• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSprzedażSprzedażSpecjalista/-ka ds. Obsługi Klientów Kluczowych
    Specjalista/-ka ds. Obsługi Klientów Kluczowych
    Sprzedaż
    T-Mobile Polska S.A.

    Specjalista/-ka ds. Obsługi Klientów Kluczowych

    T-Mobile Polska S.A.

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa
    T-Mobile Polska S.A.

    T-Mobile Polska S.A.

    Jesteśmy firmą technologiczną i tworzymy innowacyjne rozwiązania. Udostępniamy na rynku 5G, oferujemy najlepsze usługi mobilne, a dzięki wielu Data Center zapewniamy liczne usługi ICT. Oferujemy usługi z zakresu rozwiązań cloud oraz cybersecurity.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office

    Microsoft Office Excel

    Microsoft Office PowerPoint

    CRM

    obsługa klienta

    odpowiedzialność

    język angielski

    Opis stanowiska

    Opis stanowiska:


    ·        Obsługa interakcji w postaci rozmów tel./chat/ mail z TOP Klientem

    ·        Tworzenie i obsługa raportów SLA dla Klienta

    ·        Analiza danych i tworzenie zestawień z różnych środowisk raportujących

    ·        Tworzenie prezentacji podsumowujących

    ·        Komunikacja z innymi jednostkami w TMPL; T Business

    ·        Udział w spotkaniach dot. rozliczania SLA wskazanego Klienta

    ·        Wsparcie w procesach obsługowych obszaru Obsługi Klientów Kluczowych


    Wymagania:


    ·        Dobra znajomość środowiska MS Office Excel, Power Point

    ·        Sprawne posługiwanie się systemami CRM w obszarze obsługi Klienta

    ·        Doświadczenie z pracą z Klientem 

    ·        Doświadczenie z pracą na dużych ilościach danych

    ·        Samodzielność w podejmowaniu decyzji i odpowiedzialność

    ·        Dhęć rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji

    ·        Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie


    Oferujemy:


    T-Mobile Polska to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań.

    Dołącz do dynamicznego Zespołu zajmującego się obsługą TOP Klienta TMPL.

    Razem z nami będziesz współpracował/-a i prowadził/-a projekty wdrożeniowe dla nowo pozyskanych Klientów w kanałach TA/LA.


    Jak wygląda proces rekrutacji?


    1.      Analiza CV

    2.      Spotkanie z Rekruterem

    3.      Spotkanie z Managerem

    4.      Witaj w T-Mobile :)

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Regionalny Przedstawiciel Handlowy

    Regionalny Przedstawiciel Handlowy

    Nowa
    Polenergia Fotowoltaika
    Limanowa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    prawo jazdy kat. B
    sprzedaż
    Nowa
    Account Manager

    Account Manager

    Nowa
    1 937 - 2 368 usd
    SUSO PL sp. z o.o.
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język angielski
    account manager
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Przedstawiciel Handlowy

    Przedstawiciel Handlowy

    Nowa
    Niczuk
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    prawo jazdy kat. B
    komunikatywność
    zaangażowanie
    Nowa
    New Business Specialist

    New Business Specialist

    Nowa
    Media Choice
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    negocjacje
    sprzedaż
    budowanie relacji
    Nowa
    Specjalista ds. telefonicznego pozyskiwania klienta biznesowego

    Specjalista ds. telefonicznego pozyskiwania klienta biznesowego

    Nowa
    KPMG
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    skuteczna komunikacja
    dobra organizacja pracy
    sprzedaż
    Nowa