Opracowywać i wdrażać strategie Social Mediowe oraz współtworzyć oferty dla potencjalnych klientów.
Tworzyć angażujące i kreaktywne treści dostosowane do specyfiki poszczególnych platform (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok, YouTube Shorts) oraz planować i zarządzać harmonogramem publikacji.
Zarządzać profilami w mediach społecznościowych, monitorować i aktualizować dane, wchodzić w interakcje z obserwującymi, odpowiadać na komentarze, pytania i wiadomości prywatne. Tworzyć pozytywny wizerunek i reagować na kryzysy z nim związane.
Monitorować i analizować wyniki za pomocą np. Google Analytics, Facebook Insights, przygotowywać raporty dotyczące efektywności działań Social Media.
Współpracować z innymi działami agencji (graficy, copywriterzy, accounci), brać udział w pracach zespołów kreatywnych, koordynować pracę z influencerami, partnerami i zewnętrznymi dostawcami.
Śledzić trendy i nowinki dotyczące Social Mediów, testować nowe funkcje na platformach społecznościowych.
Uczestniczyć w szkoleniach, webinarach i konferencjach branżowych w celu podnoszenia swoich kwalifikacji, jak również edukować zespół w zakresie nowości, trendów i dobrych praktyk w Social Mediach.
Czego od Ciebie oczekujemy?
Minimum rocznego doświadczenia na samodzielnym stanowisku jako Specjalista ds. Social Media lub szerokiego portfolio reelsów, stories, materiałów na TikTok własnego autorstwa i pomysłu.
Przesłania portfolio realizacji w Social Mediach.
Znajomości specyfiki platform Social Mediowych (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, LinkedIn i inne).
Znajomości trendów i umiejętności korzystania z nich w komunikacji marketingowej.
Lekkiego pióra i pisania bez błędów.
Mile widziana jest znajomość obsługi prostych programów/aplikacji umożliwiających samodzielne tworzenie grafik oraz wideo na potrzeby stories, rolek i tiktoków (np. Canva, VN, CapCut itp.).
Co mamy dla Ciebie:
Pracę w kreatywnym, doświadczonym i wspierającym się zespole.
Duże pole dla własnej kreatywności z ciekawymi i różnorodnymi markami.
Możliwości rozwoju i awansu.
Wewnętrzne szkolenia oraz budżet na szkolenia zewnętrzne, udział w konferencjach branżowych.
Sprawny onboarding i pomocny zespół.
Pakiet prywatnej opieki zdrowotnej.
Dowolną formę zatrudnienia (umowa o pracę, B2B, zlecenie).
Świętowanie rocznic oraz premie z tego tytułu.
Pracę w stałych godzinach 9-17. Od poniedziałku do czwartku w biurze, a w piątki na home office.
Dobry dojazd komunikacją miejską, a dla podróżujących samochodem parking przed budynkiem.