Jeżeli kochasz grzebać w tabelkach oraz potrafisz optymalizować procesy ecommerce + magazyn – to ta praca jest dla Ciebie ;)
SOLU
jest jedną z najlepszych firm w Polsce wspierającą procesy sprzedażowe oraz marketingowe na największych światowych platformach marketplace (Amazon, eBay, Allegro, Cdiscount, Kaufland, EMAG, CDON). Skutecznie zwiększamy sprzedaż naszym klientom na 11 europejskich rynkach.
Szukamy mistrza/mistrzyni BaseLinker-a
(Starszy Specjalista / Senior – min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą BaseLinker)
główne obowiązki na tym stanowisku:
- Prowadzenie i nadzorowanie projektów wdrożeniowych związanych z BaseLinker;
- Projektowanie i optymalizacja procesów ecommerce;
- Serwisowanie i doradztwo w zakresie BaseLinker;
- Zarządzanie i wdrażanie procesów magazynowych u naszych klientów.
Mile widziane umiejętności z zakresu obsługi i integracji BaseLinker z kontami marketplace, w zakresie jak poniżej:
Zarządzanie zespołem i projektami:
- Prowadzenie i nadzorowanie projektów e-commerce.
- Kontrola jakości wykonywanych zadań przez zespół.
- Wykorzystywanie narzędzi do zarządzania projektami (ClickUp).
Wsparcie w zakresie formalności:
- Tworzenie kont na platformach marketplace.
- Wsparcie klienta w dopełnianiu formalności związanych ze sprzedażą na zagranicznych rynkach (LUCID, VAT).
Audyt i utrzymanie kont:
- Przeprowadzanie audytów istniejących kont marketplace.
- Utrzymanie jakości konta, aby zmaksymalizować sprzedaż i uniknąć blokad.
Implementacja katalogu i marketing:
- Tworzenie tytułów, materiałów marketingowych, bullet points i opisów zgodnie z SEO (umiejętność wykorzystywania Helium10 w codziennej pracy).
- Wsparcie w tworzeniu contentu graficznego e-commerce (banery, infografiki, moduły A+ i inne).
- Umiejętność projektowania i budowania Sklepów Branowych (np. Amazon Brand Store)
Obsługa Amazon Advertising:
- Tworzenie indywidualnej strategii reklamowej na podstawie analizy słów kluczowych oraz konkurencji.
- Kompleksowa obsługa Amazon Advertising.
Analiza i współpraca:
- Analiza rentowności sprzedaży i działań konkurencji.
- Współpraca z działem sprzedaży w zakresie przeprowadzania onboardingów
- Analizy (m.in analiza rynku, analiza potencjały, analiza rentowności)
Komunikacja i raportowanie:
- Prowadzenie spotkań i efektywna komunikacja z zespołem poprzez Google Chat.
- Samodzielne raportowanie do przełożonego oraz do klientów.
Za Twoją pracę proponujemy:
Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie, rosnące wraz z zaangażowaniem i osiąganymi wynikami;
Bezkonkurencyjny system premiowy;
Nielimitowany płatny urlop;
Dowolne godziny pracy;
Możliwość pracy w zespole który aspiruje do najlepszego w Polsce;
Pracę w ambitnym i kreatywnym środowisku;
Możliwość rozwoju i poszerzania wiedzy w ramach oferowanych rozwiązań i technologii;
Możliwość awansu;
Dofinansowanie do Karty MultiSport;
Jeżeli pomoże Ci to osiągać lepsze wyniki to zapewnimy Ci również Owocowe czwartki oraz karnet na siłownie - ;)
Mamy biuro w Warszawie, na Marszałkowskiej 107, 15 piętro, ale dopuszczamy pracę w pełni zdalną.