II edycja MarCom Skills Seminar

II edycja MarCom Skills Seminar

25 listopada 2021 r. w godz. 14:00 – 16:00 odbędzie się MarCom Skills Seminar II – kolejne wydarzenie Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Tematem spotkania będzie współpraca uczelni i biznesu na rzecz kształcenia absolwentów z kompetencjami, których pracodawcy rzeczywiście potrzebują.

Podczas wirtualnego spotkania eksperci z różnych środowisk, będą poruszać m.in. zagadnienia dotyczące działalności Akademickich Biur Karier oraz dobrych praktyk na linii komunikacji biznesu ze studentami.

W trakcie wydarzenia zostaną przedstawione wyniki badania Rady Sektorowej nt. współpracy biznesu z edukacją.

Adresatami wydarzenia są przedstawiciele firm i instytucji związanych z kwalifikacjami w branży marketingowej, w szczególności:

  • przedsiębiorcy – zarówno przedstawicieli reklamodawców, jak i agencji oraz domów mediowych,
  • osoby zajmujące się HR,
  • przedstawiciele uczelni wyższych, liceów, techników i szkół zawodowych,
  • przedstawiciele instytucji edukacji nieformalnej,
  • przedstawiciele instytucji administracji państwowej.

Wśród rozmówców Seminarium znajdą się:

  • Dobrosława Choryńska-Chudy, Kierownik Centrum Karier Collegium Civitas, członkini Komitetu Eksperckiego Rady Sektorowej – Akademickie Biura Karier jako HR Biznes Partner dla firm – ewolucja czy rewolucja?
  • Anna Gumkowska, Dyrektor Rozwoju Działu News i Lifestyle, TVN Grupa Discovery – czego biznes potrzebuje od edukacji wyższej?
  • Joanna Niemyjska, Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami Politechniki Białostockiej – dobre praktyki na linii komunikacji biznesu ze studentami – case study Politechniki Białostockiej.
  • Piotr Żulikowski, specjalista ds. badań, Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej – prezentacja wyników badania Rady Sektorowej nt. współpracy biznesu z edukacją.

II edycja MarCom Skills Seminar

Panel dyskusyjny pt. Efektywna współpraca biznesu z uczelniami poprowadzi Adam Polasz, facylitator, trener, wykładowca i badacz, a jego rozmówcami będą:

  • Ewa Kluczek – Woźniak, psycholog, coach, doradca kariery, trener rozwoju osobistego,
  • Paweł Kopacki, Dyrektor Produktu i Big Data w Reklamie, Wirtualna Polska Media,
  • Grzegorz Krzemień, Prezes Zarządu, GoldenSubmarine; członek Rady Sektorowej,
  • Dr Anita Zarzycka, Pełnomocniczka Dziekana ds. Dydaktyki oraz wykładowczyni na Uczelni Łazarskiego.

Moderatorem spotkania będzie Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wymagana rejestracja na: https://radasektorowa-komunikacja.pl/marcom-skills-seminar-ii/


Źródło zdjęcia głównego i informacji: mat.prasowe

Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze