Miejsce pracy: nasze biuro w centrum Białegostoku lub Twoje domowe biuro.
Wymiar pracy: Full Time
Hej! Tu White Bits,
Opiekujemy się markami w zmieniającym się cyfrowym świecie. Wspieramy firmy na każdym etapie budowania obecności online. Od strategii - po kampanie sprzedażowe w digitalu.
Pracujemy z markami globalnymi: Volvo, Skanska, Iveco, CH Robinson, GTC. I lokalnymi: Wydawnictwo Nowa Era, Uczelnie WSB Merito, Kombinat Budowlany, DOM 3E & SYSTEM 3E.
Na koncie mamy nagrody takie jak: MIXX, Kreatura, Złote Spinacze, INNOVATION, Golden Arrow
Do naszego zespołu komunikacji korporacyjnej poszukujemy osoby, którą cechują otwartość, umiejętność budowania relacji i wysoka kultura osobista.
Opis stanowiska
Będziesz osobą odpowiedzialną za obsługę social mediową klientów korporacyjnych z różnych branż - na ten moment głównie nieruchomości i logistyki.
Istotny będzie kontakt z klientem - przede wszystkim online - Teams, maile, ale też telefon, a sporadycznie osobiście w Warszawie.
- Bieżąca współpraca z klientem powinna służyć ustaleniom jaki content należy przygotować, kiedy go opublikować, ale też raportowaniu i prezentowaniu nowych koncepcji kreatywnych, także w języku angielskim.
- Będziesz przygotowywać treści postów i artykułów blogowych, briefować nasz zespół Designu i współpracować z zespołem Ads w kwestii planowania działań płatnych.
- Szukamy osoby, która posiada doświadczenie w obszarze copywritingu i budowaniu relacji z klientem, jest proaktywna, uczciwa, samodzielna i ma wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania, a także takiej, dla której ważne są tematy z obszaru Diversity & Inclusion.
Tworzymy partnerskie relacje z klientami i wspieramy ich swoją wiedzą i kompetencjami. Jesteśmy nastawieni na wsłuchiwanie się w klienta i diagnozowanie jego potrzeb, dobierając narzędzia adekwatne do pożądanego celu. Tego będziemy oczekiwać również od Ciebie.
W White Bits istnieje możliwość pracy zdalnej, natomiast w pierwszym okresie naszej współpracy, będzie nam zależało, by nowa osoba w naszym teamie pracowała z biura lub przynajmniej odwiedzała nasze biuro w Białymstoku.
Wymagania:
- doświadczenie we współpracy z biznesowym klientem korporacyjnym (pracował_ś w takim obszarze po stronie agencji lub po stronie klienta) - jest to warunek konieczny,
- rozumienie specyfiki komunikacji korporacyjnej, sprawne poruszanie się w brandbookach, umiejętność adaptowania tone of voice na potrzeby bieżącej komunikacji - będziesz pisał_ treści zgodne z oczekiwaniami klienta korporacyjnego,
- doświadczenie w tworzeniu ofert kreatywnych (przetargowych lub upsellowych dla obecnych klientów) i strategicznych,
- doświadczenie w prowadzeniu warsztatów, prezentacji, spotkań z klientami i zespołami wewnątrz organizacji,
- doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii digital w zakresie koncepcji, kosztorysowania, planowania harmonogramów i raportowania, ale także aktywności offline (super byłoby gdybyś potrafił_ wykorzystać wiedzę marketingową w praktyce)
- sprawne zarządzanie zadaniami, umiejętność ustalania priorytetów oraz umiejętność organizacji pracy własnej,
- otwartość na zrozumienie biznesu klientów i specyficznych zagadnień różnych branż oraz narzędzi do współpracy online,
- dojrzałość w relacjach i działaniu, otwartość na przyjmowanie i udzielanie feedbacku - zarówno od/do klienta, jak i w zespole,
- praktyczna znajomość platform SoMe, ich specyfiki, formatów publikacji (z naciskiem na bardzo dobrą praktyczną znajomość LinkedIn),
- znajomość social ads umożliwiająca Ci współpracę z zespołem Ads oraz klientem,
- biegła znajomość języka polskiego umożliwiająca efektywne tworzenie treści postów oraz materiałów blogowych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 - sprawne pisanie/sprawdzanie copy po angielsku,
- gotowość do wyjazdów służbowych do Warszawy/Białegostoku a okazjonalnie także do innych miast w Polsce.
Nice to have:
- doświadczenie z klientami z branży nieruchomości komercyjnych i logistyki,
- doradztwo komunikacyjne osób na poziomie C-level,
- PR-owy background, współpraca z projektami związanymi z ESG,
- doświadczenie w kampaniach z influencerami,
- wiedza na poziomie DIMAQ Pro i stosowanie jej w praktyce.
WAŻNE:
Jeśli czujesz, że nie spełniasz wymagań opisanych powyżej, to uczciwie informujemy, że w tej rekrutacji możemy się nie spotkać ze względu na nasze aktualne potrzeby biznesowe i oczekiwania co do opisanej roli.
Co mamy do zaoferowania?
- rozwijającą pracę dla dużych, globalnych marek i ciekawych klientów lokalnych,
- otwartość na Twoją inicjatywę i kreatywność,
- przyjemne biuro w samym centrum Białegostoku,
- godziny pracy pomiędzy 09:00 a 17:00 (są to godziny pracy klienta, ale jeśli potrzebujesz w ciągu dnia załatwić prywatną sprawę, wyjść na trening itp. to jest taka możliwość :)),
- fundusz na wsparcie psychologiczne w TrzymSie.PL (pierwsze dwie wizyty za darmo, następnie finansujemy 50% każdej wizyty, konsultacje online),
- fundusz na rozwój (warsztaty, szkolenia) w kwocie 2 300 PLN netto rocznie,
- premia roczna - 15% zysku firmy dzielimy na wszystkich pracowników, którzy przepracowali cały rok kalendarzowy,
- dostęp do pakietów MultiSport i MultiLife,
- coroczny wyjazd szkoleniowo-integracyjny BitsCamp w urocze zakątki Podlasia / Suwalszczyzny,
- dodatkowe 22 dni urlopu do wykorzystania jednorazowo z okazji 5 rocznicy pracy w White Bits,
- regularne spotkania feedbackowe całego zespołu,
- regularne wsparcie i feedback ze strony team leadera, wsparcie w określaniu ścieżki rozwoju,
- wpływ na procesy w White Bits i sposób w jaki pracujemy,
- kreatywną i dobrą atmosferę współpracy, partnerskie relacje z zespołem i klientami.
I na koniec: czego nie wyczytasz między wierszami, a możesz tego doświadczyć?
Jesteśmy zespołem, który kieruje się troską o siebie wzajemnie, o klientów, o przyszłość firmy. Tworzymy kulturę pracy, w której człowiek zawsze jest na pierwszym miejscu. Wzajemne relacje i zrównoważony rozwój są dla nas ważne - opowiemy Ci o tym więcej, kiedy się spotkamy!
Proces rekrutacji:
- Kontaktujemy się z wybranymi osobami (HR screening - rozmowa online).
- Umawiamy się na rozmowę rekrutacyjną.
- Zadanie rekrutacyjne.
- Kawa z naszym teamem - odwiedziny w biurze lub online:
w pierwszej części spotkania poprosimy Cię o omówienie zadania a w kolejnej będziesz miał_ okazję poznać zespół i zobaczyć czy nasza energia współgra z Twoją.
- Spotkanie po spotkaniu: omówienie wrażeń, warunków współpracy, podjęcie decyzji o rozpoczęciu partnerskiej relacji z White Bits i członkami naszego zespołu.
- Sukces!
Jak aplikować?
Kliknij „Aplikuj” w Rocketjobs.
Podziel się swoim doświadczeniem, portfolio, linkami do projektów, i wszystkim tym, co uważasz, że może pomóc nam podjąć decyzję o wybraniu właśnie Ciebie.