Rocket Jobs Poleca #23

Rocket Jobs Poleca #23

Czas na 23. odsłonę serii #RocketJobsPoleca. Dziś poznamy m.in. narzędzia do analizy danych marketingowych; poznamy sposoby na zwiększenie konwersji w e-commerce; dowiemy się czegoś o inteligentnych kampaniach produktowych w Google Ads oraz o tym, jak wybrać słowa kluczowe.

Miłej lektury! 🙂

 

Agencja Whites pokażą nam 15 sposobów, których nie możesz zapomnieć, jeśli chcesz zwiększyć współczynnik konwersji w e-commerce

[link]

I AM Agencja Marketingowa przedstawi nam podstawowe narzędzia w analizie danych marketingowych.

[link]

Jakie działania związane z Google Ads sprawdzają się najlepiej w e-Commerce? Na to pytanie poznamy odpowiedź dzięki Kerris Group.

[link]

Zestawienie obowiązkowych dodatków dla designerów do Chrome przygotował nam Monterail

[link]

 

Jeśli ktoś zaczyna swoją przygodę z pozycjonowaniem i zastanawia się, jak wybrać słowa kluczowe, to powinien zajrzeć na porady od Traffic Trends.

[link]

CrazyCall podzielili się z nami analizą, w której dowiemy się, na jakie grupy możemy dzielić klientów i jakie korzyści wyciągnąć z takiego podziału.

[link]

 

Artefakt przygotował zestawienie 5 raportów z Google Analytics pomocnych w SEO.

[link]

RedSeo opowiedzą nam o inteligentnych kampaniach produktowych w Google Ads.

[link]

Jak zawsze czekamy w komentarzach na Wasze propozycje co moglibyśmy umieścić w kolejnym zestawieniu!

Po więcej zapraszamy na Rocket Jobs!

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze