Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj.
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.
A do tego szukamy osoby, która pomoże nam w chwaleniu się naszymi osiągnięciami i sprawi, że będzie o nas głośno w całej branży (i nie tylko ;)). Jeśli PR i social media to Twoje supermoce, znasz i lubisz branżę marketingową i chcesz wspólnie z nami kreować wizerunek naszej agencji - czekamy na Twoje CV!
Na co możesz jeszcze u nas liczyć:
- na ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe (na TikToku też jesteśmy:
- najciekawsze globalne i lokalne marki (też nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
- samodzielność przez duże S;
- inkluzywne podejście, atmosferę pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje;
- elastyczny urlop;
- MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
- na start wynagrodzenie w wysokości 6500-8000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
Co będziesz u nas robić?
- Tworzyć i efektywnie wdrażać strategię komunikacji PR w oparciu o strategię biznesową i rozwoju agencji.
- Aktywnie wzmacniać wizerunek agencji oraz jej kluczowych pracowników na kanałach własnych oraz za pośrednictwem mediów, konferencji branżowych.
- Przygotowywać materiały prasowe, promocyjne i case studies w sposób spójny z przyjętą strategią komunikacji.
- Prowadzić aktywną komunikację agencji w kanałach social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok), aktualizować treści na stronie www.
- Współtworzyć zgłoszenia do konkursów i zestawień branżowych.
- Współpracować z pozostałymi działami w WebTalk i wykorzystywać wewnętrzne zasoby do tworzenia angażujących treści wizerunkowych, kampanii i niestandardowych akcji PR.
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz minimum 3-5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji marketingowej lub po stronie klienta.
- Masz dobrą znajomość mediów branżowych i biznesowych.
- Posiadasz lekkie pióro, perfekcyjną znajomość języka polskiego oraz bardzo dobrą znajomość języka angielskiego.
- Oczekujemy też: Proaktywności i zaangażowania - dużej samodzielności w działaniu.
- Umiejętności prowadzenia kanałów social media, znajomości trendów i wyczucia estetycznego.
- Rozumienia specyfiki branży, w której funkcjonujemy, trendów i narzędzi.