• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławFinanseInneDoradca ds. windykacji polubownej (PL/RU/EN)
    Doradca ds. windykacji polubownej (PL/RU/EN)
    new
    Finanse
    TIMOCOM Sp. z o.o.

    Doradca ds. windykacji polubownej (PL/RU/EN)

    TIMOCOM Sp. z o.o.

    Wrocław
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    skuteczna komunikacja

    polski

    rosyjski

    dobra organizacja pracy

    windykacja

    język angielski

    Mile widziane

    CRM

    Opis stanowiska

    💡Kogo szukamy?


    ➡ Do zespołu Debt Collection poszukujemy Bohatera lub Bohaterki z doświadczeniem w obszarze windykacji/windykacji polubownej, który(a) będzie odpowiedzialny(a) przede wszystkim za wspieranie klientów biznesowych w odzyskiwaniu należności.


    💡Czym dokładnie będziesz zajmować się na co dzień?


    ➡ Kompleksową obsługą przydzielonych spraw inkaso na etapie polubownym, w tym weryfikacją zaległych należności oraz wyjaśnianiem zastrzeżeń i przeszkód w płatnościach,

    ➡ Komunikowaniem się z wierzycielami i dłużnikami w formie pisemnej i telefonicznej oraz przygotowywaniem danych do wewnętrznych rozliczeń,

    ➡ Rozpatrywaniem reklamacji klientów,

    ➡ Udzielaniem informacji w zakresie prawa transportowego i jego zastosowania w odniesieniu do konkretnych spraw klientów,

    ➡ Współpracą z zagranicznymi oddziałami mającą na celu wzmocnienie jakości obsługi klienta (a także ducha #OneTeam!),

    ➡ Analizą dokumentacji (m.in. faktur, umów transportowych),

    ➡ Regularną aktualizacją systemu w zakresie prowadzonych spraw.


    💡Jesteś naszym Hero, jeżeli:


    ✔ Zajmowałeś(aś) się zawodowo windykacją przedsądową,

    ✔ Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (wyniesione z branży windykacyjnej lub podobnej),,

    💬 Znasz j. polski (C1) w mowie i w piśmie,

    💬 Znasz j. rosyjski komunikatywnie w mowie i w piśmie (B2),

    💬 Znasz j. angielski (B1+) w mowie i w piśmie,

    ✔ Cechują Cię: proaktywna postawa i samodzielność w działaniu oraz umiejętność współpracy w zespole (#OneTeam!),

    ✔ Lubisz i chcesz dzielić się wiedzą, a także uczyć się nowych (wierzymy, że obie strony mogą się od siebie czegoś nauczyć),

    ✔ Codzienna obsługa komputera oraz programów MS Office, Outlook, CRM nie jest dla Ciebie wyzwaniem 😊


    ❔ Co będzie Twoim dodatkowym atutem ❔


    • Doświadczenie w kwestiach prawno-administracyjnych,
    • Doświadczenie w obsłudze klienta z branży transportowo-logistycznej,
    • Znajomość języka czeskiego lub węgierskiego lub litewskiego.


    Kto nie powinien aplikować?

    Osoba niezorganizowana, która ma problem z samodzielnym podejmowaniem decyzji i obawia się trudnych, wymagających asertywności rozmów z klientami.


    ---

    Co oferujemy?


    📄 Umowę o pracę docelowo na czas nieokreślony 📄

    💻 Pracę w systemie hybrydowym (częściowo z biura, a po okresie 2-3 miesięcy onboardingu częściowo z domu)


    W TIMOCOM zadbamy także o Twoje:


    Work-life balance, w ramach którego zapewniamy:


    • pracę w nowoczesnym, zlokalizowanym w centrum Wrocławia biurze w budynku Centrum Południe
    • możliwość pracy zdalnej - 124 dni w roku
    • ruchomy czas pracy (rozpoczęcie 07:30 – 09:30)
    • ubezpieczenie na życie
    • rodzinny/partnerski pakiet opieki zdrowotnej Enel-med (najwyższy dostępny i w pełni opłacany przed pracodawcę)
    • miejsca parkingowe dla zmotoryzowanych
    • parking rowerowy dla preferujących aktywność fizyczną od samego rana
    • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych
    • atmosferę sprzyjającą wymianie wiedzy i dzieleniu się dobrymi praktykami
    • przyjazny język komunikacji wewnątrzfirmowej 😊
    • własne biurko z niezbędnym wyposażeniem - Twoje stanowisko pracy jest zawsze do Twojej dyspozycji; „hot-desking” praktykujemy wyłącznie okazjonalnie 😉


    Rozwój & firmowy networking poprzez:


    • stały dostęp do platformy szkoleniowej Linkedin Learning oraz językowych (eTutor i Speexx)
    • 4 h w miesiącu do wykorzystania na samorozwój – sam/a decydujesz, czego się uczysz 😉
    • International coffee breaks – wirtualne spotkania, które dają możliwość poznania osób z innych lokalizacji!
    • English Cafe – podczas spotkań masz możliwość ćwiczyć angielski & lepiej poznać innych TIMOs 😊 To Ty decydujesz o formie spotkania (online lub stacjonarnie)
    • Walk & Talk – chodzimy i mówimy (oczywiście w j. angielskim), czyli połączenie przyjemnego z pożytecznym 😉 Na końcu spaceru czeka na Ciebie orzeźwiający napój oraz leżaczek w Beach Barze 😉


