• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówSprzedażSprzedaż B2BSales & Customer Service Specialist
    Sales & Customer Service Specialist
    new
    Sprzedaż
    WorkTime Expert

    Sales & Customer Service Specialist

    WorkTime Expert

    Kraków
    1 556 - 2 593 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    język angielski

    skuteczna komunikacja

    Mile widziane

    sprzedaż

    CRM

    Pipedrive

    Opis stanowiska

    #Rekrutacja❗️ #SzukamyCzłowiekaDoWspółpracy🤝 


    Sales & Customer Service Specialist

    • Miejsce pracy: Kraków
    • Forma zatrudnienia: umowa B2B


    Poszukujemy zorganizowanej i skrupulatnej osoby na stanowisko Sales & Customer Service Specialist. Jeśli jesteś osobą, która potrafi zapewnić wysokiej jakości obsługę klienta, budować pozytywne relacje z firmami z branży usług profesjonalnych oraz lubisz przekazywać wiedzę w zrozumiały sposób, to ta praca jest dla Ciebie! 


    Zakres obowiązków:

    • Wdrażanie nowych klientów - Pomoc nowym klientom w rozpoczęciu korzystania z systemu WorkTime Expert (szkolenia, demonstracje i udzielanie wsparcia na wczesnym etapie).
    • Budowanie relacji - Regularne kontaktowanie się z klientami, aby zrozumieć ich potrzeby i cele, a także zapewnić, że WorkTime Expert pomaga im je osiągnąć.
    • Analiza sukcesu klientów - Monitorowanie, jak klienci korzystają z systemu, identyfikowanie problemów lub przeszkód oraz proponowanie rozwiązań.
    • Zapobieganie rezygnacjom - Przewidywanie i zapobieganie sytuacjom, w których klient może zrezygnować z usługi , poprzez oferowanie dodatkowego wsparcia lub rozwiązywanie problemów.
    • Zbieranie opinii - Uzyskiwanie informacji zwrotnych od klientów na temat ich doświadczeń i przekazywanie ich do odpowiednich działów w firmie w celu ulepszania produktów lub usług.
    • Rozwiązywanie problemów - Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych, funkcjonalnych lub związanych z użytkowaniem. Obsługa telefoniczna, mailowa lub za pośrednictwem czatu.
    • Odpowiadanie na pytania - Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów dotyczące funkcji produktu, warunków umowy, płatności i innych kwestii związanych z korzystaniem z usługi .
    • Przekazywanie zgłoszeń - W razie potrzeby przekazywanie bardziej skomplikowanych zgłoszeń do innych działów, takich jak dział techniczny lub sprzedaży, w celu szybszego rozwiązania problemu.
    • Tworzenie materiałów wsparcia - Opracowywanie przewodników, artykułów z bazy wiedzy, tutoriali wideo i innych materiałów, które pomogą klientom w samodzielnym rozwiązywaniu problemów.
    • Monitorowanie satysfakcji klientów - Śledzenie poziomu zadowolenia klientów i zapewnianie, że ich problemy są rozwiązywane w sposób satysfakcjonujący.


    Poszukiwane kompetencje:

    • Umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i swoboda w rozmowach z klientami B2B na poziomie właścicieli firm / dyrektorów finansowych itp.
    • Duża samodzielność w planowaniu swojej pracy (samodzielnie planujesz swój kalendarz) 
    • Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz dbałość o tworzenie spójnych ofert pod względem wizualnym i merytorycznym
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
    • Jeżeli udało Ci się dostrzec, że nie wymagamy doświadczenia - to tak rzeczywiście jest - jeżeli tylko chętnie się uczysz i jesteś osobą otwartą na feedback to jest to właśnie praca dla Ciebie


    Mile widziane:

    • Doświadczenie w sprzedaży produktów w modelu SaaS. Doświadczenie na podobnym stanowisku.
    • Doświadczenie w pracy w CRMie Pipedrive.
    • Znajomość narzędzi marketingowych oraz mediów społecznościowych.


    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
    • Wynagrodzenie w wysokości 6 - 10 tys. zł netto na fv
    • Benefity do wyboru (karta MultiSport lub ubezpieczenie zdrowotne - prywatna opieka medyczna).
    • Samodzielność w działaniu
    • Dofinansowanie szkoleń rozwojowych
    • Wygodne stanowisko pracy + szybki komputer z 2 monitorami
    • Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach (Ty decydujesz, o której zaczynasz pracę w zakresie 08:00 – 10:00).


    Na początku praca wyłącznie stacjonarnie w biurze operacyjnym przy rynku na Dębnickim w Krakowie, w późniejszym okresie możliwa praca hybrydowa.


    Jeżeli szukasz pracy w zespole, nastawionym na zmiany i rozwój, gdzie liczy się kreatywność i samodzielność, ale też współpraca, to wyślij swoje CV!


    Czekamy na Ciebie😊


    Czego możesz się spodziewać?

    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Proces rekrutacyjny będzie składał się z: 

    1. Weryfikacji CV.
    2. Rozmowy kwalifikacyjnej online z udziałem Assessment Center.
    3. Finalnej rozmowy w biurze operacyjnym.


    Zapraszamy do współtworzenia biznesu zarządzanego turkusowo.

    Zespół WorkTime Expert

    1 556 - 2 593 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Key Account Manager (rozwój koncepcji serwisowych w Dywizji Mobility Aftermarket)

    Key Account Manager (rozwój koncepcji serwisowych w Dywizji Mobility Aftermarket)

    Nowa
    Bosch Polska
    Warszawa
    Microsoft Office
    język angielski
    Nowa
    Sales & Growth Manager

    Sales & Growth Manager

    Nowa
    Assembly Digital Commerce
    Warszawa
    sprzedaż
    polski
    język angielski
    Nowa
    Account Manager

    Account Manager

    Nowa
    Business Consulting
    Katowice
    dobra organizacja pracy
    sprzedaż
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Specjalista ds. exportu

    Specjalista ds. exportu

    Nowa
    amiplay sp. z o.o.
    Wrzosowa
    Microsoft Office
    sprzedaż
    odpowiedzialność
    Nowa
    Asystent / Asystentka biura nieruchomości

    Asystent / Asystentka biura nieruchomości

    Nowa
    1 945 - 2 594 usd
    Banner Development sp. z o.o.
    Warszawa
    dobra organizacja pracy
    skuteczna komunikacja
    sprzedaż
    Nowa