• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaMarketingeCommerceSenior eCommerce and Marketing Automation Specialist
    Senior eCommerce and Marketing Automation Specialist
    new
    Marketing
    Star Hunt

    Senior eCommerce and Marketing Automation Specialist

    Star Hunt

    Warszawa
    3 376 - 4 155 USDNetto miesięcznie - B2B
    3 116 - 3 636 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    UoP, B2B
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    Wordpress

    e-commerce

    marketing automation

    język angielski

    SalesManago

    Klaviyo

    HubSpot

    WooCommerce

    Mile widziane

    Facebook Ads

    Performance Marketing

    HTML

    Google Ads

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Senior eCommerce and Marketing Automation Specialist


    LOKALIZACJA – WARSZAWA (konieczność pobytu stałego w Warszawie)

    PRACA – HYBRYDA (2-3 DNI W BIURZE W TYGODNIU)

    UOP / B2B


    Star Hunt jest butikową firmą rekrutacyjną specjalizującą się w rozwiązaniach w dziedzinie zasobów ludzkich I usługach doradztwa personalnego dla wiodących międzynarodowych firm. Spełniamy najbardziej wymagające zapotrzebowania w zakresie rekrutacji, pozyskując najlepsze talenty na całym rynku pracy.


    Obecnie dla jednego z naszych najlepszych Klientów, skandynawskiej firmy działającej w branży health & beauty poszukujemy Starszego Specjalisty ds. eCommerce i Marketing Automation w Warszawie.



    OPIS STANOWISKA:

    Starszy Specjalista ds. eCommerce/Marketing Automation, raportując bezpośrednio do E-Business Dyrektor, przejmie współodpowiedzialność za wsparcie i stały rozwój marketingu online/ e-commerce dla nowej marki produktów w segmencie premium.


    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • Czynny udział we wdrażaniu strategii e-commerce i marketingowej produktów premium z kategorii beauty, sprzedawanych w modelu subskrypcyjnym
    • Odpowiedzialność za rozwój e-commerce, w tym: koordynacja, testowanie i wdrażanie stron internetowych, produktów w ramach LP/one pager, treści na stronach internetowych oraz w innych kanałach firmy: media społecznościowe, YT
    • Koordynacja działań i procesów e-commerce w tym obsługi sklepu, optymalizacja bieżących procesów
    • Wdrażanie narzędzi marketingu online oraz automatyzacji potrzebnych do realizacji i optymalizacji konwersji sprzedaży w oparciu o zdefiniowane cele, w szczególności: CRM, CMS, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, WooCommerce, Social Media (facebook, instagram, kanały własne i grupy), YT, e-mail marketing
    • Przeprowadzanie testów i analiza wyników pod kątem UX, Customer Journey i efektywności kampanii
    • Proaktywna współpraca ze Starszym Specjalistą ds. Performance Marketingu i agencją w zakresie monitorowania i optymalizacji kampanii online
    • Wykorzystanie SEO do efektywności działania sklepu internetowego
    • Wsparcie przy prowadzeniu, rozwoju i rozliczaniu działań afiliacyjnych
    • Analityka i rekomendacje, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz prezentowanie wniosków/raportów kadrze zarządzającej na podstawie zrealizowanych aktywności
    • Inicjowanie nowych pomysłów wspierających działania sprzedażowe i nowych partnerstw
    • Odpowiedzialność za realizację KPI sprzedażowych, efektywnościowych oraz budżetowych
    • Zapewnienie sprawnej komunikacji i relacji z różnymi działami wewnątrz firmy (logistyka, bazy danych, dział obsługi klienta, call center) oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi (freelancerzy, agencje)


    WYMAGANIA:

    • Min. 3-5 lat praktycznego doświadczenia w obszarze eCommerce i marketing automation (rynek B2C, mile widziane branże - kosmetyczna, suplementów diety); dużym atutem będzie doświadczenie w agencji marketingowej
    • Wysokie umiejętności praktyczne w zakresie automatyzacji marketingu (SALESmanago, Klaviyo lub innych platform) i e-mail marketingu - WARUNEK KONIECZNY
    • Wykształcenie wyższe (preferowane w marketingu lub e-marketingu)
    • Udokumentowane doświadczenie w koordynowaniu działań marketing automation, web dev., content marketingu, kampanii online
    • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
    • Operacyjna znajomość WordPress/WooCommerce oraz Google Analytics
    • Zorientowanie na sprzedaż oraz zrozumienie technologii online związanych z platformami e-commerce, online, social media
    • Bardzo dobre zdolności analityczne, posługiwania się danymi oraz wnioskowania na podstawie analizy danych
    • Swobodne poruszanie się wśród kluczowych wskaźników efektywności, modeli rozliczeń oraz sposobów współpracy zarówno z partnerami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi
    • Umiejętność syntetycznej prezentacji rekomendacji
    • Pasja i zainteresowanie marketingiem cyfrowym i online customer journey
    • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji oparte na współpracy oraz relacjach
    • Zdolność ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
    • Wielozadaniowość, samodzielność, pro-aktywność, zorientowanie na cel i wyniki
    • Zdolność kreatywnego myślenia i kultury testowania nowych rozwiązań


    MILE WIDZIANE:

    • Znajomość specyfiki działań afiliacyjnych
    • Znajomość operacyjna Facebook Ads Manager, Google Tag Manager, Google Search Console
    • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
    • Doświadczenie we współpracy z agencją marketingową (performance)
    • Doświadczenie z produktami sprzedawanymi w modelu subskrypcji
    • Podstawowe umiejętności i wiedza w zakresie HTML i projektowania stron internetowych


    OFERUJEMY:

    • Doskonałą okazję pracy w profesjonalnym, stabilnym i przyjaznym zespole w dynamicznie rozwijającej się organizacji
    • Fantastyczną atmosferę w nowoczesnym biurze (skandynawski model zarządzania)
    • Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko pracy
    • Możliwości nauki i rozwoju zawodowego oraz zaangażowania się w ambitne projekty
    • Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjny pakiet wynagrodzenia (umowa o pracę lub B2B, opieka med., dofinansowanie pakietu sportowego, dofinansowanie do wakacji i elastyczny czas pracy)
    • Model pracy – hybryda (2-3 dni/tyg. w biurze)
    • Work-life balance oraz realny wpływ na rozwój biznesu!
    3 376 - 4 155 USD

    B2B

    3 116 - 3 636 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. E-commerce

    Specjalista ds. E-commerce

    Nowa
    Bea Beleza Polska Sp. k.
    Poznań
    Lekkie pióro
    Shoper
    allegro
    Nowa
    Media Buyer - Google Ads Wizard - PPC Expert - Remote

    Media Buyer - Google Ads Wizard - PPC Expert - Remote

    Nowa
    Echelonn
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Ads
    e-commerce
    język angielski
    Nowa
    Menedżer ds. Promocji i Contentu w Dziale E-commerce

    Menedżer ds. Promocji i Contentu w Dziale E-commerce

    Nowa
    Carrefour Polska Sp. z o.o.
    Warszawa
    e-commerce
    marketing
    Microsoft Office
    Nowa
    Wordpress Specialist (Elementor)

    Wordpress Specialist (Elementor)

    Nowa
    2 078 - 3 117 usd
    BlackBalloon
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    CMS WordPress
    PHP
    Yoast
    Nowa
    Baselinker GURU & NINJA

    Baselinker GURU & NINJA

    Nowa
    1 818 - 3 117 usd
    SOLU
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język angielski
    data analyst
    e-commerce
    Nowa