Your KAYA to polska marka ekologiczna środków menstruacyjnych i naturalnych kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy. Od ponad sześciu lat skutecznie budujemy markę działającą w ramach subskrypcyjnego modelu zakupu – markę inkluzywną i oswajającą tematy okresu, seksu, zdrowia psychicznego i ogólnopojętnej cielesności, a także regularnie wspierającą bliskie naszym sercom cele charytatywne.
Szukamy osoby na stanowisko (Senior) Key Account Manager_ka, która jest gotowa na wyzwania oraz chce mieć duży wpływ na kształtowanie i rozwój naszego biznesu w Your KAYA.
Główne zadania i obowiązki:
- Odpowiedzialność za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami detalicznymi, m.in. Rossmann i DM (zrozumienie potrzeb klientów i kanałów, tworzenie planu zarządzania oczekiwaniami Your KAYA i klientów).
- Prowadzenie corocznych negocjacji z klientami, w tym rocznego planu biznesowego, miesięcznych aktualizacji biznesowych oraz planowania sprzedaży i operacji.
- Monitorowanie działań konkurencji.
- Odpowiedzialność za budżet promocyjny, planowanie, wdrażanie i wyniki promocji, realizacja celów biznesowych we współpracy z działem Trade Marketingu.
- Odpowiedzialność za proces forecastowania sprzedaży dla podległych klientów we współpracy z działami New Product Development, Supply Chain i Finansów.
- Analiza sprzedaży i kluczowych wskaźników KPI na podstawie dostępnych raportów oraz narzędzi, wraz z optymalizacją działań na podstawie wyciągniętych wniosków.
- Odpowiedzialność za P&L klientów, realizacja celów obrotowych i marżowych.
- Współpraca z działami: Sales, Brand, New Product Development, Supply Chain oraz Finance.
Jakie mamy wymagania i czego oczekujemy?
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży kosmetycznej, w tym min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu współpracą z Rossmannem.
- Doświadczenie we współpracy z innymi kluczowymi sieciami drogeryjnymi na polskim rynku.
- Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz ustalania priorytetów.
- Umiejętność tworzenia zagregowanych raportów i podejmowania samodzielnych decyzji na podstawie zebranych danych.
- Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
- Zdolność do radzenia sobie z wieloma zadaniami i nowymi wyzwaniami.
- Wysokie umiejętności negocjacyjne i analityczne.
- Zarządzanie P&L klienta.
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego na poziomie w pełni komunikatywnym w mowie i piśmie, tj. co najmniej B2.
Mile widziane:
- Znajomość Notion i środowiska Google.
Oferujemy:
- Dowolną formę umowy (B2B, umowa o pracę).
- Wynagrodzenie zależne od doświadczenia:
- B2B: 14.000 - 19.000 pln netto na fakturze + premia kwartalna oraz roczna za wyniki.
- UoP: 12.000 - 15.000 pln brutto + premia kwartalna oraz roczna za wyniki.
- 26 płatnych dni wolnych.
- Krótsze piątki w trosce o work-life balance - tego dnia pracujemy tylko 4 godziny, więc realnie to 36 h pracy tygodniowo, a nie 40h :)
- Elastyczne godziny pracy i pracę hybrydową - 2 dni w tyg. w biurze, pozostałe 3 dni dowolnie (biuro mamy w Warszawie w pięknej kamienicy przy ulicy Wiejskiej) lub pracę 100% zdalną, jeśli nie mieszkasz w okolicach Warszawy.
- Sprawczość, decyzyjność, samodzielne stanowisko i realny wpływ na to, jak pracujemy (mamy na to sposoby).
- Budżet edukacyjny w wysokości 2250 zł rocznie i nielimitowane dni wolne na udział w konferencjach i warsztatach – bo Twój rozwój to nasz rozwój.
- Że zawsze wysłuchamy Twoich pomysłów i potrzeb, regularnie będziemy dawać feedback i dbać o to, by w Your KAYA pracowało Ci się jak najlepiej.
- Wsparcie psychologiczne oferowane przez platformę Mindgram.
- Opiekę medyczną Allianz i kartę Multisport;
- Urlop menstruacyjny - 1 płatny dzień w miesiącu, jeśli potrzebujesz;
- Dużą paczkę naszych produktów w prezencie, byś mógł_mogła lepiej je poznać i przekonać się na własnej skórze, co dobrego tworzymy.
- Stałą zniżkę pracowniczą w wysokości 50% na wszystko, co mamy w sklepie yourkaya.pl.
O nas i o naszym procesie rekrutacyjnym możesz przeczytać tutaj: https://yourkaya.pl/pages/praca
Do usłyszenia! :)
HR Team Your KAYA