• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportJunior Customer Care Specialist
    Junior Customer Care Specialist
    Support
    ZnanyLekarz

    Junior Customer Care Specialist

    ZnanyLekarz

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    obsługa klienta

    Komunikatywość

    język angielski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Opis firmy

    Zaczynaliśmy ponad 10 lat temu, jako mały polski start-up. Dziś jesteśmy obecni na 4 kontynentach, a w 13 krajach świata jako liderzy w swojej branży. ZnanyLekarz to nie tylko portal z wiarygodnymi opiniami o specjalistach, ale też dostawca oprogramowania SaaS, które wspiera lekarzy w ich codziennej pracy w gabinecie. Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki. 

    Customer Care to zespół, który troszczy się o swoich klientów - placówki medyczne, lekarzy i specjalistów. Odpowiadamy na pytania, pomagamy z problemami technicznymi, podpowiadamy najlepsze rozwiązania. Ciągle się rozwijamy (aż 20% osób z teamu awansowało do innych struktur w firmie!) i uzupełniamy nasz zespół. Może teraz przyszła kolej właśnie na Ciebie? Zapraszamy do naszego ZnanoLekarzowego teamu! 🤩


    Opis stanowiska

    Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • praca z klientami (lekarze, placówki medyczne, specjaliści) z nastawieniem na długofalową współpracę i edukację. Głównym kanałem komunikacji są maile i czaty (ok. 70% zgłoszeń).
    • przyjmowanie zgłoszeń, gdy produkt nie działa zgodnie z oczekiwaniami i wskazywanie jak korzystać z niego najlepiej,
    • dbanie, by doświadczenia klientów ze współpracy z nami były na jak najwyższym poziomie. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy! Po dwóch tygodniach szkolenia z naszymi trenerami czeka Cię miesiąc pracy wdrożeniowej z zespołem i Team Leaderem.
    • Twój głos będzie miał znaczenie - ściśle współpracujemy z m.in. z działem produktu, finansów, Customer Success i Customer Marketing


    Kwalifikacje

    Sprawdź, czy to właśnie Ciebie szukamy:

    • lubisz i chcesz pracować z klientem, a poszukiwania rozwiązań dają Ci mega satysfakcję,
    • reprezentujesz postawę 'can do' - wszystkiego Cię nauczymy, ale musisz tego chcieć 😊
    • jesteś osobą komunikatywną i potrafiącą słuchać. Umiesz w jasny i zrozumiały sposób dzielić się wiedzą,
    • szybko adaptujesz się w nowym środowisku i jesteś otwart_ na zmiany. Dużo się u nas dzieje, ciągle ulepszamy nasz produkt co wiąże się z licznymi szkoleniami i potrzebą ciągłego aktualizowania swojej wiedzy,
    • jesteś nastawion_ na realizację wyznaczonych celów i wiesz jak ważna jest współpraca w zespole,
    • potrafisz zachować spokój nawet w natłoku działań do wykonania. Nauczymy Cię jak nadawać zadaniom priorytety i sprawnie nimi zarządzać
    • znasz język angielski - jesteśmy międzynarodową firmą i pracujemy na zagranicznych systemach.


    Dodatkowe informacje

    Co możemy Ci zaproponować?

    • umowę o pracę (pierwszą na 3-miesięczny okres próbny, potem czas nieokreślony),
    • wynagrodzenie podstawowe 5200 zł brutto i premię miesięczną do 900 zł brutto, która rośnie wraz z rozwojem w firmie,
    • pracę hybrydową - mamy biuro tuż obok Dworca Zachodniego, w którym spotykamy się, poza eventami, 2-3 razy w miesiącu (możesz częściej jeśli chcesz!). Jesteśmy dostępni dla naszych klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8- 18.
    • dwutygodniowe szkolenie wstępne pod okiem naszych trenerów (nauczymy Cię jak pracować z naszym produktem, korzystać z dostępnych narzędzi i systemów), a później wsparcie buddiego i Team Leadera
    • dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia,
    • bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,
    • dofinansowanie karty Multisport,
    • ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium oraz dostęp do opieki psychologicznej,
    • opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej dowiesz się tutaj,
    • niezbędne narzędzia pracy (laptop, słuchawki),


    Musisz wiedzieć, że w pracy kierujemy się głównie 3 wartościami:

    • People first - Każdy ZnanyCzłowiek ma empatyczne, serdeczne podejście do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :)
    • Ownership - Liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności - nie pracujemy na utartych schematach :)
    • Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :). Nasz produkt dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy lub duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach!


    Dotarłeś do tego miejsca i masz poczucie, że to dokładnie to w czym się sprawdzisz? Teraz czekamy na Twój ruch: kliknij Aplikuj i wyślij nam namiastkę siebie w formie CV.


    Do zobaczenia wkrótce w procesie rekrutacyjnym! :)

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Wdrożeniowiec Systemów Informatycznych

    Wdrożeniowiec Systemów Informatycznych

    Nowa
    Asseco Data Systems
    Janki
    Microsoft Office
    Jira
    Confluence
    Nowa
    Trainee Shop Management - English&Polish speaking

    Trainee Shop Management - English&Polish speaking

    Nowa
    Limango
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Excel
    polski
    język angielski
    Nowa
    📞 Konsultant Call Center

    📞 Konsultant Call Center

    Nowa
    1 039 - 1 429 usd
    Biliti
    Aleksandrów Łódzki
    dobra organizacja pracy
    sumienność
    komunikatywność
    Nowa
    Lead Collector [niepełny etat]

    Lead Collector [niepełny etat]

    Nowa
    779 - 1 247 usd
    Infinity
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    sprzedaż
    doradztwo
    kreatywność
    Nowa
    Catalog Specialist - Poland Marketplace, Marketplace Expansion

    Catalog Specialist - Poland Marketplace, Marketplace Expansion

    Nowa
    Amazon
    Radzymin
    skuteczna komunikacja
    support
    język angielski
    Nowa