Rocket Jobs Poleca #23
Czas na 23. odsłonę serii #RocketJobsPoleca. Dziś poznamy m.in. narzędzia do analizy danych marketingowych; poznamy sposoby na zwiększenie konwersji w e-commerce; dowiemy się czegoś o inteligentnych kampaniach produktowych w Google Ads oraz o tym, jak wybrać słowa kluczowe.
Miłej lektury! 🙂
Agencja Whites pokażą nam 15 sposobów, których nie możesz zapomnieć, jeśli chcesz zwiększyć współczynnik konwersji w e-commerce
I AM Agencja Marketingowa przedstawi nam podstawowe narzędzia w analizie danych marketingowych.
Jakie działania związane z Google Ads sprawdzają się najlepiej w e-Commerce? Na to pytanie poznamy odpowiedź dzięki Kerris Group.
Zestawienie obowiązkowych dodatków dla designerów do Chrome przygotował nam Monterail
Jeśli ktoś zaczyna swoją przygodę z pozycjonowaniem i zastanawia się, jak wybrać słowa kluczowe, to powinien zajrzeć na porady od Traffic Trends.
CrazyCall podzielili się z nami analizą, w której dowiemy się, na jakie grupy możemy dzielić klientów i jakie korzyści wyciągnąć z takiego podziału.
Artefakt przygotował zestawienie 5 raportów z Google Analytics pomocnych w SEO.
RedSeo opowiedzą nam o inteligentnych kampaniach produktowych w Google Ads.
Komentarze