowych;
- Umiejętność przygotowania i prezentacji raportów w oparciu o dane wyciągnięte z paneli: Universal Analytics, Google Analytics 4, Meta Ads, Google Ads oraz innych wybranych;
- Umiejętność analizowania ścieżki zakupowej, mapy ciepła, ruchu na stronie internetowej i - na tej podstawie - tworzenia raportów i rekomendacji;
- Umiejętność wdrażania kodu Enhanced Ecommerce oraz konfiguracji Google Analytics pod kątem sprzedażowym (raporty i przydatne ustawienia);
- Zaawansowana znajomość programów: Universal Analytics, Google Analytics 4, Google Tag Manager + Looker Studio (tworzenie dashboardów, importowanie danych z panelu ads do Google Spreedsheet);
- Podstawowa znajomość programów: Meta Ads i Google Ads, a także BigQuery, JavaScript oraz HTML;
- Umiejętność pracy na Data Layer i rozwiązywania problemów z konwersjami;
- Zainteresowanie szeroko rozumianym biznesem (różnymi branżami);
- Asertywność;
- Uporządkowana praca oraz umiejętność korzystania z narzędzi, tj. Google Calendar;
- Znajomość przeprowadzania testów A/B (mile widziana);
- Znajomość: Supermetrics, Dataslayer (mile widziana).
Etapy rekrutacji:
- Aplikujesz 📬
- Sprawdzam Twoją aplikację 👀
- Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilka pytań (rozmowa ok. 30-40-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
- W ciągu kilku dni po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
- Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
- Możesz otrzymać zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
- W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
- Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy 💬
- Formalizujemy współpracę 📄
- Startujemy! 🚀
Rodzaj umowy: B2B 📜
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.