in Digital Marketing Conference – źródło rozwiązań dla biznesu już 13-14 czerwca
Już 13-14 czerwca odbędzie się in Digital Marketing Conference. Możecie wziąć w nim udział online (www.indm.pl). To idealne miejsce dla osób, które szukają rzetelnej wiedzy z marketingu, potrzebują rozwiązań dla kont firmowych, chcą podnieść swoje umiejętności, czy poszukują nowych możliwości i inspiracji.
13 i 14 czerwca w godz. 9-16:30 czeka na Was wiele cennych prelekcji. To jednak nie wszystko – w tym roku oprócz bardzo ciekawego programu każdy uczestnik otrzyma dostęp do dodatkowych 52 lekcji z digital marketingu! Lekcje dostępne są na dedykowanej platformie, dostępnej od razu po zakupie biletu.
Program in Digital Marketing Conference
✔Temat: Jak budować markę krok po kroku, tworząc zarówno jej atrakcyjną opowieść, jak i pokazując jej sprawczość w różnych działaniach. Rafał Lampasiak, Mullenlowe Group
Opis: We współczesnej komunikacji marketingowej zachwalanie swojego produktu i tworzenie fikcyjnej opowieści o jego zaletach to już za mało. Należy podejmować ważne dla konsumentów tematy i pokazywać swoją sprawczość jako marka w różnych obszarach, nie zawsze ściśle powiązanych z działalnością firmy. Podczas wystąpienia opowiem o tym, jakie są najważniejsze kroki, aby budować spójną, silną i wiarygodną markę, której aktywności na długo zapiszą się w głowach i sercach jej konsumentów.
________________________________________________________________________
✔Temat: Kim jest Twój klient – czyli jak dobrze określić grupę celową. Marta Ulman, GoldenSubmarine
Opis: Philip Kotler twierdzi, że kluczem do skutecznego marketingu jest zidentyfikowanie i sprofilowania grup celowych. Ale jak to robić efektywnie? Jak określić kto jest naszym klientem, poznać go i zdefiniować jego potrzeby? Na czym polega segmentacja i jakie są możliwe podejścia? Gdzie szukać danych i czy wierzyć wszystkiemu, co można przeczytać w raportach? To tyle niektóre z pytań dotyczące grup celowych, na które poznasz odpowiedzi podczas prelekcji.
________________________________________________________________________
✔Temat: Jak robić kreatywne rzeczy które działają – rady od kreatywnego. Bartek Klimaszewski, BBDO WWA
OPIS:
– Czy jest na to wzór?
– Czy kreatywne wyklucza schemat?
– Czy mimo wszystko początkujący może mieć jakieś „punkty” do zaliczenia , żeby poradzić sobie z presją zadania „wymyśl coś” ?
________________________________________________________________________
✔Temat: Święty Graal digital marketingu: jak zaangażować odbiorcę w przekaz i czy to w ogóle realne w tym kanale?Katarzyna Lewińska, Kantar
OPIS: Po walce o zasięgi najważniejszym, i dużo trudniejszym, wyzwaniem komunikacji w digitalu jest wygenerowanie jakiejkolwiek interakcji konsumenta z przekazem. Bo jak przykuć uwagę do reklamy w świecie tak dynamicznie konsumowanych informacji, królestwie skipu, scroll-downu i adblocka? Przyjrzyjmy się różnym formatom i kanałom, by wyłuskać czynniki sukcesu kreacji w nich prezentowanych.
________________________________________________________________________
✔Temat: Design Research + Market Research. Jak te dwa podejścia do realizacji badań mogą się nawzajem uzupełniać. Weronika Rochacka Gagliardi, DESIGN PROVISION | strategic design
Opis: Design Research może jawić się wytrawnym marketerkom i marketerom jako działania nie do końca osadzone w metodykach badawczych. Badania realizowane w procesach projektowych, czyli tych, w których korzystamy z podejścia Design Thinking i Service Design, czerpią z metod jakościowych, ale z pewnym „twistem”. W ramach prezentacji opowiem o tym na czym polega wyjątkowość Design Research na tle innych metodyk badawczych oraz jak korzystamy z nich w naszej pracy jako projektantki usług. Zastanowimy się też nad tym jak Design Research połączyć z działaniami marketingowymi tak, aby organizacje tworzyły produkty i usługi, które klienci chętnie kupują oraz polecają innym.
