Twój zakres obowiązków:
- aktywna sprzedaż i obsługa osób odwiedzających Salon
- dbanie o estetykę i wygląd Salonu zgodnie ze standardami firmy
- dbanie o wysoką jakość ekspozycji biżuterii
- obsługa kasy fiskalnej
- aktywna obsługa procesu reklamacji
Nasze Wymagania:
- doświadczenie w sprzedaży/obsłudze lub predyspozycje do pracy w tym obszarze
- wysokie zdolności komunikacyjne
- entuzjazm i inicjatywa w podejmowaniu działań
- wysoka kultura osobista
Mile widziane:
- doświadczenie w branży jubilerskiej
- doświadczenie w pracy w sieciach handlowych
- znajomość języka angielskiego
To oferujemy:
- nagrody dla najlepszych Salonów każdego miesiąca (program motywacyjny)
- szkolenia sprzedażowe i produktowe, wspomagające rozwój Twoich kompetencji
- współpracę z profesjonalistami(-kami), którzy(-e) pomogą Ci w zrozumieniu branży
- możliwości rozwoju umiejętności w zakresie: profesjonalnej obsługi osób odwiedzających Salon, stylizacji, ekspozycji
- atrakcyjne wynagrodzenie stałe + prowizja
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
- nagrody dla najlepszych Salonów każdego miesiąca (program motywacyjny)
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- szkolenia
- program motywacyjny
- opieka medyczna i pakiet sportowy w korzystnej cenie
- dofinansowanie żłobka/przedszkola
YES od blisko czterech dekad pielęgnuje swoją umiejętność projektowania ponadczasowej, a zarazem najbardziej współczesnej biżuterii w Polsce. Nieustannie poszukuje źródeł piękna, blasku oraz szlachetnej formy. Ponadczasowy design i innowacyjność są doceniane przez naszych(-e) klientów(-ki), a jakość naszej pracy przekłada się na wielokrotne wyróżnienia w niezależnych rankingach, jak np.:
- Diament Forbes dla najdynamiczniej rozwijającej się firmy w Polsce (2023)
- Certyfikat Great Pleace to Work (2022)
- Nagroda Effie Poland, w tym Grand Prix (2022)