Digital Marketing Manager (senior specialist)
Pracodawca:
Firma działająca w branży finansowej; pożyczki
Firma od 1999 roku realizuje finansowe potrzeby Klientów. Specjalizuje się w udzielaniu pożyczek ratalnych pod marką własną KredytOK. Produkty oferowane przez Spółkę systematycznie zyskują popularność na rynku consumer finance, dzięki kompetencjom i zaangażowaniu wszystkich Pracowników, a także wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań w obsłudze Klientów. Misją firmy jest dywersyfikacja sprzedaży w kierunku online, contact center i modeli hybrydowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w finansach.
Firma od lat działa zgodnie z zasadami etyki i standardami branży finansowej. Spółka wpisana jest do Rejestru Instytucji Pożyczkowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego. Spółka stale koncentruje się na potrzebach i wymaganiach Klientów, optymalizując procesy sprzedaży i obsługi w celu ciągłego podnoszenia konkurencyjności świadczonych usług. Jako Członek ZPF stosuje Zasady Dobrych Praktyk, upowszechniając ich treść wśród Klientów i Kontrahentów, co tylko pokazuje jak ceniona jest najwyższa jakość usług . Spółka znajduję się również w gronie pracodawców zrzeszonych wokół „Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji”, a tym samym zapewnia przyszłym i obecnym kandydatom profesjonalny proces rekrutacyjny.
Tryb pracy - hybrydowy:
- 2-3 dni pracy z biura w siedzibie pracodawcy w Ostrołęce (możliwość dojazdu z pozostałymi pracownikami z Warszawy)
- 2-3 praca zdalna
Wymagania:
-
minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w performance marketingu/ digital marketingu
- gotowość do pracy w naszym biurze, w Ostrołęce k. Warszawy (2-3 dni w tygodniu)
- doświadczenie we wdrażaniu architektury webowej (definicja celów biznesowych, architektura informacji, kreacja, UX, CMS, SEO)
- bardzo dobra znajomość: Google Analitics
- doświadczenie pracy z: Google Tag Manager, Google Search Console, Facebook Ads
- praktyczna wiedza z zakresu generowania ruchu na www (SEM, SEO, Social Media)
- znajomość narzędzi do email marketingu i marketing automation
- skuteczne optymalizowanie działań marketingowych
-
raportowanie prowadzonych kampanii
- bycie partnerem przy współpracy z agencjami performance marketing
- uczestnictwo w przynajmniej 2 projektach całościowego rozwoju kanału digital
- analityczny umysł i umiejętność pracy na liczbach
- sprawne obsługiwanie programu Excel
- znajomość przynajmniej jednego narzędzia do analizy konkurencji online (np. Similarweb)
- orientacja na cel i motywacja
- umiejętność pracy zespołowej
Zakres obowiązków:
- współtworzenie oraz realizacja strategii digital marketingowej
- praca nad lejkiem sprzedażowym
- współpraca z agencjami marketingowymi
- analiza trafiku i zachowań użytkowników na stronie www
- rozwijanie i kreowanie od podstaw architektury webowej firmy (zarządzanie stroną, publikacja treści, tworzenie nowych funkcjonalności)
- prowadzenie kampanii: marketing automation, email marketing, social media, Google Ads
- zarządzanie budżetem
- ocena, weryfikacja i optymalizacja prowadzonych działań
- współtworzenie strategii pozycjonowania SEM i SEO
- współpraca z działem ecommerce w celu optymalizacji strategii digitalowej
- monitorowanie konkurencji i trendów rynkowych
- współtworzenie koncepcji wizualnych, treści i działań kampanijnych
- raportowanie wyników
Benefity:
- parking strzeżony, dostęp płatny w cenie wynegocjowanej przez Spółkę 20 zł miesięcznie.
- praca w nowoczesnym biurze – pomieszczenia są przygotowane do pracy, stanowiska odpowiadają warunkom ergonomii, klimatyzacja
- inne udogodnienia – spotkania zespołów, świętowanie sukcesów, spotkania integracyjne, do korzystania samochody służbowe, na miejscu Restauracja – Akademia Smaków – pracownik uzyskuje 10% zniżki na obiady i lanche.
- ubezpieczenie na życie grupowe UNIQA
- prywatna opieka medyczna MEDICOVER (do wyboru 3 rodzaje pakietów)
- pakiet sportowy – MEDICOVER SPORT