Cześć!
Szukasz nowej pracy z perspektywą rozwoju?
Jesteś osobą, która szybko chłonie nową wiedzę i lubi ją wdrażać w życie?
Masz zapał do pracy, wyciągasz wnioski, potrafisz efektywnie komunikować się z zespołem nawet, jeśli mają inne zdanie?
Masz za sobą pierwsze kroki w trade marketingu i chcesz się w nim dalej rozwijać w firmie wspierającej potencjał pracownika?
Zapraszamy do zapoznania z naszą ofertą na stanowisku Specjalisty ds. trade marketingu!
Kogo szukamy?
- Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG,
- Potrafisz efektywnie pracować przy kilku projektach jednocześnie,
- Świetnie organizujesz własną pracę, trzymasz rękę na pulsie,
- Wykazujesz się inicjatywą i zapałem do pracy, lubisz się rozwijać,
- Jesteś osobą kontaktową, asertywną, która nie boi się przedstawiać swojego zdania i negocjować z handlem,
- Posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2 lub wyższym,
- Posiadasz prawo jazdy kat. B. (przyda się okazjonalnie w podróżach między oddziałami).
Na czym polegać będą Twoje codzienne zadania?
- Dokonujesz wyceny, projektujesz i zarządzasz przepływem materiałów POS,
- Projektujesz narzędzia wsparcia sprzedaży (promocje, programy lojalnościowe, degustacje, samplingi, konkursy itp.),
- Monitorujesz działania konkurencji,
- Weryfikujesz materiały reklamowe w gazetkach promocyjnych,
- Przeprowadzasz analizę efektywności działań marketingowych,
- Wspierasz dział marketingu w bieżących projektach.
Co możemy Ci zagwarantować?
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
- Wynagrodzenie podstawowe 6000-8000 zł brutto,
- Możliwość dodatkowych premii, w tym m.in. za zgłaszanie i wdrażanie usprawnień,
- Pracę stacjonarną w siedzibie firmy (Goczałkowice-Zdrój, ul. Uzdrowiskowa 4c)
- Możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu po okresie próbnym,
- Program poleceń pracowniczych,
- Ubezpieczenie grupowe,
- Dofinansowanie do Medicover Sport,
- Możliwość rozwoju - inwestujemy w Twój rozwój, szkolenia, kursy, podnoszenie kompetencji, organizujemy spotkania ze specjalistami,
- Naukę języka angielskiego,
- Dostęp do biblioteki firmowej, audiobooków i ebooków,
- Paczki okolicznościowe z produktami firmy (2 razy w roku duże paczki)
- Domowe posiłki, kawę, herbatę, owoce,
- Udział w konkursach firmowych.
O nas:
CEDROB FOODS
Działamy od lat 90-tych. Jesteśmy jednym z wiodących producentów żywności w Polsce i stale rozszerzamy gamę oferowanych produktów oraz eksport swoich wyrobów. Nasz zespół to ok. 7000 pracowników. Bardzo ważne jest dla nas zapewnianie jak najlepszych warunków pracy i dostępu do szkoleń oraz rozwijanie świadczeń dodatkowych. Angażujemy się także w liczne akcje i inicjatywy, które przynoszą korzyści społeczne oraz wspierają rozwój.
To co nas wyróżnia, to w pełni niezależny, unikalny na skalę światową, proces produkcji „od ziarna do stołu”. Produkujemy od pokoleń i dla pokoleń, a naszą misją jest dostarczanie konsumentom żywności najwyższej jakości. Cenimy innowacyjne pomysły, doskonalimy profil działalności i konsekwentnie realizujemy cele.
Chcesz być częścią naszego zespołu i razem z nami osiągać sukcesy – daj nam o sobie znać! Aplikuj!
Rekrutację dla CEDROB FOODS prowadzi Tobea, agencja zatrudnienia nr 12139.
Odpowiadamy na wszystkie aplikacje.