Zott Polska Sp. z o.o. posiada długoletnie doświadczenie w produkcji artykułów mleczarskich i zaliczana jest do liderów rynkowych w swojej branży. Nasze markowe produkty cieszą się niezmiennie dużym zaufaniem handlowców i konsumentów. Nowoczesny zakład produkcyjny, wysoko wykwalifikowana kadra pracowników oraz stosowane systemy zarządzania jakością są gwarancją naszego sukcesu. Jako odpowiedzialny i solidny pracodawca zapewniamy naszym pracownikom bardzo dobre warunki pracy oraz szereg dodatkowych świadczeń.
Twój zakres obowiązków:
· prowadzenie projektów z zakresu wprowadzania produktu na rynek, promocji oraz marketingu online
· współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie projektów opakowań, content marketingu i kampanii w mediach społecznościowych
· rozwój nowych produktów (NPD)
· analiza wyników sprzedażowych oraz ustalenia i ewaluacja KPI’s kampanii
· przygotowywanie prezentacji sprzedażowych
· monitorowanie rynku i konkurencji
· koordynowanie budżetu marketingowego
· wsparcie w rozwoju strategii i komunikacji marki
Nasze wymagania:
· co najmniej 3-letnie doświadczenie poparte sukcesami w dziale marketingu online
· samodzielne prowadzenie projektów, m.in. wprowadzanie produktu na rynek
· planowanie, organizacja i prowadzenie promocji marketingowych i sprzedażowych wraz z analizą i ewaluacją
· znajomość struktur handlu w branży FMCG
· bardzo dobra znajomość j. angielskiego, znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
· komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, nastawienie na realizację celów
· prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
· znajomość narzędzi e-marketingu (tj. Google Analytics, Facebook Business Manager, CMS Typo3)
· znajomość trendów digitalowych w komunikacji z konsumentem, zrozumienie online’owych narzędzi komunikacyjnych i kanałów mediowych
To oferujemy:
· praca z rozpoznawalnymi markami
· praca w oparciu o umowę o pracę w dynamicznym zespole
· pakiety: medyczny, sportowy, socjalny
Informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Sprawdź podobne oferty pracy