    Komfort finansowy, w zakresie którego otrzymasz:


    • przejrzysty plan premiowy i premię już od 1. dnia zatrudnienia
    • lunch pass
    • 13. pensję
    • dodatki z okazji stażu, ślubu i narodzin dziecka
    • premię za pozyskanie nowego pracownika dzięki Twojej rekomendacji


    Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy ➡ prześlij swoje #CV już teraz! 📬


    Czekamy na Ciebie 😊


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    ⬇ Coś więcej o nas i naszych wartościach ⬇


    Jesteśmy TIMOCOM - firmą IT z sektora FreightTech. Jako eksperci w zakresie technologii informacyjnych i analizy danych pomagamy naszym klientom w osiąganiu ich celów logistycznych, oferując inteligentne, bezpieczne i proste rozwiązania. Nasz Marketplace łączy ze sobą ponad 53.000 sprawdzonych firm, zgłaszających codziennie do 1.000.000 międzynarodowych ofert ładunków i wolnych pojazdów.


    #Smart #Safe #Simple to wspólne wartości dla ponad 690 osób z 40 krajów, które tworzą nasz zespół.


    Co jest dla nas ważne?


    Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji.


    #Do IT

    Jesteśmy twórcami, inicjatorami i innowatorami. Dostrzegamy nowe możliwości i natychmiast tworzymy rozwiązania, które je wykorzystują. Patrzymy w przyszłość i zawsze kwestionujemy status quo. Jako inicjatorzy i innowatorzy wprowadzamy nasze idee w życie. Koncentracja i zwinny umysł są naszymi kluczami do sukcesu.


    #Take responsibility

    Podejmujemy decyzje zorientowane na cel i ponosimy za nie odpowiedzialność. Posługujemy się faktami, liczbami i datami, aby były one transparentne. Projektujemy rozwiązania – aktywnie i niezależnie. Naszym celem zawsze jest zapewnienie długoterminowego sukcesu firmy.


    #Keep growing

    Stajemy się coraz lepsi i lepsi – a to dlatego, że poświęcamy czas na naukę i rozwój. Otwarcie rozmawiamy o naszych błędach i dzielimy się z innymi tym, czego się na nich nauczyliśmy. Z determinacją dążymy do ambitnych celów, pozostawiając jednocześnie miejsce na krytyczną analizę własnych umiejętności i zdolności.


    #Work together

    Jesteśmy empatyczni i gramy zespołowo. Nasze cele są ambitne, a osiągnąć je możemy wyłącznie działając wspólnie. Ufamy i pomagamy sobie nawzajem. Nasze zróżnicowane umiejętności i doświadczenia wykorzystujemy do analizy i dyskusji o rozmaitych pomysłach, aby wypracować optymalne rezultaty.


    #Stay human

    Doceniamy siebie nawzajem. Jesteśmy równi, a obopólny szacunek czyni nas silnymi. Naszą wspólną pracę cechują: tolerancja, uznanie i akceptacja. Rozmawiamy ze sobą szczerze, interesujemy się tym, co mają do powiedzenia nasi współpracownicy, respektujemy różne perspektywy i opinie.


    #Focus customers

    Jesteśmy ekspertami w rozumieniu potrzeb naszych klientów i dostarczaniu im rozwiązań. Stawiamy czoła logistycznym wyzwaniom, pracując wspólnie i traktując naszych klientów na równi. To oni są w centrum naszej uwagi. Rozumiemy rynek i jego wymagania oraz wykorzystujemy naszą wiedzę, aby im sprostać. Dzięki temu zapewniamy lojalność klientów i utrzymujemy ich entuzjazm dla naszych produktów w dłuższej perspektywie.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Financial Specialist

    Financial Specialist

    Nowa
    1 167 - 1 297 usd
    newonce
    Warszawa
    Microsoft Office Excel
    finanse
    Nowa
    Ekspert ds. rozwoju produktu

    Ekspert ds. rozwoju produktu

    Nowa
    4 150 - 5 187 usd
    fTeam Recruitment
    Warszawa
    finanse
    skuteczna komunikacja
    konsultant
    Nowa
    (Junior/Mid) Payment Process Specialist

    (Junior/Mid) Payment Process Specialist

    Nowa
    1 115 - 1 815 usd
    Kanga
    Gdańsk
    język angielski
    Microsoft Office Excel
    Analiza Danych
    Nowa
    Purchasing Agent with French & Spanish

    Purchasing Agent with French & Spanish

    Nowa
    ArcelorMittal
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Microsoft Office Excel
    język hiszpański
    język angielski
    Nowa
    Senior RTR/GL Specialist (with German or French)

    Senior RTR/GL Specialist (with German or French)

    Nowa
    Aon
    Kraków
    finanse
    język angielski
    język niemiecki
    Nowa