Kolejna edycja Mobile Trends Conference

Kolejna edycja Mobile Trends Conference

W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to wydarzenie, które skupia wszystkich sprzedających za pomocą kanału e-commerce i w mobile. Już 29 czerwca spotkamy się na kolejnej edycji tego wydarzenia. Uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w prelekcjach i dowiedzieć się jak zamienić zagrożenia na szansę do rozwoju biznesu.

Commerce na Mobile Trends

Mobile Trends Conference to wydarzenie skierowane głównie do osób, które chcą być na bieżąco z nowymi technologiami pojawiającymi się na rynku w branży mobile. Konferencja poświęcona będzie projektowaniu, tworzeniu, wdrażaniu oraz promocji aplikacji i rozwiązań mobilnych w sektorze commerce. Nie zabraknie również prelekcji omawiających trendy oraz prekursorskie rozwiązania. To jednodniowe wydarzenie, będące przewodnikiem dla wielu pracujących w branży commerce i retail, odbędzie się już początkiem tego lata. Możliwość rozwoju oraz szansa na nawiązanie interesujących relacji biznesowych sprawiają, że warto już dziś zaplanować udział w #MT4C.

Konferencja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. W szczególności udziałem powinni zainteresować się między innymi:

  • właściciele firm, dyrektorzy, managerowie,

  • kierownicy obszaru Retail, produktu e-commerce,

  • specjaliści od marketingu,

  • UX/UI designerzy, projektanci aplikacji,

  • specjaliści od strategii i rozwoju,

  • koordynatorzy projektów, project managerowie,

  • eksperci ds. doskonalenia procesów, transformacji cyfrowej,

  • oraz wszyscy zainteresowani branżą mobile i commerce.

     Mobile Trends Conference for Commerce

Dowiedz się, jak najlepsi tworzą aplikacje zakupowe

Mobile Trends Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży mobilnej. Od lat nagrody przyznawane są firmom, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. W kategoriach związanych z commerce nominowane w 2020 roku były bardzo dobrze wykonane i funkcjonalne aplikacje między innymi takich marek jak 4F, eobuwie.pl czy POLOmarket. Podczas konferencji będziemy mogli poznać szczegóły tworzenia tych aplikacji oraz przepis na ich sukces.

Co się zmieniło w technologii na przełomie 5 lat, jak wdrażać innowacje i jak nadążać za rozwijającym się rynkiem, oraz jak wyjść obronną ręką z pandemii opowie Krzysztof Łebzuch (Snowdog). Podczas swojej prelekcji przedstawi 5 lat pracy nad aplikacją eobuwie.pl.

Łukasz Rzepecki (WEARFITS) oraz Kasia Gola (WEARFITS, GeekGoesChic) opowiedzą o tym, jak zdigitalizowano elementy sportowej kolekcji, “zeskanowali” Roberta Lewandowskiego i zaimplementowali tego jednego z najlepszych piłkarzy na świecie w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej 4F.

Przemysław Hanicki (APPCHANCE GROUP) przedstawi dlaczego klienci obecnie wybierają zakupy poprzez aplikację mobilną jako preferowany kanał zakupowy oraz opowie na co warto zwrócić uwagę przy wdrażaniu aplikacji zakupowej, aby odniosła sukces. Wszystko to na podstawie modułu zakupowego w aplikacji POLOmarket.

Na uczestników czekają prelekcje, które niewątpliwie są warte uwagi. Rafał Bauer z Publicis Commerce poruszy niezwykle ważny temat projektowania i tworzenia aplikacji dla osób z niepełnosprawnością wzroku, słuchu lub poruszania się. Będziemy mogli dowiedzieć się jak możemy zapewnić wszystkim dostęp do zakupów online, szczególnie u dużych eRetailerów. Podczas konferencji Sylwia Kaska oraz Nikodem Sarna z YOC odpowiedzą na pytanie “Czy reklama mobilna wspiera sprzedaż?”. Dzięki temu uczestnicy będą mogli dowiedzieć się jak dotrzeć do serc i portfeli użytkowników smartfonów. Prelegenci zwrócą uwagę na to jak przygotować odpowiednią kampanię i kreację reklamową. Nie zabraknie również wskazania, które funkcjonalności telefonu można wykorzystać w kreacjach reklamowych i tym samym sprawić, że będą ciekawsze i bardziej skuteczne. Wszystko po to aby przyciągać klienta skutecznie do e-sklepu.

Niezwykle interesująco zapowiada się również prelekcja Karola Stryja (Fundacja #VoiceLunch). “OK, Google – zrób moje zakupy” – tak może wkrótce wyglądać świat commerce. Jak zmienią się nasze przyzwyczajenia zakupowe, kiedy Alexa i Google Asystent na dobre zagoszczą w Polsce? Świat robi zakupy już dzisiaj – konwersując ze smart speakerami i nic nie wskazuje na to, żeby z tego zrezygnował. Trend ten warto wykorzystać już dziś, by być krok przed konkurencją.

Niebawem organizatorzy przedstawią kolejnych prelegentów, natomiast już teraz program prezentuje się niezwykle interesująco.

Dołącz już dziś… i skorzystaj z rabatu!

Rejestracji na konferencję można dokonać na stronie https://commerce.mobiletrends.pl. Liczba biletów w cenie 150 zł jest ograniczona. Warto już teraz dokonać zakupu i poznać trendy branży commerce.

Jako patroni wydarzenia, mamy dla Was specjalny kod, obniżający koszt wejściówki aż o 15%! Wystarczy, że w odpowiednim miejscu wpiszecie: 6AOEAY


📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI

💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze