Cel stanowiska:
1. Wsparcie managera operacyjnego w prowadzeniu zmian klubu w piątki i soboty w godzinach wieczornych i nocnych
2. Utrzymywanie na jak najwyższym poziomie serwisu gości znajdujących się w
klubie, budowanie relacji z gośćmi
3. Zarządzanie kadrą serwisową podczas prowadzonych zmian według przyjętych standardów
Raportowanie:
1. Manager Operacyjny
Szczegółowy zakres zadań:
1. Przygotowanie sali do serwisu według obowiązujących standardów
2. Monitoring wydajności / produktywności kelnerów - kontrola upsellingu.
3. Dbanie o wysoki poziom czystości i estetyki sali podczas serwisu
4. Praca na funkcjach operacyjnych klubu
5. Motywowanie podległego zespołu, planowanie nowych wyzwań we współpracy z zespołem managerskim z departamentu operacyjnego.
6. Wyznaczanie i rozliczanie celów podległego zespołu kelnerów:
7. Przygotowywanie analiz zleconych przez przełożonych.
8. Prowadzenie remanentów podległego departamentu według wytycznych ustalonych z przełożonym
9. Bieżąca kontrola stanu technicznego lokalu i zgłaszanie do przełożonego lub technicznego usterek
10. Aktywne uczestniczenie w wewnętrznych spotkaniach operacyjnych, warsztatach i szkoleniach
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV wraz z klauzurą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"
Umowa zlecenia
Sprawdź podobne oferty pracy