T-Mobile Polska S.A.
Jesteśmy firmą technologiczną i tworzymy innowacyjne rozwiązania. Udostępniamy na rynku 5G, oferujemy najlepsze usługi mobilne, a dzięki wielu Data Center zapewniamy liczne usługi ICT. Oferujemy usługi z zakresu rozwiązań cloud oraz cybersecurity.
Opis stanowiska:
· Obsługa interakcji w postaci rozmów tel./chat/ mail z TOP Klientem
· Tworzenie i obsługa raportów SLA dla Klienta
· Analiza danych i tworzenie zestawień z różnych środowisk raportujących
· Tworzenie prezentacji podsumowujących
· Komunikacja z innymi jednostkami w TMPL; T Business
· Udział w spotkaniach dot. rozliczania SLA wskazanego Klienta
· Wsparcie w procesach obsługowych obszaru Obsługi Klientów Kluczowych
Wymagania:
· Dobra znajomość środowiska MS Office Excel, Power Point
· Sprawne posługiwanie się systemami CRM w obszarze obsługi Klienta
· Doświadczenie z pracą z Klientem
· Doświadczenie z pracą na dużych ilościach danych
· Samodzielność w podejmowaniu decyzji i odpowiedzialność
· Dhęć rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji
· Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie
Oferujemy:
T-Mobile Polska to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań.
Dołącz do dynamicznego Zespołu zajmującego się obsługą TOP Klienta TMPL.
Razem z nami będziesz współpracował/-a i prowadził/-a projekty wdrożeniowe dla nowo pozyskanych Klientów w kanałach TA/LA.
Jak wygląda proces rekrutacji?
1. Analiza CV
2. Spotkanie z Rekruterem
3. Spotkanie z Managerem
4. Witaj w T-Mobile :)
Sprawdź podobne oferty pracy