________________________________________________________________________
✔Temat: Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych. Agnieszka Petla, Grupa OMD
Opis: Marketing internetowy jest coraz bardziej złożonym i skomplikowanym polem działań. Jak poruszać się w świecie tysięcy liczb i miar mediowych? Jak ustawić KPI kampanii, aby ocena ich efektywności była konstruktywna i skuteczna? Jak zagadnienia dotyczące prywatności zmieniają możliwości mierzenia kampanii? Na te zagadnienia popatrzymy z perspektywy praktycznego wykorzystania danych do ewaluacji działań reklamowych.
________________________________________________________________________
✔Temat: Para pa pa pi pi – czy słysząc melodię słuchasz muzyki, czy myślisz o marce?Michał Krajewski, MassiveMusic
OPIS: Co jest siłą muzyki? Czy muzyka w komunikacji jest dziełem przypadku? Jak muzyka może dziś funkcjonować w otoczeniu marki? Jak stworzyć strategię muzyczną brandu i dlaczego znani artyści to jedynie część sukcesu. Posłuchaj i zainspiruj się – przecież to muzyka robi!
________________________________________________________________________
✔Temat: O projektowaniu strategii kampanii, z uwzględnieniem społeczno-kulturowych zmian. Martyna Picheta, VMLY&R
________________________________________________________________________
✔Temat: Światy metaverse z punktu widzenia mediowca –> świetlana przyszłość komunikacji czy wydmuszka? Rafał Karwowski, Wavemaker
Opis: Jak Metaverse wpłynie na komunikację z konsumentami? W jakim stopniu ją zmieni? Wirtualne światy brandów; eventy digitalowe; unikalne dobra cyfrowe oferowane przez marki; ocena reklam real-time przez konsumentów; możliwość wpływania przez na finalny produkt/usługę to tylko niektóre nowe formy komunikacji brandów z markami w środowisku Metaverse. W jaki sposób marki powinny przygotować się na nadchodzącą ewolucję? Jakie wyzwania stoją przed markami oraz agencjami?
________________________________________________________________________
✔Temat: Zasada 60/40 w planowaniu kampanii – dlaczego zwłaszcza w czasach kryzysów warto o niej pamiętać? Maria Gajkowska, McCANN Poland
Opis: Podczas wykładu dowiesz się, jak łączenie perspektywy długo i krótkoterminowej w planowaniu działań komunikacyjnych marki, może przygotować ją na gorsze czasy. Otrzymasz wskazówki, jak definiować cele i rozliczać efekty w podejściu 60/40 oraz przekonasz się, że to podejście uniwersalne dla każdej kategorii i budżetu marketingowego.
________________________________________________________________________
✔Temat: ABC-S e-mail marketingu. 3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić gdy lecisz w spam (case study). Filip Kłodawski, Animails
Opis: Podczas prezentacji zobaczysz, jak nieoczywiste są powody tego, że twoje newslettery mogą być klasyfikowane jako spam na Gmailu. Na przykładzie case study pokażę ci krok po kroku co musiałem zrobić, by znaleźć przyczynę tego, że zupełnie zwyczajna wiadomość trafiała do folderu SPAM. Opowiem też o 3 najprostszych i najszybszych do wdrożenia sposobach na zwiększenie skuteczności e-mail marketingu.
________________________________________________________________________
✔Temat: Jak podejmujemy decyzje zakupowe. Od neuromarketingu do psychologii wyborów. Marianna Kupść
Opis: Poznaj tajniki podświadomości, zachowania konsumenckie i mechanizmy poznawcze, które pomagają nam lub blokują nas w podejmowaniu decyzji zakupowych. Od pierwszego kontaktu z marką do utworzenia nawyku zakupowego. Wykład wprowadzi Cię do podstaw neurologii konsumenckiej, zagadnień z zakresu behawioryzmu, kognitywistyki, uprzedzeń poznawczych i podświadomych treści decydujących o naszych codziennych wyborach.
Więcej informacji znajdziecie tutaj: www.indm.pl. Kto już planuje pogłębianie wiedzy przez te 2 dni?
_______________________________________________________________________________________________________________
Źródło/ Foto: mat. prasowe
Komentarze