Lider szkoleń dla branży produkcyjnej - szkolenia i konsultacje, które są odpowiedzią na aktualne zapotrzebowanie rynkowe w branży produkcyjnej i usługowej,
Dostawca sprawdzonych rozwiązań z zakresu jakości i produktywności - oprogramowanie do zapewnienia jakości oraz narzędzia optymalizujące wydajność produkcji.
Twój zakres obowiązków:
telefoniczny kontakt ze stałymi, nowymi i potencjalnymi Klientami firmy (B2B)
do Twoich zadań będzie należał codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami w celu oferowania usług świadczonych przez TQMsoft oraz budowanie relacji z Klientem
realizacja przekazanych celów ilościowych i sprzedażowych (miesiąc, kwartał, rok),
przygotowywanie raportów z wykonanej pracy,
ścisła współpraca przede wszystkim z Działem Szkoleń oraz z innymi działami firmy
realizacja powierzonych celów,
współpraca z działami obsługi Klienta i projektów
rejestrowanie działa w systemie typu CRM
Nasze wymagania:
wykształcenie wyższe (min. licencjat)
min roczne doświadczenie w kontakcie telefonicznym z Klientem B2B
umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami
wysokie umiejętności komunikacyjne i kultura osobista,
systematyczność i konsekwencja w pracy,
umiejętność pracy zarówno samodzielniej jak i w Zespole
umiejętność aktywnego słuchania i wyciągania wniosków
dodatkowym atutem będzie znajomość branży produkcyjnej lub HR
mile widziana kreatywność i myślenie poza schematami
Co oferujemy?
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
atrakcyjny system premiowy, uzależniony od osiągniętego wyniku
dostęp do koniecznych narzędzi pracy – system CRM, Telefon, komputer, wygodne biurko
wdrożenie i szkolenia z zakresu powierzonej pracy oraz stałe wsparcie przełożonych i Zespołu
pracę w przyjaznym i pomocnym Zespole,
miłą i kameralną atmosferę - nie jesteśmy korporacją