II edycja MarCom Skills Seminar
25 listopada 2021 r. w godz. 14:00 – 16:00 odbędzie się MarCom Skills Seminar II – kolejne wydarzenie Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Tematem spotkania będzie współpraca uczelni i biznesu na rzecz kształcenia absolwentów z kompetencjami, których pracodawcy rzeczywiście potrzebują.
Podczas wirtualnego spotkania eksperci z różnych środowisk, będą poruszać m.in. zagadnienia dotyczące działalności Akademickich Biur Karier oraz dobrych praktyk na linii komunikacji biznesu ze studentami.
W trakcie wydarzenia zostaną przedstawione wyniki badania Rady Sektorowej nt. współpracy biznesu z edukacją.
Adresatami wydarzenia są przedstawiciele firm i instytucji związanych z kwalifikacjami w branży marketingowej, w szczególności:
- przedsiębiorcy – zarówno przedstawicieli reklamodawców, jak i agencji oraz domów mediowych,
- osoby zajmujące się HR,
- przedstawiciele uczelni wyższych, liceów, techników i szkół zawodowych,
- przedstawiciele instytucji edukacji nieformalnej,
- przedstawiciele instytucji administracji państwowej.
Wśród rozmówców Seminarium znajdą się:
- Dobrosława Choryńska-Chudy, Kierownik Centrum Karier Collegium Civitas, członkini Komitetu Eksperckiego Rady Sektorowej – Akademickie Biura Karier jako HR Biznes Partner dla firm – ewolucja czy rewolucja?
- Anna Gumkowska, Dyrektor Rozwoju Działu News i Lifestyle, TVN Grupa Discovery – czego biznes potrzebuje od edukacji wyższej?
- Joanna Niemyjska, Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami Politechniki Białostockiej – dobre praktyki na linii komunikacji biznesu ze studentami – case study Politechniki Białostockiej.
- Piotr Żulikowski, specjalista ds. badań, Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej – prezentacja wyników badania Rady Sektorowej nt. współpracy biznesu z edukacją.
Panel dyskusyjny pt. Efektywna współpraca biznesu z uczelniami poprowadzi Adam Polasz, facylitator, trener, wykładowca i badacz, a jego rozmówcami będą:
- Ewa Kluczek – Woźniak, psycholog, coach, doradca kariery, trener rozwoju osobistego,
- Paweł Kopacki, Dyrektor Produktu i Big Data w Reklamie, Wirtualna Polska Media,
- Grzegorz Krzemień, Prezes Zarządu, GoldenSubmarine; członek Rady Sektorowej,
- Dr Anita Zarzycka, Pełnomocniczka Dziekana ds. Dydaktyki oraz wykładowczyni na Uczelni Łazarskiego.
Moderatorem spotkania będzie Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wymagana rejestracja na: https://radasektorowa-komunikacja.pl/marcom-skills-seminar-ii/
Źródło zdjęcia głównego i informacji: mat.prasowe
Komentarze