Przyszłość branży PR - 10 trendów i umiejętności na 2025 rok

Sledz535, czyli Joanna Kołodziejska, zakończyła poszukiwania osoby na stanowisko Koordynatora(-ki) ds. poskramiania foliówek – osoby, która spędzi z nią dzień na ratowaniu natury przed śmieciowym chaosem, pogaduchach w terenie, herbatce na świeżym powietrzu i wspólnym odkrywaniu, że sprzątanie może być serio fajne (tak jak nagrywaniu TikToków)! Społeczność sledz535 mogła zgłosić się do konkursu dzięki rocketjobs.pl w ramach kampanii #PRACAJAKZESNU. Do wygrania była możliwość poznania i spędzenia czasu ze swoją ulubioną twórczynią internetową!
Spis treści
sledz 535 na co dzień obserwuje ponad 300 tysięcy osób i od 2017 roku śledzą jej działania w internecie. Jej content to idealne połączenie humoru, ekologii i refleksji nad codziennością, który do tej pory zebrał aż 15 milionów polubień od społeczności na TikToku!
Aby wziąć udział w konkursie, należało dodać komentarz lub stworzyć wideo, które odpowiada na pytanie „Jaka jest jedna eko zasada, którą każdy powinien stosować?”.
Uczestnicy mogli zgłaszać swoje eko zasady pod postem konkursowym na Instagramie, Facebooku lub X albo udostępniać je TikToku, oznaczając rocketjobs.pl oraz sledz535 i dodając hashtag #PRACAJAKZESNU.
Uczestnicy wykazali się ogromną wrażliwością co do losu naszej planety. Niektóre zasady Adminka Rocketa już zaczęła wdrażać w życie! Ciężko było ograniczyć się tylko do jednego zgłoszenia, jednak ostatecznie decyzja została podjęta!
Zobaczcie sami, kto oficjalnie spędzie dzień ze sledz535 i otrzyma tytuł Koordynatora(-ki) ds. poskramiania foliówek! 👇
Autorka: konolulululuspam
Oprócz głównej nagrody przyznanej przez sledz535 – postanowiliśmy wyróżnić cztery dodatkowe osoby! Każda z nich otrzyma paczkę unikalnych gadżetów z kampanii #PRACAJAKZESNU od rocketjobs.pl!
Zobacz, kto został wyróżniony 👇
Autorka: gosia.west
Autor: papryk.t
Autorka: julka.przybyl
Autorka: zatoka.czytelnictwa
„Praca jak ze snu” to nie przypadkowa nazwa. Influencerzy to dzisiaj nowi celebryci, którzy spełniają marzenia swoich fanów i sami są swego rodzaju ucieleśnieniem spełnionych marzeń. W nowej kampanii dajemy ludziom szansę na przeżycie jednego dnia u boku ulubionego twórcy. To nie tylko okazja do zajrzenia za kulisy ich pracy, ale też dowód na to, że wymarzona kariera jest w zasięgu ręki. Chcemy motywować zarówno pracowników, jak i pracodawców do tworzenia środowisk, w których rozwój zawodowy i satysfakcja z pracy staje się naturalną częścią codzienności. Naszą misją jest łączenie talentów z najlepszymi firmami w Polsce – mówi Artur Leśniak, Head of B2C Marketing w portalach pracy rocketjobs.pl i justjoin.it.
Social Media Specialist
Głos pokolenia Z w rocketjobs.pl i justjoin.it! Social media to jej naturalne środowisko – kocha robić memy, TikToki i śledzić najnowsze trendy. Od 4 lat w branży na pełnym etacie, ale aż dziwne, że nie zrobiła TikToka ze swoich narodzin. Nie raz udowodniła, że potrafi dotrzeć do każdej grupy docelowej. Aktualnie spełnia się kreatywnie jako Adminka Rocketa!
Komentarze