Senior eCommerce and Marketing Automation Specialist
LOKALIZACJA – WARSZAWA (konieczność pobytu stałego w Warszawie)
PRACA – HYBRYDA (2-3 DNI W BIURZE W TYGODNIU)
UOP / B2B
Star Hunt jest butikową firmą rekrutacyjną specjalizującą się w rozwiązaniach w dziedzinie zasobów ludzkich I usługach doradztwa personalnego dla wiodących międzynarodowych firm. Spełniamy najbardziej wymagające zapotrzebowania w zakresie rekrutacji, pozyskując najlepsze talenty na całym rynku pracy.
Obecnie dla jednego z naszych najlepszych Klientów, skandynawskiej firmy działającej w branży health & beauty poszukujemy Starszego Specjalisty ds. eCommerce i Marketing Automation w Warszawie.
OPIS STANOWISKA:
Starszy Specjalista ds. eCommerce/Marketing Automation, raportując bezpośrednio do E-Business Dyrektor, przejmie współodpowiedzialność za wsparcie i stały rozwój marketingu online/ e-commerce dla nowej marki produktów w segmencie premium.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
-
Czynny udział we wdrażaniu strategii e-commerce i marketingowej produktów premium z kategorii beauty, sprzedawanych w modelu subskrypcyjnym
-
Odpowiedzialność za rozwój e-commerce, w tym: koordynacja, testowanie i wdrażanie stron internetowych, produktów w ramach LP/one pager, treści na stronach internetowych oraz w innych kanałach firmy: media społecznościowe, YT
- Koordynacja działań i procesów e-commerce w tym obsługi sklepu, optymalizacja bieżących procesów
-
Wdrażanie narzędzi marketingu online oraz automatyzacji potrzebnych do realizacji i optymalizacji konwersji sprzedaży w oparciu o zdefiniowane cele, w szczególności: CRM, CMS, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, WooCommerce, Social Media (facebook, instagram, kanały własne i grupy), YT, e-mail marketing
- Przeprowadzanie testów i analiza wyników pod kątem UX, Customer Journey i efektywności kampanii
- Proaktywna współpraca ze Starszym Specjalistą ds. Performance Marketingu i agencją w zakresie monitorowania i optymalizacji kampanii online
- Wykorzystanie SEO do efektywności działania sklepu internetowego
- Wsparcie przy prowadzeniu, rozwoju i rozliczaniu działań afiliacyjnych
-
Analityka i rekomendacje, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz prezentowanie wniosków/raportów kadrze zarządzającej na podstawie zrealizowanych aktywności
-
Inicjowanie nowych pomysłów wspierających działania sprzedażowe i nowych partnerstw
- Odpowiedzialność za realizację KPI sprzedażowych, efektywnościowych oraz budżetowych
-
Zapewnienie sprawnej komunikacji i relacji z różnymi działami wewnątrz firmy (logistyka, bazy danych, dział obsługi klienta, call center) oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi (freelancerzy, agencje)
WYMAGANIA:
-
Min. 3-5 lat praktycznego doświadczenia w obszarze eCommerce i marketing automation (rynek B2C, mile widziane branże - kosmetyczna, suplementów diety); dużym atutem będzie doświadczenie w agencji marketingowej
- Wysokie umiejętności praktyczne w zakresie automatyzacji marketingu (SALESmanago, Klaviyo lub innych platform) i e-mail marketingu - WARUNEK KONIECZNY
- Wykształcenie wyższe (preferowane w marketingu lub e-marketingu)
- Udokumentowane doświadczenie w koordynowaniu działań marketing automation, web dev., content marketingu, kampanii online
- Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
- Operacyjna znajomość WordPress/WooCommerce oraz Google Analytics
-
Zorientowanie na sprzedaż oraz zrozumienie technologii online związanych z platformami e-commerce, online, social media
- Bardzo dobre zdolności analityczne, posługiwania się danymi oraz wnioskowania na podstawie analizy danych
- Swobodne poruszanie się wśród kluczowych wskaźników efektywności, modeli rozliczeń oraz sposobów współpracy zarówno z partnerami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi
- Umiejętność syntetycznej prezentacji rekomendacji
- Pasja i zainteresowanie marketingiem cyfrowym i online customer journey
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji oparte na współpracy oraz relacjach
- Zdolność ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
- Wielozadaniowość, samodzielność, pro-aktywność, zorientowanie na cel i wyniki
- Zdolność kreatywnego myślenia i kultury testowania nowych rozwiązań
MILE WIDZIANE:
- Znajomość specyfiki działań afiliacyjnych
- Znajomość operacyjna Facebook Ads Manager, Google Tag Manager, Google Search Console
- Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
- Doświadczenie we współpracy z agencją marketingową (performance)
- Doświadczenie z produktami sprzedawanymi w modelu subskrypcji
- Podstawowe umiejętności i wiedza w zakresie HTML i projektowania stron internetowych
OFERUJEMY:
- Doskonałą okazję pracy w profesjonalnym, stabilnym i przyjaznym zespole w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Fantastyczną atmosferę w nowoczesnym biurze (skandynawski model zarządzania)
- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko pracy
- Możliwości nauki i rozwoju zawodowego oraz zaangażowania się w ambitne projekty
-
Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjny pakiet wynagrodzenia (umowa o pracę lub B2B, opieka med., dofinansowanie pakietu sportowego, dofinansowanie do wakacji i elastyczny czas pracy)
- Model pracy – hybryda (2-3 dni/tyg. w biurze)
- Work-life balance oraz realny wpływ na rozwój biznesu!