Rocket Jobs Poleca #47
Ahoj! 😊 Częstujemy najświeższym przeglądem polecajek najciekawszych artykułów od firm, z którymi współpracujemy 👌 W tym wydaniu przeczytacie m.in. na temat reklamowania małego sklepu w Google czy skutecznego przeprowadzania testów A/B. Zapraszamy!
🚀 Semahead podzielili się z nami najnowszym wydaniem Analityka Express, w którym możecie przeczytać np. o tym, jak będzie wyglądała praca z danymi w 2020 roku, jakie nowości znajdziecie w Google Data Studio, ale także… jak koronawirus wpływa na marketing internetowy!
🚀 NapoleonCat przygotował obszerny i wartościowy tekst, w którym znajdziecie odpowiedzi na pytanie, czym i w jaki sposób można analizować umieszczanie treści na Instagramie. Materiał zawiera przydatne screeny i duuuużo cennych wskazówek! [ENG]
🚀 Sembot również w bardzo merytoryczny sposób przedstawiają możliwości związane z wykorzystaniem Gallery Ads. Niewykluczone, że nie znacie większości z nich, więc koniecznie zapoznajcie się z treścią tego materiału. [ENG]
🚀EActive przeprowadzili analizę dotyczącą tego, co może być przyczyną spadku pozycji w Google. Niewystarczająca ilość linkowań wewnętrznych? Nieregularne audyty? Duża konkurencja? Sprawdźcie sami, co może dotyczyć Waszej witryny.
🚀TTEC w pięciu krokach analizują, jak sprawnie komunikować się z klientami za pomocą… hmmm, ciężko nam w ładny sposób przetłumaczyć określenie „messaging” 🙂 Jak macie pomysły na polskie słowo, to dajcie nam znać! [ENG]
🚀 A w jaki sposób reklamować mały sklep w Google? Tego dowiesz się od Strategiczni.pl. Wizytówka Google Moja Firma to tylko „pierwszy lepszy” przykład! Tekst jest dość długi, więc jeśli macie niewielką działalność handlową lub pracujecie dla takowej, to zarezerwujcie chwilę czasu na tę lekturę.
🚀 INVO Technologies w sześciu punktach wyjaśniają, jak przeprowadzić skuteczne testy A/B. Jeśli ich nie uskuteczniacie, to powinniście to zmienić. A nawet jeżeli dobrze znacie temat, to i tak polecamy zajrzeć do tej publikacji. [ENG]
🚀 Inmedium natomiast przygotowali praktyczny poradnik dotyczący planowania i kontrolowania wydatków kampanii Google Ads. Jednak w skrócie mówiąc: jest to tak ważna kwestia, że warto zarządzanie nimi powierzyć profesjonalistom!
Będziemy Wam niezmierni wdzięczni za info, w jakich tematach chętnie poszerzylibyście swoją wiedzę? Macie publikacje, którymi chcecie się z nami podzielić? A może sami zechcielibyście o czymś dla nas napisać? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej lub w PM na naszym fanpage’u!
Komentarze